وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطین در غزه اعلام کرد که دادگاه رژیم صهیونیستی در شهر «اللد» بار دیگر با درخواست آزادی خلیل عواوده اسیر فلسطینی با وثیقه مخالفت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آندره اونانا برخلاف نظر اریک تن هاخ می‌گوید که تاتنهام شایسته پیروزی مقابل منچستریونایتد بود.
باشگاه تراکتور تبریز با درخواست مدافع جوان خود به صورت قرضی مخالفت کرد.
یک تحلیلگر سیاسی در عراق از مخالفت هیأت امنیتی این کشور در آمریکا با بررسی مسائل مربوط به نیروهای حشدشعبی به ویژه بودجه اختصاص یافته به آنها خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ با قید دو فوریت محالفت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ با قید دو فوریت مخالفت کردند.
سناتورهای جمهوریخواه توافق تبادل زندانیان دولت بایدن با ایران را به "مماشات" و دادن "باج" به حکومت تهران تشبیه کرده و از اینکه ایران از پول های آزاد شده چه نوع استفاده ای خواهد کرد، ابراز نگرانی کردند.
منابع آگاه در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از نقره داغ شدن نماینده تل آویو در یک کنگره بین المللی در دانمارک و مخالفت شرکت کنندگان با اعطای پُست به وی خبر دادند.
سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین به سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر مخالفت تل آویو با تشکیل کشور مستقل فلسطین واکنش نشان داد.
کاخ سفید بار دیگر موضع خود در مخالفت با توسعه شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین را تکرار کرد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه تل آویو مخالف قاطع احیای توافقنامه هسته‌ای سال ۲۰۱۵ است، در اظهاراتی فرافکنانه مدعی شد که ۹۰ درصد مشکلات امنیتی این رژیم از ایران ناشی می‌شود.
همزمان با تداوم حملات راکتی مقاومت به اراضی اشغالی، رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو با شروط جهاد اسلامی برای آتش‌بس مبنی بر توقف ترورها و تحویل پیکر شهید خضر عدنان مخالفت کرده است.
همزمان با تداوم حملات راکتی مقاومت به اراضی اشغالی، رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو با شروط جهاد اسلامی برای آتش‌بس مبنی بر توقف ترورها و تحویل پیکر شهید خضر عدنان مخالفت کرده است.
مقامات رژیم صهیونیستی درخواست مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای سفر به تل آویو را نپذیرفتند.
شنبه شب، هزاران نفر از شهرک‌نشینان مخالفت دولت نتانیاهو در اعتراض به اصلاحات قضایی دست به تظاهرات زده‌اند.
مردم سودان در اعتراض به سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به کشورشان و تصمیم مقامات خارطوم برای عادی سازی روابط با تل آویو تظاهرات کردند.
فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی ۱۹۴۸ در مخالفت با اقدامات صهیونیست علیه فلسطینیان در جنین، مقابل دانشگاه تل آویو تجمع کردند.
تصاویر هوایی گرفته شده از پشت‌بامی در تل آویو جایی که هزاران نفر برای ابراز مخالفت خود با سیاست‌های ائتلاف حاکم به رهبری بنیامین نتانیاهو تظاهرات می‌کنند را نشان می‌دهد.
بر اساس تازه‌ترین گزارش، رژیم کی‌یف با هدف جلب رضایت تل‌آویو به منظور تامین سلاح برای اوکراین، رای مخالف خود در رای‌گیری سازمان ملل را به نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشنهاد داده است!
کمیته موسوم به مبارزه با تروریسم رژیم صهیونیستی از اشغالگران صهیونیست خواست تا در شرایط فعلی با توجه به افزایش نفرت عمومی و مخالفت های مردمی به قطر سفر نکنند!
معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت که حضور پررنگ مسئله فلسطین در جام جهانی قطر و مخالفت با صهیونیست ها، نشانه مخالفت ملت ها با هرگونه عادی سازی روابط با تل آویو است.
رئیس جمهور لبنان گفت که ملاحظات کشورش درباره پیش نویس توافق پیشنهادی آمریکا درباره ترسیم مرز دریایی با فلسطین اشغالی، حق حفاری را برای لبنان تضمین می کند.
منابع عبری زبان گزارش دادند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تیم مذاکره کننده این رژیم توصیه کرده است با ملاحظات لبنان درباره توافق ترسیم مرز دریایی مخالفت کند.
یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به پیشنهاد جدید آمریکا درباره ترسیم مرزهای دریایی میان بیروت و تل آویو، از بررسی این پیشنهاد خبر داد.
در سایه تلاش برخی کشورهای مرتجع عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، پاکستان بار دیگر با عادی سازی روابط با تل آویو مخالفت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ