مشاور وزیر دفاع رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که احتمالاً واشنگتن و لندن پشت پرده انفجارهای خط لوله نورد استریم هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وال استریت ژورنال با بیان به اینکه «ایران، این پول نقد را به همان شیوه‌ای که از توافق هسته‌ای باراک اوباما و جان کری در سال ۲۰۱۵ نیز دریافت نمود، صرف خواهد کرد» به طرح ادعا‌هایی علیه سیاست‌های منطقه‌ای ایران پرداخت و افزود: با این حال، این مبادله ممکن است اولین گام به سوی توافقی بزرگ‌تر برای احیای حداقل بخشی از توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ باشد.
این نشریه آمریکایی در بخش دیگری از گزارش خود مدعی شده اینکه دولت بایدن و سنای آمریکا و وزارت خارجه این کشور پس از حدود ۳ ماه هنوز جزئیاتی از وضعیت رابرت مالی ارائه نکرده اند می‌تواند دلیلی بر درست بودن این فرضیه باشد.
وزیر خارجه اسبق آمریکا می‌گوید که به لطف میانجی‌گری چین، مذاکرات صلح بین روسیه و اوکراین احتمالا در پایان سال آغاز خواهد شد.
نگهبان شرکت دارویی والگرینز در سانفرانسیسکو به یک مشتری که احتمالا هزینه کالا را حساب نکرده بود، حمله کرد و با شلیک گلوله او را به قتل رساند.
مشاور ریاست‌جمهور ترکیه می‌گوید که آنکار احتمالا به علت بالای خرید جنگنده‌های اف-۱۶، از خرید آنها صرف‌نظر می‌کند و به جای آن باید خرید جنگنده‌های روسی یا چینی را در دستور کار قرار دهد.
دو تن از مقامات کاخ سفید مدعی شدند که رئیس جمهور آمریکا احتمالا در مراسم تاجگذاری پادشاه انگلیس شرکت نخواهد کرد.
دولت جو بایدن در حال رایزنی با کنگره ایالات متحده آمریکا است تا یک بسته کمکی دیگر به ارزش ۱۰ میلیارد دلار را برای دولت اوکراین تصویب کند. همچنین دولت آمریکا قصد دارد هم‌زمان تحریم‌های بیشتری را علیه کرملین وضع کند.
جو ویلسون، نماینده جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی در این رابطه عنوان داشت: «هم جو بایدن و هم کامالا هریس، معاونش به دلیل شکست مفتضحانه‌ای که داشته‌اند باید استعفا دهند. این "بالون‌های فاجعه‌آمیز چینی" خانواده‌های آمریکایی را از آلاسکا گرفته تا منزل بنده در کارولینای جنوبی آشکارا تهدید می‌کرده است و این موضوع تایید می‌کند که رئیس‌جمهور بایدن و معاونش هریس باید استعفا دهند.»
رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی و کامران قاسم‌پور که هر سه در جام‌جهانی آمریکا کشتی گرفتند، احتمالا امسال دیگر در جامی بین‌المللی حضور نخواهند داشت.
رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی و کامران قاسم‌پور که هر سه در جام‌جهانی آمریکا کشتی گرفتند، احتمالا امسال دیگر در جامی بین‌المللی حضور نخواهند داشت.
سرلین دیویس، رئیس پلیس ممفیس و وکلای خانواده نیکولز که قبل از انتشار این ویدئو را تماشا کردند، پیشاپیش هشدار دادند که این تصاویر وحشیانه احتمالا باعث خشم می‌شود؛ درحالی‌که از مردم می‌خواست آرامش خود را حفظ کنند.
گله‌های پهپادی احتمالا به سلطه آمریکا در نیروهای هوایی پایان دهد و در آن زمان ناوهای هواپیمابر، خطوط هوایی غیرنظامی و حتی کاخ سفید و شخص رئیس جمهور آمریکا همگی طعمه آسانی خواهند شد.
گله‌های پهپادی احتمالا به سلطه آمریکا در نیروهای هوایی پایان دهد و در آن زمان ناوهای هواپیمابر، خطوط هوایی غیرنظامی و حتی کاخ سفید و شخص رئیس جمهور آمریکا همگی طعمه آسانی خواهند شد.
استاد دانشگاه مسائل ژئوپلیتیک در خصوص اینکه آیا مذاکرات به سمت فشار بر ایران خواهد رفت و ایران در شرایط فعلی به سمت نوعی تسامح خواهد رفت؟ گفت: این امکان وجود دارد با توجه به حرف‌های آقای بورل و آنچه شنیده و خوانده ایم شروط اعلام شده است. این امکان وجود دارد که در داخل مسائلی مطرح شود. روسیه یکی از شروط مطرح شده است. ایران می‌گوید پهباد‌ها را برای جنگ اوکراین به روسیه نداده است. جوزپ بورل می‌گوید ایران باید بیشتر با طرف اوکراینی مراوده داشته باشد. آن‌ها از طرف اوکراین هم زیر فشار هستند رئیس جمهور اوکراین در روز‌های اخیر فعال شده و مرتب به ایران حمله می‌کند. در کنگره آمریکا سخنرانی کرد و سخنان تندی بر علیه ایران به زبان آورد علاوه بر این اروپا و غرب مشکلاتی دارند.
گری نویل پس از تساوی انگلیس مقابل آمریکا گفته بود که احتمالا گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس با فیل فودن مشکل دارد، اما جک گریلیش این موضوع را رد کرده است.
ایران و آمریکا احتمالا چند روز بعد از رویارویی در جام جهانی فوتبال، در جام جهانی کشتی هم با هم روبرو می شوند.
تساوی انگلیس و آمریکا، معادلات صعود به مرحله بعدی را پیچیده کرد.
تیم ملی فوتبال ایران، سنگین‌ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد.
تیم ملی فوتبال ایران سنگین ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: با بررسی اطلاعات موجود، احتمالا ایران این حمله را از طریق پهپاد انجام داده است. هیچ توجیهی برای این حمله - که آخرین مورد از اقدامات این چنینی و فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده است - وجود ندارد.
لورا روزن خبرنگار سرشناس حوزه بین‌الملل هم در حساب توییتر خودش نوشت که «منابعی از ایالات متحده آمریکا گفته‌اند که این کشور تصمیم خود را در مورد پاسخ ایران گرفته است، اما در حال مشورت با متحدان و احتمالا اسرائیل و دیگران قبل از ارسال» به اتحادیه اروپا است.
دبیر شورای امنیت روسیه امروز در بیانیه ای تصریح کرد: آمریکا، انگلیس و سرسپردگان‌شان مسئول فاجعه احتمالی در نیروگاه اتمی «زاپروژیا» هستند.
مقام ارشد آمریکا می‌گوید واشنگتن موشک‌های ضدرادار مافوت صوت را در اختیار ارتش اوکراین قرار داده و مدعی شد احتمالا باعث تغییراتی در تحولات میدانی نبرد و مقابله با نیروهای روسیه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ