تیم ملی فوتبال ایران، سنگین‌ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آ. ا. ک آتن با دو چپ‌پای ایرانی خود امشب مقابل دینامو زاگرب قرار می‌گیرد.
مشهد ـ رئیس دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در خراسان رضوی گفت: با فعال شدن نمایندگی‌های سیاسی دوکشور روابط دو کشور مسلمان ایران و عربستان بیش از پیش گسترش می یابد.
جنگنده‌های سوخو ۳۵ جزو جنگنده‌های مدرن در جهان به حساب می‌آید. چون هم از نظر سقف پروازی بالاتر از همه جنگنده‌های قبلی ایران است و هم سرعتش در بین هزار و ۵۰۰ تا دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر است.
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی‌ فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در مورد توافق اخیر ایران و عربستان گفت: هم برای عربستان خوب است چون وقتی که این دو کشور با هم نزدیک باشند، از جهاتی خیال عربستان جمع می‌شود که در آینده مشکلی از ناحیه ایران برای او پیش نخواهد آمد، کما اینکه از اول ایران با هیچ کشوری ستیز نداشته، همیشه به ایران حمله شده و ایران مدافع حقوق خود بوده است، نه اینکه ایران آغازگر حمله و جنگ و ستیز باشد. بنابراین برای عربستان که اطمینان پیدا می‌کند خوب است.
دو پینگ‌پنگ‌باز دختر ایران با شکست برابر نمایندگان هند و آمریکا در مرحله یک چهارم و یک هشتم مسابقات زیر ۱۹ سال ترکیه به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
دو پینگ‌پنگ‌باز دختر ایران با شکست برابر نمایندگان هند و آمریکا در مرحله یک چهارم و یک هشتم مسابقات زیر ۱۹ سال ترکیه به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
تایباد ـ وزیر صنعت و تجارت افغانستان گفت: هدف از سفر هیأت اقتصادی افغانستان به ایران، تسهیل ترانزیت و افزایش تجارت بین دو کشور است.
مشهد ـ سفیر ایران در ترکمنستان گفت: براساس یادداشت تفاهمی که بین ایران و ترکمنستان به امضا رسید مقرر شد کمیته ای برای کمک به برطرف کردن اختلافات بازرگانان و مسائل ترانزیتی دو کشور تشکیل شود.
مسابقات مقدماتی دو وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام اوپن زاگرب در حالی به پایان رسید که دو ملی پوش ایران فینالیست شدند.
خجسته مهر گفت: برای تداوم تولید گاز در پارس جنوبی برنامه‌های نگهداشت توان تولید، حفاری‌های چاه جدید و فشار افزایی در مرحله طراحی و مطالعات است و جز برنامه‌های جدی شرکت ملی نفت محسوب می‌شود.
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا با اشاره به اینکه بیماری‌زایی سویه‌های جدید کرونا مشابه امیکرون پایین است، در عین حال به سرایت‌پذیری بالای آن اشاره و تاکید کرد: با توجه به رفت‌وآمدها و مسافرت‌ها باید نظارت و کنترل کافی از مبادی مرزی صورت گیرد؛ زیرا عدم نظارت می‌تواند جرقه‌ای از افزایش ابتلا به بیماری در کشور باشد.
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا گفت: BQ ۱ هم درست مانند سویه BA ۵ از زیرسویه‌های فرعی امیکرون است که همین سبب می‌شود بر اساس نظر کارشناسان این سویه هم بیماری‌زایی در حد امیکرون داشته باشد؛ هرچند که فراگیری بالایی دارد و این سبب می‌شود احتمالا در روز‌های آتی با افزایش موارد مواجه شویم.
بردیا دانشور و پویا ایدنی، دو ملی‌پوش شطرنج ایران مقابل نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات جهانی حاضر نشدند.
دو بازیکن ایران در منتخب حذف‌شده‌های جام‌جهانی
دو بازیکن ایران در تیم منتخب حذف‌شده‌های جام‌جهانی
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی روابط دوستانه و برادرانه مردم دو کشور ایران و عراق را غیرقابل‌گسست دانست و گفت: اعتاب مقدسه ایران و عراق عامل روابط دوستانه تاریخی دو ملت است.
ایرانی‌ها رده پنجم را در آمار بازدید‌های ۱۰ ماه نخست سال ۲۰۲۲ در ترکیه حفظ کرده‌اند. در این دوره ۱۰ ماهه حدود دو میلیون نفر از ایران به ترکیه سفر کردند. در ماه اکتبر (مهر ـ آبان) که به گفته آژانس‌داران ایرانی سفر‌ها تحت‌تاثیر تحولات داخل کشور، با افت نسبی مواجه بود، کمتر از ۲۰۰ هزار نفر به ترکیه سفر کردند.
مشهد ـ وزیر اقتصاد افغانستان گفت: برای امنیت دو کشور ایران و افغانستان و در خصوص مدیریت حضور مجرمان در دو سوی مرز همکاری بیشتری صورت گیرد.
ایران در میانه زمین بازیکنان باتجربه‌ای دارد و زوج طارمی – آزمون در خط حمله می‌تواند برای هر تیمی دردسرساز شود. هر دو مهاجم شانس خوبی برای گل زدن در این تورنمنت دارند.
دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان، سرمربی و مربی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در ورزشگاه آزادی تماشاگر دیدار بین تیم‌های استقلال تهران و مس کرمان شدند.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: روابط میان دو کشور ایران و عراق روابطی صرفاً بر پایه ارتباطات مهندسی، عمرانی و منافع اقتصادی نیست، بلکه روابطی مبتنی بر اعتقادات مذهبی، معنوی و دینی است.
خبرهای ضد و نقیض از متروپل مردم را گیج کرد
انگلیس و ولز، دو هم‌گروه بریتانیایی ایران در جام جهانی بامداد امروز شکست خوردند اما باخت خانگی و تاریخی انگلیس باعث هو شدن گرانترین تیم ملی فعلی دنیا در مالینوکس استادیوم شد.
نرگس آبیار، داستان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان سینما حدود دو هفته پیش، قبل از آن‌که اتفاقات باغ عفیف‌آباد واکنش‌برانگیز شود، دیداری با عزت‌الله ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشت. ضرغامی هم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره این دیدار نوشت: «با خانم نرگس آبیار کارگردان ارزنده کشورمان ملاقات داشتم. جناب قاسمی همسر ایشان و تهیه‌کننده سینما هم حضور داشتند. خانم آبیار از فعالان جدی در حوزه میراث فرهنگی کشور است. در مورد بافت تاریخی یزد و به ویژه منطقه شاهدیه که از آن‌جا بازدید کرده بودم، مطالب خوبی را مطرح کردند. در مورد پروژه‌های سینمایی آینده‌شان هم گفت‌وگو کردیم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ