دو تن از مقامات کاخ سفید مدعی شدند که رئیس جمهور آمریکا احتمالا در مراسم تاجگذاری پادشاه انگلیس شرکت نخواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سی‌بی‌اس به‌علاوه گزارش داد که اگر توافق پیش برود، این زندانیان احتمالا در ماه سپتامبر (شهریور - مهر) به کشورهای خود بازمی‌گردند.
این نشریه آمریکایی در بخش دیگری از گزارش خود مدعی شده اینکه دولت بایدن و سنای آمریکا و وزارت خارجه این کشور پس از حدود ۳ ماه هنوز جزئیاتی از وضعیت رابرت مالی ارائه نکرده اند می‌تواند دلیلی بر درست بودن این فرضیه باشد.
اگر جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا در ماه‌های آتی بخواهند بایدن را استیضاح و یا دیگر مقام‌های کابینه وی را نقره داغ کنند، نگاهی به نحوه مدیریت سوالات استیضاح توسط پلوسی می‌تواند قابل توجه باشد.
در تازه‌ترین تلاش برای وضع قوانین جدیدتر و محدود کردن قوه مجریه، کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا نیز طرحی برای دایمی کردن تحریم‌های این کشور علیه ایران در قانون ایسا که در سال ۲۰۲۶ مدت کنونی آن به پایان می‌رسد را ارایه کرده است که به زودی برای رای‌گیری راهی صحن علنی مجلس امریکا خواهد شد. این طرح توسط یک گروه از نمایندگان از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات حمایت می‌شود و طرحی دوحزبی Bipartisan محسوب می‌شود.
بنیامین نتانیاهو در جریان بازدید از تجهیزات جنگی صنایع نظامی این رژیم با تکرار ادعای بی‌اساس خود ضد تهران به سیاست واشنگتن در توافق احتمالی با تهران تاخت.
کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال اسناد بیشتری در خصوص اتهامات قضایی رئیس‌جمهور فعلی این کشور است.
نخست‌وزیر دانمارک امروز با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار می‌کند.
به احتمال زیاد سیاست خارجی ایالات متحده در طول یک سال و نیم آینده احتمالا تا آنجا که ممکن است خسته کننده خواهد بود. تنها چیزی که دولت بایدن نیاز دارد این است که بقیه نقاط جهان با یکدیگر بازی کنند.
مقامات سعودی گفته‌اند که نمی‌توانند روابط عادی با اسرائیل ایجاد کنند؛ گامی که شامل تعاملات رسمی دیپلماتیک و احتمالا توافق‌نامه‌های تجاری و سفر نیز می‌شود. آن‌ها می‌گویند تنها در شرایطی این روابط عادی می‌شود که از قبل کشور فلسطین ایجاد شده باشد.
دولت جو بایدن در حال رایزنی با کنگره ایالات متحده آمریکا است تا یک بسته کمکی دیگر به ارزش ۱۰ میلیارد دلار را برای دولت اوکراین تصویب کند. همچنین دولت آمریکا قصد دارد هم‌زمان تحریم‌های بیشتری را علیه کرملین وضع کند.
جو ویلسون، نماینده جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی در این رابطه عنوان داشت: «هم جو بایدن و هم کامالا هریس، معاونش به دلیل شکست مفتضحانه‌ای که داشته‌اند باید استعفا دهند. این "بالون‌های فاجعه‌آمیز چینی" خانواده‌های آمریکایی را از آلاسکا گرفته تا منزل بنده در کارولینای جنوبی آشکارا تهدید می‌کرده است و این موضوع تایید می‌کند که رئیس‌جمهور بایدن و معاونش هریس باید استعفا دهند.»
گرگ جیکوب در نامه مورخ ۱۸ ژانویه به آرشیو ملی آمریکا گفته است: «بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره پیدا شدن اسناد محرمانه در اقامتگاه بایدن، پنس از سر احتیاط اقدام به بررسی مدارکی کرد که در منزلش وجود داشت. مشاور حقوقی، یک تعداد سند را که احتمالا حاوی اطلاعات حساس یا محرمانه هستند، در میان اسناد شناسایی کرد. مایک پنس فورا آن‌ها را به مکان امنی منتقل کرده و برای جابجایی بهتر منتظر نظرات آرشیو ملی شد.
اگر تحقیقات جمهوریخواهان کنگره در ارتباط با کشف اسناد محرمانه در دفتر بایدن محکومیت او را ثابت کند، این مسئله ممکن است به صدور حکم ۱۰ سال حبس برای رئیس جمهور آمریکا منجر شود.
اگر تحقیقات جمهوریخواهان کنگره در ارتباط با کشف اسناد محرمانه در دفتر بایدن محکومیت او را ثابت کند، این مسئله ممکن است به صدور حکم ۱۰ سال حبس برای رئیس جمهور آمریکا منجر شود.
علیرغم آن که کاخ سفید امیدوار است نشست شی و بایدن بتواند تلاش برای دستیابی به ثبات را سرعت بخشد چین ممکن است تنها به دنبال یک مهلت زمانی باشد. به عبارت دیگر، دیپلماسی گرگ جنگجو خاموش شده اما نمرده است. اگر صدای هر مقام چینی را با لحنی معقول در ماه‌های آینده شنیدید بدانید احتمالا تنها صدای یک گرگ جنگجو در لباس میش است.
سخنگوی کاخ کرملین شرط فراهم شدن زمینه برای مذاکرات میان رؤسای جمهور روسیه و آمریکا را اعلام کرد.
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در ادامه به تحولات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: تلاش و توطئه دشمن برای پشیمان کردن مردم از حمایت نظام بود و دشمن این هدف اصلی را دنبال می‌کرد.
اکثر جمهوری خواهان ریاست جمهوری ترامپ را دوست داشتند و هنوز پیروزی قانونی بایدن در سال ۲۰۲۰ میلادی را انکار می‌کنند. به همین دلیل است که ترامپ همچنان نامزد اصلی نامزدی جمهوری خواهان در سال ۲۰۲۴ میلادی است. اگر ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در سال ۲۰۲۴ میلادی متحمل شکست شود برنده احتمالا یکی از مقلدان او خواهد بود و نه یکی از مخالفانش.
این احتمال مطرح است که دولت بایدن صرفا با فرض بازگشت به برجام هنوز امید به اجتناب از رای گیری کنگره دارد. در نتیجه کاخ سفید ممکن است استدلال کند که آن‌ها متن توافق را جهت بررسی تایید کنند درحالیکه دوباره هیچ نیازی به رای گیری کنگره نباشد.
نمی‌توان از خزان مذاکرات سخن به میان آورد، اما باید توجه داشت بعد از انتخابات کنگره احتمالا دولت بایدن امتیازات کمتری به ایران در مذاکرات هسته‌ای خواهد داد
رئیس‌جمهور در ادامه نشست خبری خود که همزمان با هفته دولت و یک‌سالگی روی کار آمدن دولت سیزدهم، صبح دوشنبه (۷ شهریور) برگزار شد، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد. سیدابراهیم رئیسی در پاسخ به در پاسخ به پرسش سی‌بی‌اس نیوز درباره ملاقات احتمالی با جو بایدن، تاکید کرد: من در نشست قبلی در پاسخ به سوال مشابهی گفتم خیر. باز هم «خیر» را تکرار می‌کنم. هیچ فایده‌ای مترتب بر ملاقات ما و ایشان نیست؛ نه برای ما و نه برای منافع ملت بزرگ ایران و برنامه‌ای هم برای این ملاقات وجود ندارد و نخواهد داشت.
رئیسی: [درمورد گشت ارشاد]، زندگی زنان ایرانی همواره با حجاب همراه بوده؛ هیچکس کار سلیقه‌ای حق ندارد بکند؛ جامعه در مدار قانون است / در بحث کاهش سرعت اینترنت، اگر در سنوات گذشته، زیرساخت‌ها کامل شده بود، الان مشکل نداشتیم/ملاقات با رئیس جمهور آمریکا برای ملت ایران فایده‌ای ندارد
رئیس جمهور اندونزی از مشارکت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست جی ۲۰ که قرار است در ماه نوامبر در جزیره بالی برگزار شود، خبر داد.
قیمت برنج ایرانی و خارجی در بازار چند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ