رئیس جمهور گفت: حضور اعضای دولت در روز اول هفته دولت به مرقد امام (ره) این پیام را دارد که دولت میثاق با امام را میثاق با همه خوبی‌ها و ارزش‌ها می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امام جمعه موقت تهران گفت: روز عاشورا روز تجدید عهد است و روز تمسک به قرآن کریم و عترت پیامبر (ص) است.
امام جمعه موقت تهران گفت: روز عاشورا روز تجدید عهد است و روز تمسک به قرآن کریم و عترت پیامبر (ص) است.
برخی از اثرگذارترین حاکمان در سراسر تاریخ این نکته ساده که «دانش، قدرت است» را تأیید کرده‌اند. پذیرش این حقیقت از سمت آن‌ها به ساخت بنا‌های تاریخی‌ای برای دنبال کردن دانش و حفظ خرد انسانی منجر شد.
لوئیس فلیپه اسکولاری، سرمربی سابق برزیل، به بازنشستگی خودخواسته‌اش پایان داد و با بازگشت به دنیای مربی‌گری هدایت اتلتیکو مینیرو را به عهده گرفت.
همیشه در گذر زمان این تفال به حافظ است که در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۷ خردادماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۷ خردادماه ۱۴۰۲ را بخوانید.
ولی عهد عربستان و مشاور امنیت ملی آمریکا در یک نشست مشترک در خصوص تحولات منطقه به ویژه یمن رایزنی کردند.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و ولی عهد عربستان در نشست مشترک خود در جده، آخرین تحولات فلسطین و منطقه را بررسی کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی در برنامه صف اول، با اشاره به برگزاری برنامه روز ملی فناوری هسته ای، اظهار داشت: به خاطر شبهای قدر مراسم ۲۰ فروردین روز ملی به بعد از این شب ها موکول خواهد.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی در برنامه صف اول، با اشاره به برگزاری برنامه روز ملی فناوری هسته ای، اظهار داشت: به خاطر شبهای قدر مراسم ۲۰ فروردین روز ملی به بعد از این شب ها موکول خواهد.
رئیس جمهور مصر و ولی عهد عربستان در نشست مشترک خود در خصوص آخرین تحولات منطقه و جهان رایزنی کردند.
اهواز- فرمانده انتظامی کل کشور گفت: یادمان شهدا محل تلاقی مسیر نجات و عهد و پیمان الهی است و هر آنچه در کربلا حس می‌شود در یادمان شهدا نیز حس خواهد شد.
مجلس خبرگان رهبری در آستانه چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از آحاد مردم کشورمان خواست تا با شرکت یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان کنند.
مجلس خبرگان رهبری در آستانه چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از آحاد مردم عزیز کشورمان خواست تا با شرکت یکپارچه در راهپیمایی 22بهمن، بار دیگر با آرمان‌های انقاب تجدید پیمان کنند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: حمایت‌ها را برای روزی که ملی پوشان وارد دهکده المپیک و یا بازی‌های آسیایی می‌شوند نگذاریم تا از آنها انتظار مدال هم داشته باشیم.
اکبر محمدی، مدیر عامل سابق باشگاه پیکان تدریس یک کلاس مربیگری در تهران را بر عهده گرفته است.
فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه عهد می‌بندم آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندانی کنم که یا هم کیشان من هستند و یا هم نوعان من، گفت: آسایش و آرامش مهمترین حق همه شهروندان با هر گرایش و مرام است.
عمه مظفرالدین‌شاه، عزت‌الدوله، همان ملک‌زاده خانم دختر محمدشاه قاجار و مهدعلیا و خواهر ناصرالدین‌شاه بدون اینکه شغل و منصبی داشته باشد سالیانه ۱۲ هزار و ۸ تومان حقوق دریافت می‌کرده است.
مراسم تجدید بیعت و عهد سربازی با آرمان‌های جمهوری اسلامی
سرمربی تیم فوتبال پیکان ضمن حمایت از بازیکنان جوان خود گفت: اگر بازهم اشتباه کنند و دود این اشتباهات به چشم من به عنوان سرمربی برود، باز هم حامی آنها هستم.
ما متواضعانه عهد می‌بندیم تا سر حد توان و تا آخرین لحظه بهترین باشیم و تسلیم نشویم.
ایوب کلانتری می‌گوید قصد جدا کردن داور از بازیکنان پیکان را داشته که در همان حین اخراج شده است.
در روزگاری که علما و روحانیون با کتاب‌ها و تالیفات‌شان به چهره‌های شناخته شده تبدیل می‌شدند، تهران عهد ناصری میزبان روحانی مشهوری بود که نه به خاطر کتاب‌هایش بلکه به واسطه اختراعات عجیب و غریب و مبتکرانه‌اش معروف شده بود. داستان اختراعات این روحانی معروف دوران ناصرالدین‌شاه که اکنون نامش بر سردر یکی از مساجد شمال تهران هم دیده می‌شود را بخوانید.
سازمان ملل معتقد است که روسیه و آمریکا مسئولیت اجرای کامل پیمان استارت جدید را بر عهده دارند.
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس به مشکلات پیش روی این باشگاه برای جذب بازیکن خارجی اشاره کرد و گفت که رضا درویش در این مورد به اظهارنظر خواهد پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ