دولت سیزدهم بر توسعه تجارت تمرکز ویژه ای دارد، با این حال نقش رایزنان بازرگانی که مهره های اصلی در بازارسازی و بازرایابی در کشورهای هدف محسوب می شوند، همچنان کمرنگ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: المپیاد بزرگترین رویداد ملی ورزش محسوب می‌شود و به جرات می‌توان گفت نتایج بسیار مثبت و تاثیرگذاری برای ورزش خواهد داشت.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نقش سازنده مقاومت لبنان در قبال صهیونیست‌ها قابل توجه است و ایران بر موضع حمایتی خود از لبنان برای عبور از مشکلات تاکید دارد.
کمک‌داور دوم بازی پرسپولیس و آلومینیوم بیشترین نقش را در رقم‌خوردن جنجال‌های این دیدار داشت.
نشست هم‌اندیشی نقش آفرینی ستاد توسعه زیست فناوری در حوزه بیوتکنولوژی صنعتی برگزار شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با نخست وزیر ژاپن، نقش برجسته جمهوری اسلامی ایران در ارتقا امنیت انرژی در منطقه خلیج فارس را مورد تاکید قرار داد.
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: خسارت‌های سنگین مادی و معنوی فتنه۸۸ فراموش نمی‌شود و افراطیون یک جریان نمی‌توانند نقش عوامل مؤثر در آن فتنه را کمرنگ یا محو نمایند.
در سال ۱۴۰۰ مردم متوجه شدند همه طراحی‌ها صورت گرفته تا یک نفر بر صدر بنشیند. حتی افراد هم طیف کاندیدای مورد نظر شورای نگهبان، نقش یار کمکی را بازی می‌کردند. نظام انتخاباتی کشور از جهت آزادی، رقابتی بودن و... دوره به دوره محدودتر شده است. البته گاهی اوقات که فضای سیاسی به دلایل گوناگون باز‌تر شده، (مجاس ششم، مجلس دهم) تبلور آن در انتخابات هم نمایان شده است.
مدیر مسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: از خانم خزعلی که خود از حامیان و مروجان عفاف و حجاب هستند انتظار می‌رود در اظهارات خود دقت بیش‌تری داشته باشند و بی آن که بخواهند، نقش خداپسندانه رئیس جمهور در طرح اخیر را کمرنگ نکنند.
یک روزنامه آمریکایی گزارش کرده است که حتی قبل از انتشار اخباری درباره تعلیق «راب مالی»، مدتی است که وی در سیاست آمریکا در قبال ایران به حاشیه رانده شده است.
یک نماینده مجلس تاکید کرد: این رفتار معاون سیاسی وزارت کشور که هدفش کمرنگ کردن نقش نمایندگان مجلس در پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه است باعث شده تا بوی مهندسی انتخابات مجلس از سوی دولت به مشام برسد.
جانشین وزیر دفاع گفت: استکبار جهانی با گسترش فناوری‌های جدید درصدد آن است که بتواند حاکمیت کشورها را زیر سوال ببرد و نقش آن‌ها را کم‌رنگ کند.
شرایط کنونی منطقه کاملا متفاوت است، روابط جدیدی در دنیا در حال شکل‌گیری است، مثلاً سازمان همکاری شانگ‌های که ما در آن عضو هستیم و سازمان بریکس (چین، روسیه، هند، برزیل و جنوب آفریقا) و امکانات آن‌ها، همگی نشانه ظهور یک نظم جهانی جدید و متفاوت است، از سوی دیگر توانایی‌های آمریکا و غرب مدام در حال کاهش است، نقش آن‌ها در کل جهان کمرنگ، تضعیف و در حال عقب‌نشینی شده است
یک فعال کارگری گفت: پدر خانواده که برای تامین معیشت خانواده مجبور است حداقل دو شیفت اشتغال داشته و از خانواده دور باشد، چگونه می‌تواند نقش الرجال قوامون النساء را ایفا کند. این پدر، نه می‌تواند همسر باشد و نه پدر! اینگونه ارتباط‌های ناصحیح در خانواده، مقدمه کم رنگ شدن استحکام خانواده می‌شود.
نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس گفت: سفر شمخانی به امارات قطعاً منجر به افزایش دوستی‌ها و روابط بین ایران و کشورهای عربی می‌شود و نقش آمریکا را در منطقه کمرنگ می‌کند.
علی مطهری نوشت: کمرنگ شدن نقش وزارت امور خارجه در سیاست خارجی است به‌طوری که در نوع روابط ما با کشور‌های خاورمیانه و روسیه و چین تصمیم‌گیر اصلی نظامی‌ها هستند. به همین دلیل روابط ضعیفی با کشور‌های اسلامی داریم به‌طوری که برخی از آن‌ها از ترس ما به دامن اسراییل افتاده‌اند.
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: سند تحول دولت یک مسیر و برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه مسیر دیگری را می‌رود، بنابراین سند تحول دولت نقش کمرنگی در بودجه ریزی کشور دارد.
در خاورمیانه جدیدی به سر می‌بریم که نقش آمریکا کم‌رنگ شده و حضور و مداخلات آمریکا در منطقه تضعیف‌شده و کشور‌های منطقه مخصوصا کشور‌های قدرتمند منطقه به‌دنبال تنوع بخشیدن در سیاست خارجی‌شان هستند؛ حتی عربستان و مطمئنا ایران و ترکیه، که باعث شود وابستگی سیاسی امنیتی به آمریکا تا حدود زیادی از بین برود؛ حتی برای متحدینی مانند عربستان. این امری است که برای سیاست‌های راهبردی تهران خیلی پراهمیت است.
جریان راست با تابلو حاکمیت یکدست از انتخابات مجلس یازدهم و ریاست‌جمهوری سیزدهم عبور کرد. حالا، اما یکدستی این حاکمیت اصولگرایی، در حال کمرنگ شدن است، مردان این اردوگاه به دنبال تعریف نقش خود در دهه آتی هستند.
تبریز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: بانک‌های خصوصی سرمایه و سپرده مردم این استان را دریافت و در سایر استان‌ها هزینه می‌کنند.
یک کارشناس مسائل منطقه تاکید کرد: باید یک بلوک قدرتمندی در مجامع بین المللی ایجاد و نقش قدرت‌های غربی در این مجامع را محدود و کمرنگ کنیم.
سرخیو بوسکتس بر خلاف خوان لاپورتا، رئیس بارسا، معتقد است لوییس انریکه نقش اول را در درخشش تیم ملی اسپانیا داشته و ژاوی در این امر نقش کمرنگی دارد.
کرمان - در حالی که آفت های مختلف محصولات کشاورزی را دچار خسارت می کند و تغییرات اقلیمی ضرر هنگفتی روی دست کشاورزان می گذارد اما بیمه توان جبران خسارت ها را ندارد.
مشهد ـ معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: فضای مجازی باعث شد نقش والدین و مادر در تربیت فرزند کمرنگ شود.
اهواز - جام جهانی در کنار اهمیتی که در بخش ورزش دارد ظرفیت‌های بی‌نظیر اقتصادی ایجاد می‌کند که کشورهای مختلف در رقابت برای تصاحب این فرصت‌ها هستند و در این میان نقش ایران کم‌رنگ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ