معاون میراث‌فرهنگی کشور گفت: تا پایان امسال بر رفع مشکلات پایگاه میراث جهانی تخت جمشید و انجام پروژه‌های عمرانی و عملیاتی آن تمرکز داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوه محمدعلی کلی در مصاحبه‌ای گفت: نیازی نیست کاری را که او انجام داده است را دوباره تکرار کنم و برای اعتبار گرفتن نام خانوادگی کاری انجام دهم. احساس می‌کنم خود نام خانوادگی، توجه را به خود جلب می‌کند. من اینجا هستم تا نصیحت او را به کار گیرم، فروتن بمانم و بر پیروزی تمرکز کنم.
مهم‌ترین کاری که می‌توانید برای کمک به فرزندتان انجام دهید این است که روی سلامتی او تمرکز کنید نه وزنش. احساسات کودک شما در مورد خودش اغلب بر اساس احساسات شما نسبت به او شکل می‌گیرد. اگر فرزندتان را با هر وزنی بپذیرید، به احتمال زیاد نسبت به خودش احساس بهتری خواهد داشت. از سرزنش فرزندتان، خودتان یا دیگران بپرهیزید.
حتی دل درد‌های کوچک هم ازار دهنده هستند و میتوانند تمرکز کردن شما را دچار مشکل کنند، اینکه از شر دل درد خلاص بشید کار سختی نیست. با چند تا راهکار در خانه میتوان این کار را انجام داد.
معمار بریتانیایی و مدیر عامل بنیاد نورمن فاستر توضیح می‌دهد: ما مسائل مرتبط با چالش‌های شهرنشینی و مفهوم پایداری را تجزیه و تحلیل کردیم، اما تمرکز اصلی تیم در درجه اول بر بحران پناهندگان و آنچه که می‌توانیم برای پاسخ به آن انجام دهیم، بنا شده بود.
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: دولت باید دانشگاه را یک ظرفیت بداند، چرا که هزینه‌های سنگینی در دانشگاه‌ها انجام می‌شود.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: چنانچه بخواهیم در مسیر مهار تورم و رشد تولید گام برداریم، باید بر رفع موانع تولید و توسعه صادرات محصولات دانش بنیان، تمرکز کنیم.
یک مقام آمریکایی به شرط محفوظ ماندن هویتش روز دوشنبه و همزمان با آغاز مذاکرات گفت: «هدف ما حصول اطمینان از انجام مذاکرات میان وزرای خارجه دو طرف برای چند روز متوالی با هدف دست‌یابی به صلحی پایدار و عادلانه است.» تمرکز این مذاکرات فارغ از دستیابی به صلح، بر «دستیابی به تفاهمی برای عادی‌سازی روابط» میان دو کشور متمرکز است.
محدود کردن زمان یا انجام یک وظیفه مشخص این امکان را فراهم می‌آورد که روی یک پروژه مشخص تمرکز کنید. این روش نه‌تنها باعث کاهش خطا‌های ذهنی می‌شود، به شما کمک می‌کند تا خلاقیتتان بالا برود، به‌ویژه وقتی که در یک بازه زمانی مشخص تمام انرژی و توجه خود را برای انجام یک کار اختصاص می‌دهید.
بازیکن فولاد گفت که در لیگ ایران به حدی بازی ها کند است که به صورت مفید فقط 10 دقیقه بازی انجام می شود.
دروازه‌بانان فولاد با استفاده از عینک تمرکز تمرین امروز را انجام دادند تا بتوانند با آمادگی بیشتر برای ادامه مسابقات حاضر شوند.
امروز مراسم پذیره نویسی یکی از صندوق های جسورانه بازار سرمایه انجام شد.
منابع مطلع در این باره گزارش دادند که برنز از عباس خواسته است که سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش ملموس‌تری برای کنترل اتفاقات در اردوگاه جنین و شهر نابلس انجام دهند و به نظر می‌رسد که واشنگتن درحال حاضر بیش از هر زمان دیگری بر روی مهار گروه‌های مقاومت و در رأس آن‌ها گروه «عرین الأسود» و گردان جنین تمرکز کرده و از تشکیلات خودگردان خواسته است که در مقابل چنین اقداماتی سکوت نکند چراکه این سکوت به نفع آن نخواهد بود.
بر اساس تحقیقات انجام شده توسط مجله علمی کارِنت بیولوژی (Current Biology)، افرادی که ضریب هوشی بالاتری دارند، کار آسان تری برای شناسایی اشکال و جزئیات در یک خطای دید دارند. آن‌ها به طور طبیعی می‌توانند جزئیات کم اهمیت تصویر را نادیده بگیرند و بر روی اشکال خاص تمرکز کنند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و اعضای هیات مدیره ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گزارشی از عملکرد این گروه خودروساز و اقدامات انجام شده ارائه داد.
وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: می‌توان اردوهای راهیان نور را در مدارس شاهد با تمرکز بیشتری انجام داد و از تجربیات بنیاد شهید در برگزاری این اردوها استفاده کرد.
خرم آبادی رئیس ستاد مبارزه قاچاق کالا و ارز گفت: با کارهای سیستماتیک و هوشمند بر پایه دانش، مبارزه با قاچاق را با کیفیت بهتری انجام دادیم.
اورلین شوامنی، ملی پوش فرانسه می‌گوید فرانسه هنوز کارش را تمام نکرده و باید روی قهرمانی تمرکز کنند.
فغانی در واکنش به این تصمیم فیفا گفت: تمام تلاشم را انجام دادم که با دقت قضاوت کنم اما بخاطر شرایط اخیر ایران، تمرکز کافی نداشتم. از همه مردم عذرخواهی می‌کنم.
کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای کسانی که می‌خواهند بازیکنان را تبدیل به دشمنان کشور کنند، می‌خواهم تبریک بگویم به خاطر اینکه کارشان را درست انجام دادند.
موکل برای پیگیری تخلفات وکیل باید به کانون وکلایی که پروانه وکیل در آنجا صادر شده است مراجعه کند، در این صورت تشخیص موجه و مورد قبول بودن شکایت موکل با دادسرای انتظامی وکلاست. رسیدگی به تخلفات وکیل در کانون محل صدور پروانه تنها در صورت تخلف از تمرکز امور وکالتی در شهری غیر از محل مجاز اعلامی در پروانه وکالت صادرشده، ممکن است.
مهاجم مس کرمان مدعی است این تیم در صورت تمرکز و انجام بازی بدون اشتباه در تمام خطوط، قادر به کسب نتیجه مقابل صدرنشین خواهد بود.
وزیر صمت گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده تا ۱۴۰۴ معادل ۳۰ درصد از تولید خودرو باید توسط خودروسازان دیگری غیر از دو شرکت بزرگ خودروسازی انجام شود. از این طریق از تمرکز تولید کاسته می شود.
اهواز- مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: فعالیت سامانه «مانسون» در حوضه سدها کرخه، کارون و دز تأثیر زیادی نداشته چون تمرکز بارش نداشتیم.
اشخاصی این روزها بنابر یک برنامه از پیش تعیین شده که بعد از این همه سال دیگر برای ما و مردم نخ نما شده است به شکل بسیار بی‌ادبانه‌ای شروع به سمپاشی و هتاکی علیه سینما و سینماگران کرده اند. هدفشان مشخص است می خواهند تمرکز فضای خبری کشور را به جهتی دلخواه سوق دهند، برای انجام این مأموریت چه هدفی بهتر از سینما و هنرمندانش؟ سینمایی که سالهاست یکی از پر افتخارترین جلوه های نام ایران در صحنه های بین المللی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ