اگرچه ژوزه مورایس برای تقویت تیم خود در پنجره زمستانی روی یک پست تمرکز ویژه دارد، اما ممکن است اتفاقاتی رخ بدهد که شاهد خروج و ورودهای خبرسازی به این تیم باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الشرطه عراق حضور شگفت‌انگیزی در بین چهار تیم برتر جام باشگاه‌های عرب داشته است.
برخی از سهام به دلیل اندازه بازار آن‌ها همواره مورد استقبال سهامداران قرار می‌گیرند و اصطلاحا از آن‌ها به عنوان سهام شاخص ساز یاد می‌شود. در این مطلب قصد داریم شما را با غول‌های بورسی ایران آشنا کنیم. غول‌هایی که ارزش بازار آن‌ها بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد تومان می‌باشد.
چلسی به رقابت غول‌های فوتبال اروپا برای خریدن کیلیان امباپه پیوسته است. ستاره پی‌اس‌جی گفته قراردادش را بعد از سال 2024 تمدید نخواهد کرد.
الاهلی نیز وارد رقابت برای خرید ستاره های دنیای فوتبال شده و ریاض محرز جدیدترین نامی است که در این زمینه مطرح شده است.
فرانچسکو کالوو، مدیر فوتبال یوونتوس، اعلام کرد که این باشگاه تصمیمی برای فروش دوشان ولاهوویچ ندارد.
تیم فوتسال پالما با قرار گرفتن در صدر جدول لیگ اسپانیا، به سلطه ۲۰ ساله غول‌های فوتسال در این کشور پایان داد و قرعه راحتی برای مرحله پلی آف به دست آورد.
روز 20 خرداد دو ستاره کشتی آزاد آمریکا در انتخابی وزن 97 کیلوگرم رودرروی هم قرار می گیرند.
با اعلام رسمی سازمان لیگ فوتبال عربستان، تنها هشت باشگاه این کشور مجوز حرفه‌ای کسب کردند و چهار باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنند.
وزیر اقتصاد برزیل اعلام کرد این کشور بر محموله های شرکت ها بزرگ تجارت الکترونیک مالیات وضع می کند.
تیم ملی فوتسال برزیل در دو دیدار تدارکاتی برابر اسپانیا به پیروزی رسید.
تیم ملی فوتسال برزیل در دو دیدار تدارکاتی برابر اسپانیا به پیروزی رسید.
سیل اخراج کارمندان غول های فناوری اکنون به شرکت پرداخت الکترونیک پی پل رسیده است. این شرکت تصمیم دارد حدود ۲ هزار کارمند را اخراج کند.
چند روزی است که دیگر خبری از رشد نماد‌ها نیست و شاخص کل کانال ۱.۶ میلیون واحدی را از دست داده است. کدام نماد‌های شاخص ساز بیشترین اُفت را از سقف زمستانه داشت؟
رئال و بارسلونا حریفان خود در مرحله یک‌شانزدهم نهایی کوپا دل ری را شناختند. بر این اساس کاسِرِنیو و اینترسیتی، غول های فوتبال اسپانیا را به چالش خواهند کشید.
جوسکو گواردیول، مدافع تیم ملی کرواسی و باشگاه لایپزیش بند آزادسازی 112 میلیون یورویی دارد.
دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسپانیا در دور دوم مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با تساوی به پایان رسید تا ژرمن ها از یک خطر بزرگ جان سالم به در ببرند.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران بعد از گلزنی مقابل انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲، به یکی از سوژه‌های نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا تبدیل شده است و احتمال دارد به زودی به یک باشگاه بزرگ برود.
گوگل در حالی بر سیاست دوگانه خود برای داشتن «امنیت پلتفرمها» اصرار دارد که شرکت های فناوری زیرمجموعه خود و پلتفرم های آمریکایی سالها است در آزمون امنیت داده های کاربرانشان شکست خورده اند.
تیم فوتسال پالما با قرار گرفتن در سید نخست مرحله الیت لیگ قهرمانان فوتسال اروپا با سه تیم مدعی بارسلونا، بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون همگروه نخواهد شد.
بازیکنان تیم ملی در نمایشی موفق و با برنامه‌ مقابل یکی از غول‌های فوتبال دنیا و آمریکای جنوبی، به شکست ناپذیری چند وقت اخیر اروگوئه پایان دادند.
تیم ملی اروگوئه با لشکری از ستاره‌های مطرح دنیای فوتبال و شاغل در غول‌های اروپا، به مصاف ایران می رود.
مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید این تیم در فصل بیست و دوم شگفتی‌ساز مسابقات لیگ برتر خواهد بود.
هر سه تیم بزرگ لیگ ستارگان کار خودشان در فصل جدید فوتبال قطر را با شکست آغاز کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ