مدل زبان هوش مصنوعی Chat GPT طی ۴۰ روز بیش از ۱۰ میلیون کاربر روزانه به خود جذب کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرداخت مالیات برانکو، امکان بازگشت او به فوتبال ایران را فراهم کرد تا چند مربی خطر را احساس کنند.
اگر مرتبا از لباس‌های کثیف باشگاه استفاده می‌کنید ممکن است دچار آکنه در ناحیه گردن، بازو ها، پشت و کشاله ران خود شوید. زنان با پوشیدن شلوار‌های چسبان احساس راحتی می‌کنند، اما پوشیدن همان شلوار در صورتی که عرق کرده باشید روز به روز باعث ایجاد آکنه پوستی ناخواسته می‌شود.
واشنگتن گرفتار احساس نادرست اخلاقی ای است که با غرور و محاسبات ماکیاولیستی احاطه شده رویکردی که جهان را به پرتگاه خطر نزدیک می سازد. باید از این امر جلوگیری کرد.
سوسک موپلی اگر احساس خطر کند از غدد دفاعی خود ماده‌ای ترشح می‌کند که باعث تاول روی پوست دست انسان می‌شود. محققان به تازگی دریافتند که از این ترشحات در این سوسک دردسرساز می‌توان برای تولید نانوذرات نقره استفاده کرد.
آلمان در دیداری دوستانه با نتیجه 2-0 مغلوب کلمبیا شد تا آینده هانسی فلیک کاملا به خطر بیافتد.
ورود امام خمینی به مسائل اجتماعی و سیاسی صرفاً یک تفنن و حاشیه نبود بلکه یک متن بود. ایشان به عنوان یک مرجع تقلید احساس می‌کردند وظیفه‌ای دارند و باید آن را انجام دهند ولو اینکه ممکن است جایگاه اجتماعی و حتی جان ایشان را به خطر بیندازد.
آیت الله علوی بروجردی در پایان گفت: در قم احساس خطر می‌کنیم. نباید بی‌توجه بنشینیم تا امروز به فردا برسد. این روزمرگی می‌گذرد، اما آن آثاری که باقی می‌ماند و ماندگار می‌شود و این مسایل برای ما بسیار سخت است.
رییس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تأکید کرد که صهیونیست‌ها امروزه احساس خطر می‌کنند؛ چراکه قدرت مقاومت در حال افزایش است.
باشگاه نساجی مازندران به علت برخی مشکلات لجستیکی، خطر بزرگی را احساس می‌کند.
با چرخش سیاست منطقه‌ای اخیر ریاض در همگرایی و تعامل با کشورهای منطقه، اینک رسانه‌های صهیونیستی با نواختن زنگ خطر از رویکرد جدید عربستان در آشتی با دشمنان تل آویو احساس خطر می‌کنند.
متخصص روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با تاکید بر ضرورت درمان مبتلایان اختلال استرسی پس از سانحه گفت: این افراد همیشه در حالت آماده باش به سر می‌برند، گویی منتظر خطر هستند و نمی‌توانند احساس آرامش کنند، مدام مضطرب هستند و به سختی به خواب فرو می‌روند و به طور کلی بی‌قرار و ناآرام هستند.
هر بار که کارت اعتباری خود را در طول تعطیلات بیرون می‌آورید، ممکن است بیشتر و بیشتر احساس خطر کنید. با افزایش هزینه‌ها یا وسوسه بیشترخرج‌کردن، با محدودیت‌های آزادی مالی خود مواجه می‌شوید و فقدان منابع مالی برای اختصاص به فعالیت‌ها یا خرید هدایا ممکن است باعث غم، ناامیدی یا پشیمانی از عادت‌های خرج کردن گذشته شود.
بسیاری از مردم زمانی که احساس بیماری می‌کنند به درمان‌های خانگی روی می‌آورند؛ اما این روش می‌تواند بسیار خطرناک باشد، چون منجر به انجام واکنش‌هایی در بدن می‌شود که می‌توانند سلامتی شما را به‌طور جدی به خطر بیندازد.
کارشناس فوتبال با اشاره به وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: مربیان دو تیم باید دست از حاشیه برداند و تمرکزشان روی مسائل فنی باشد چرا که توقع از این دو تیم بالاست.
نوید رجایی گفت: وقتی مسئولان توانایی تصمیم گیری در مورد عرضه خودرو در بورس را ندارند و چند بار تایید و بعد از آن تکذیب می شود سرمایه احساس خطر کرده و ترجیح میدهد در بازاری موازی وارد شود.
پولک پوست ها با زبان دراز و باریک و بزاق چسبناک، مورچه ها و موریانه هارا می خورند. آنها زمان احساس خطر مانند جوجه تیغی خود را جمع می کنند و تنها کفتار و گربه ایان بزرگ قادر به نفوذ به پوشش فلسی آن ها هستند.
مطالعات نشان داده‌اند که هوای سرد خطر کم آبی بدن را افزایش می‌دهد، زیرا افراد زمانی که در هوای سرد قرار می‌گیرند احساس تشنگی نمی‌کنند در حالی که بدن شان در حال از دست دادن مایعات است. برای درک میزان کم آبی بدن تان به سادگی یکی از بند‌های انگشتان را برای حدود ۳ ثانیه فشار داده و سپس رها کنید.
باید بدانید که بعضی از مطالعات نشان می‌دهد در بعضی از موارد نادر، بد بویی دهان نشان دهنده مشکل جدی در کلیه است. در حقیقت بعضی از متخصصان بر این عقیده هستند که اگر احساس می‌کنید دهانتان بوی یک چیز خاص می‌دهد که با مسواک زدن برطرف نمی‌شود، باید سریعاً به پزشک مراجعه کنید و به بررسی کلیه‌ها بپردازید.
حاجی‌زاده در پاسخ به این سؤال می‌گوید: «همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. مفهوم پیش‌گیری، بیشتر به معنی کاهش خطر و پیش‌گیری از رویدادها، پیامدها و عوارض احساس پیری است.»
در سال ۲۰۲۲ کیم جونگ اون رهبر کره شمالی یک بار دیگر اعلام کرد که کره شمالی در صورت احساس خطر، حق خود برای انجام یک حمله هسته‌ای پیشگیرانه را محفوظ می‌داند.
رئیس جمهور گفت: تلاش دشمن برای فتنه‌انگیزی در کشور ناشی از احساس خطر از اقتدار و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران است.
آیا گوش شنوایی هم وجود دارد که احساس خطر کند و دل به جوان‌ها بسپارد و پای درد دل آن‌ها بنشیند و بشنود که «ما از درد ناچاری و بر خلاف میل باطنی خود خانه و خانواده و کشورمان را ترک می‌کنیم تا آینده بهتر و امن تری را بسازیم»؟ قرار بوده است که چتر نهضت جوان گرایی همه جوان‌ها را زیر سایه خود بگیرد.
روزنامه کیهان نوشت: «حمله به سلمان رشدی نشان داد که انتقام از ارتکاب کنندگان جرم و جنایتکاران در خاک آمریکا کار سختی نیست و بعد از این ترامپ و پمپئو بیشتر احساس خطر خواهند کرد.»
متهم گفت: بنده ساکن و تبعه کشور سوئد هستم، دولت و مقامات امنیتی کشور سوئد از من حمایت می‌کنند. دستگاهی به من دادند که در صورت احساس خطر دکمه آن را فشار دهم تا با آلارمی که به ماموران امنیتی دولت سوئد می‌دهد، هر جا که باشم آن‌ها من را نجات دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ