خودروسازان برقی چینی تصمیم دارند وارد بازار اروپا شوند و مشتریان شرکت های بزرگ را با خودروهای ارزان تری که امنیت و ویژگی های فناورانه بیشتری دارند، بربایند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فروش خودروهای برقی ساخت چین تسلا در ماه جولای کاهش یافت.
تقویت روابط عربستان سعودی و چین برای ریاض و پکن به طور فزاینده‌ای مهم است، زیرا این پادشاهی با چشم انداز ۲۰۳۰ و چین با طرح کمربند و جاده (BRI) پیش می روند.
وزارت صنعت چین پیش نویس مجموعه ای از استانداردهای فنی از جمله الزامات امنیت سایبری برای خودروها را صادر کرده است.
شرکت خودروسازی بی وای دی، غول خودروهای برقی چینی با تثبیت رهبری خود در بازار داخلی، سود سه ماهه اول خود را پنج برابر افزایش داد.
شرکت آپولو، زیرمجموعه بایدو که در زمینه تولید خودروهای خودران فعالیت می‌کند از آغاز آزمایش خودروهای خودران در شانگهای بزرگترین شهر چین خبر داده است.
شرکت مرسدس میلیاردها دلار برای مدرن سازی کارخانه‌های خود در چین، آلمان و مجارستان طی سال‌های آینده سرمایه گذاری خواهد کرد تا خودروهای الکتریکی تولید کند.
مدیرعامل شرکت خودروسازی هایمای چین اعلام کرد: ایران مهم ترین بازار راهبردی بین المللی این شرکت محسوب می شود و از سال ۲۰۱۳ تاکنون پس از امضای قرارداد همکاری با شرکت ایران خودرو روابط بسیار نزدیک و ارزشمندی را دنبال کرده ایم.
آغاز ثبت‌نام خرید خودروهای وارداتی از هفته آینده، اجرای توافقات با چین تا ۲ ماه آینده، افزایش قابل توجه قیمت سکه و افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی قیمت مواد غذایی از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
یک شرکت سازنده خودروهای برقی در چین از راه اندازی هزار مرکز جدید تعویض و دریافت باتری های شارژ شده در سال ۲۰۲۳ خبر داد.
واردات خودروهای دست دوم، محدودیت استفاده از درهم برای واردات از چین، برقراری ارتباط مستقیم بانکی ایران و روسیه و رفع تعهد ارزی با واردات طلا و به صورت اسکناس از جمله اخبار مهم حوزه صمت بود.
چین تلاش کرده است تا یکی از کشورهای پیشرو در عرصه تولید خودروهای برقی و بدون سرنشین باشد. ویدئوی زیر یک اتومبیل خودکار چینی را نشان می‌دهد که با دریافت دستور سرنشینان، عملیات پارک را از پیدا کردن محل مناسب تا هدایت خودرو انجام می‌دهد.
مه غلیظ در شهر ژنگ‌ژو چین به تصادف زنجیره‌ای گسترده خودروها روی یک پل منجر شد.
مرسدس قیمت خودروهای برقی چین را تا ۳۳ هزار دلار کاهش داد زیرا فروش آن کم شده است.
تسلا برنامه‌هایی را برای صادرات خودروهای الکتریکی ساخت چین به ایالات متحده و کانادا در نظر گرفته تا بزرگترین کارخانه خود را به آمریکای شمالی، بزرگترین بازار این نوع خودروها متصل کند.
شرکت هوندا موتور ژاپن دومین مدل از خط خودروهای برقی جدید خود را که فقط در چین تولید می‌شود رونمایی کرد که بخش خودروهای الکتریکی در حال رشد سریع بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان را هدف قرار می‌دهد.
تسلا زمان انتظار را برای تحویل خودروهای مدل ۳ و مدل Y در چین را کاهش می‌دهد.
بررسی‌های انجام شده در چین نشان می‌دهد ارزش بازار جهانی باتری خودروهای برقی تا سال ۲۰۳۰ به ۲۵۰ میلیارد دلار می‌رسد.
خودروهای برقی چین در بازار اروپا
چین موفق شده به فناوری پیشرفته‌تری در زمینه تولید خودروهای خودران دست یابد و به برنامه‌های خود در زمینه تولید این نوع خودروها شتاب بخشیده است.
وزارت حمل ونقل چین هنگام ارائه پیش نویس قانون خودروهای خودران اعلام کرد این کشور باید با احتیاط از خودروهای خودران برای جابه جایی مسافران استفاده کند.
در آخرین اعلام نرخ بهره بین بانکی از سوی بانک مرکزی، این نرخ با افزایش ۱۷ صدم درصدی روبرو شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ