رئیس جمهور با اشاره به دیدار خود با نمایندگان شرکت‌های بزرگ چینی و عدم اطلاع و آگاهی آن‌ها از ظرفیت‌های ایران گفت: تاسیس دفاتر تجاری ایران در کشورهای مختلف باید با جدیت دنبال شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت از برنامه وزارت بهداشت برای تاسیس مراکز نوآوری تخصصی سلامت در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد.
مسابقات آزمایشی قهرمانی آسیا در فوتبال زنان جای خود را به رقابت‌های رسمی لیگ قهرمانان آسیا در این بخش می‌دهد.
سامر الخلیل بیان کرد: در راستای سند همکاری که در ۱۶ بخش به امضای روسای جمهور دو کشور ایران و سوریه رسیده هم‌اکنون توافقات خوبی در زمینه‌های بانکی، بیمه‌های مشترک، گردشگری و تجارت آزاد، حالت اجرایی به خود گرفته است.
دولت آمریکا در راستای آماده‌سازی جهت رویارویی با همه‌گیری‌ها و سایر «تهدیدهای بیولوژیکی»، سازمانی جدید را تاسیس کرد.
وزارت ورزش و جوانان برای چهارمین بار در دو سال اخیر یک فدراسیون جدید تاسیس کرد.
راسکامنادزر رگولاتور ارتباطات روسیه «آمازون وب سرویسز» و ۱۱شرکت فناوری خارجی دیگر را به فهرست موسساتی اضافه کرده که باید دفتری محلی در این کشور تاسیس کنند یا با جریمه و ممنوعیت روبرو شوند.
تفاهم‌نامه همکاری دفتر توسعه سرمایه گذاری اقتصاد تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با هدف حمایت از تأسیس صندوق تعاونی‌های سرمایه‌گذاری ریسک پذیر منعقد و امضاء شد.
هونگچی شرکت خودروسازی چینی است، که در سال ۱۹۵۸ به‌عنوان نخستین شرکت ساخت خودرو در چین تأسیس شد و هم‌اکنون از شرکت‌های زیرمجموعه فاو و متعلق به گروه فاو می‌باشد. دفتر مرکزی و کارخانجات این شرکت در شهر چانگچون، جی‌لین قرار دارند.
رئیس اتاق ایران با اشاره به مصوبه این اتاق برای ایجاد ۵ دفتر تجاری در کشورهای دیگر، گفت: اولویت اول ما راه‌اندازی دفتر تجاری در روسیه است و امیدواریم در سال جاری این دفتر تاسیس شود.
معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: بانک VTB به عنوان دومین بانک بزرگ روسیه در حال افتتاح دفتر نمایندگی در تهران است و شعب دو بانک ایرانی در روسیه نیز افتتاح می‌شود.
«گروه سامسونگ» پیش از تاسیس شرکت سامسونگ الکترونیکس در سال ۱۹۶۹، در کار تولید لباس، صنایع شیمیایی، خودرو و البته لوازم خانگی بودند. اما در نخستین روز‌های تاسیس شرکت، سامسونگ در کار واردات و صادرات میوه و سبزیجات بود.
مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از آغاز فرآیند مصاحبه با پذیرفته‌شدگان مرحله کتبی آزمون استخدامی صدور مجوز تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی خبر داد.
نتیجه آزمون صدور مجوز تأسیس دفتر خدمات الکترونیک قضائی سال ۱۴۰۱ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
شهردار منطقه ۱۲ تهران از تأسیس مؤسسه فرهنگی-هنری آرتین (نام کودک بازمانده از حادثه تروریستی شاه‌چراغ) در عمارت تاریخی وزیر دفتر خبر داد.
حمید سجادی در مراسم افتتاحیه دفتر مشترک فدراسیون های ورزش های بادبانی و دریایی و ساحلی این اقدام را منشا اتفاقات بزرگ بین المللی در این منطقه عنوان کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در مراسم سی و پنجمین سالگرد تاسیس این جنبش در غزه سخنرانی کرد.
یک عضو دفتر سیاسی جنبش حماس از آزادی اسرای فلسطینی به عنوان یکی از مهمترین اولویت های این جنبش از زمان تاسیس خود یاد کرد.
دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه استان تهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن زمانی مسئول دفتر سیاسی اجتماعی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور تأسیس شد.
مدیرکل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی سازمان محیط زیست از تأسیس کارگاه تاکسیدرمی،انتقال فسیل ردپای مهره داران ماه نشان زنجان و انعاد تفاهم نامه همکاری با انجمن دیرینه شناسی دریک سال اخیر خبر داد.
وزیر علوم درباره ایجاد دفتر تعامل نیرو‌های مسلح در دانشگاه‌ها گفت: این مورد تازه‌ای نیست و قبلا هم وجود داشته است به این صورت که یک کارشناس اداری که استخدام ستاد کل نیرو‌های مسلح باشد، در دانشگاه حضور می‌یابد.
رئیس هیئت پارلمانی ایران در دیدار با رئیس IPU از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای تأسیس مقر دفتر منطقه‌ای غرب آسیای این اتحادیه در تهران خبر داد.
مدیرکل دفتر سیاسی وزارت کشور گفت: موضوع تأسیس حزب ایران قوی در جلسه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب بررسی و در نهایت با اصل تأسیس این تشکل سیاسی مخالفت شد.
مدیرکل دفتر سیاسی وزارت کشور گفت: موضوع تأسیس حزب ایران قوی در جلسه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب بررسی و در نهایت با اصل تأسیس این تشکل سیاسی مخالفت شد.
مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران گفت: هدف از تأسیس و راه‌اندازی مراکز تجاری ارائه بیش از ۷۰ نوع خدمات ارائه می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ