قانونگذاران و کشورهای اروپا درباره قوانین ناظر بر استفاده شرکت های بزرگ فناوری از داده های مشتریان و موسسات به توافق نهایی رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امیدوار است که کشورهای اروپایی در خصوص کمک نظامی به اوکراین در آینده به توافق برسند.
روسیه مخالفت خود را با دعوت از ۸ کشور اتحادیه اروپا و ناتو برای نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره اوکراین اعلام کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره دیدار خود با دبیرکل اتحادیه کشورهای عرب گفت: ششمین نشست وزیران اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب به تعویق افتاد؛ موضع ما در قبال سوریه تغییری نکرده است.
وزرای کشور اتحادیه اروپا فردا برای دستیابی به اجماع در مورد قوانین جدید مهاجرت و پناهندگی تشکیل جلسه می‌دهند.
رئیس‌جمهور اوکراین ضمن تکرار درخواست دوباره برای عضویت کشورش در ناتو گفت: همه کشورهای اروپایی همسایه روسیه باید به عضویت اتحادیه اروپا و ناتو درآیند.
کشورهای اتحادیه اروپا درباره نخستین مجموعه قوانین کامل دارایی های رمزارزی به توافق رسیدند. به این ترتیب فشارها بر کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا بیشتر شده تا زودتر خود را به بقیه برسانند.
نخست‌ وزیر مجارستان از سران اتحادیه اروپا و نیز کشورهای عضو خواسته است تا درباره تبعات تحریم علیه روسیه بیاندیشند.
مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این حرکت که در پارلمان اروپا به تصویب رسیده است اگر در اتحادیه اروپا هم که مرحله نهائی آن است به تصویب برسد، ضمن آن که با ماده ۳۹ منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود، به ایران نیز اجازه می‌دهد نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را گروه تروریستی دانسته و به عنوان تروریست با آن‌ها برخورد کند.
حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این حرکت که در پارلمان اروپا به تصویب رسیده است اگر در اتحادیه اروپا هم که مرحله نهائی آن است به تصویب برسد، ضمن آن که با ماده ۳۹ منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود، به ایران نیز اجازه می‌دهد نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را گروه تروریستی دانسته و به عنوان تروریست با آن‌ها برخورد کند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل خواستار توقف اعمال احکام دادگاه ها علیه قاتلان در اغتشاشات پراکنده اخیر در ایران شد!
منابع خبری از توافق کشورهای عضو اتحادیه اروپا در خصوص سقف قیمت خرید گاز از روسیه به مبلغ ۱۸۰ یورو به ازای هر مگاوات ساعت خبر می دهند.
رئیس جمهور ترکیه می‌گوید که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جایگاهی نیست که درباره روابط ترکیه با سایر کشورها از جمله روسیه اظهارنظر کند.
تعدادی از کشورهای اتحادیه اروپا با اظهارات رئیس جمهور فرانسه مبنی بر اعطای تضامین امنیتی به مسکو، رسما مخالفت کردند.
در ادامه حمایت کشورهای اروپایی از اغتشاشات و ناآرامی‌ها در ایران، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شد این اتحادیه «تحریم‌های سنگینی» علیه ایران اعمال خواهد کرد.
اتحادیه اروپا و کشورهای آلمان ، انگلیس، لوکزامبورگ در بیانیه هایی به اعدام محسن شکاری واکنش نشان دادند.
اتحادیه اروپا و کشورهای آلمان ، انگلیس، لوکزامبورگ در بیانیه هایی به اعدام محسن شکاری واکنش نشان دادند.
کشورهای اتحادیه اروپا با تعیین سقف قیمت ۶۰ دلار برای هر بشکه نفت وارداتی از روسیه موافقت کردند.
نشست امروز وزرای انرژی کشورهای اتحادیه اروپا بدون حصول نتیجه درباره وضع سقف قیمتی برای نفت و گاز روسیه به پایان رسید.
اداره آمار اتحادیه اروپا اعلام کرد که تورم سالانه در کشورهای حوزه یورو با افزایش ۱.۴درصدی، به رکورد ۱۰.۶ درصد رسیده است.
کشورهای اتحادیه اروپا بر سر موضوع ادعایی ارائه تسلیحات ایران به روسیه، موقتا درباره اعمال تحریم ضد هشت فرد و نهاد ایرانی به توافق رسیدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه اعلام کرد که واکنش یونان و اتحادیه اروپا به امضای یادداشت تفاهم همکاری میان ترکیه و لیبی در زمینه هیدروکربن‌ ها ارزشی ندارد.
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به مواضع مداخله جویانه برخی مقامات آمریکا، اتحادیه اروپایی و تعدادی از کشورها در خصوص فوت خانم مهسا امینی با تسلیت به پدر و مادر و خانواده داغدار ایشان، مواضع مداخله‌جویانه خارجی در مورد این حادثه تأسف‌بار را محکوم کرد.
بنا به اعلام وزیر خارجه مجارستان، کشورهای اتحادیه اروپا نتوانستند درباره وضع ممنوعیت روادیدی علیه اتباع روس به اجماع نظر دست یابند.
نخست وزیر لهستان، در مطلبی که روز چهارشنبه در وب سایت روزنامه آلمانی ولت منتشر شد، نوشت که اتحادیه اروپا در قبال کشورهای کوچکتر متوسل به رفتار امپریالیستی می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ