در پونک نیز گروهی از معترضان که بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر تخمین زده شدند، از دانشگاه آزاد تا بلوار اشرفی اصفهانی و تیراژه دست به راهپیمایی زدند و عده‌ای نیز در محدوده دانشکده علوم دارویی دانشگاه آزاد در خیابان یخچال در قلهک تجمع کرده و قصد تحریک دانشجویان را داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری رسمی دولت عربستان «واس» امروز جمعه، ۱۸آگوست گزارشی از جزئیات دیدار «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران با «محمد بن سلمان»، ولی عهد سعودی در جده را منتشر کرد. براساس این گزارش، در این دیدار علاوه بر رایزنی درخصوص تحولات منطقه‌ای، بین‌المللی و تلاش‌های انجام شده در این زمینه‌ها، روابط دوجانبه عربستان و جمهوری اسلامی ایران، فرصت‌های آتی همکاری‌های دو کشور و راه‌های توسعه آن بررسی شد.
مشهد ـ در پی انتشار گزارش خبرگزاری مهر در رابطه با دلایل گرانی مرغ و معضلات پرورش جوجه یک روزه، وزارت جهاد کشاورزی توضیحاتی ارائه کرد.
تیم ملی والیبال مسابقات حساسی را در پیش دارد؛ اما برخی افراد که دیگر جایگاهی در این تیم ندارند تلاش می‌کنند به هر شکل ممکن با ایجاد مشکل، شرایط بازگشت خودشان را به تیم ملی مهیا کنند.
منابع رسانه‌ای غربی از قبیل رویترز و خبرگزاری فرانسه گزارش دادند که دولت چاد تصمیم به اخراج سفیر آلمان گرفته است.
خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت: روز پنجشنبه ایران برای اولین بار در بیش از یک سال گذشته به هواداران زن اجازه داد تا برای تماشای بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل همتای روس خود وارد ورزشگاه شوند. در این دیدار که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، صد‌ها زن ایرانی با حضور در ورزشگاه آزادی تهران، تیم ملی را تشویق کردند.
سحر به عشق میز کنسول به کلاس نجاری می‌رود، اما آنگاه تازه متوجه می‌شود تا چه میزان به این کار علاقه دارد. می‌گوید: من معلم ریاضی دبیرستان و پیش‌دانشگاهی بودم. نیاز مالی هم نداشتم. اما در ۳۷ سالگی فهمیدم نجاری شغلی است که به من آرامش می‌دهد و حال خوبی با آن دارم.
خبرگزاری دولتی چین در اوایل این هفته گزارش خبر داد که باستان‌شناسان در چین توالتی را کشف کردند که احتمالاً یکی از قدیمی‌ترین توالت‌های کشف شده در جهان است.
سپاهان و زنیت تمامی درآمدهای حاصل از دیدار دوستانه در نقش جهان را به مردم آسیب دیده از زلزله خوی ارسال خواهند کرد.
خبرگزاری رویترز با استناد به اظهارات منابع مطلع، در گزارشی مطرح کرد که دولت برزیل به منظور هم‌زمان نشدن موعد پهلو گرفتن دو ناو ایرانی در بنادر این کشور با زمان دیدار رییس جمهور برزیل و رییس جمهور آمریکا، تحت فشار واشنگتن، تاریخ آن را تغییر داد.
خبرگزاری ایسنا نوشت: عده‌ای به‌صورت غیرقانونی با تجمع مقابل فرمانداری سمیرم اقدام به سر دادن شعار‌های هنجارشکن کردند و قصد تعرض به ساختمان فرمانداری این شهر را داشتند.
به دنبال انتشار برخی اخبار ضد و نقیض پیرامون وضعیت سلامت جسمانی میرحسین موسوی آخرین نخست‌وزیر ایران، خبرگزاری دولت (‌ایرنا) ار پی‌گیری‌ خبرنگار سیاسی خود خبر و گزارش داد: "او برای چکاپ معمولی به یکی از مراکز درمانی مراجعه کرده است".
ایرنا نوشت: در آخرین اقدام، از ساعتی پیش اکانت‌های ضدانقلاب در پی القای تجمع و راهبندان در مسیرهای منتهی به میدان آزادی هستند و تصاویری نیز برای اثبات ادعای خود منتشر کرده‌اند.
غلامی، یکی از مدیران خبرگزاری فارس: گزارش صداوسیما در مورد بولتن‌های خبرگزاری فارس دروغ است و خانم ذبیح‌پور‌ دروغگو است
گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر از حال و هوای تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در قطر را مشاهده می‌کنید.
مجلس شورای اسلامی در جلسه نظارتی سه شنبه هفته گذشته ۱۷ آبان به بررسی عملکرد دولت در اجرای بودجه اشتغالزایی موضوع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداخت و مشخص شد متاسفانه دولت سیزدهم با وجود گذشت ۸ ماه از سال و عجیب‌تر این که علی رغم تحقق ۸۰ درصد درامدها، براساس گزارش رسمی وزارت اقتصاد که نامه آن موجود است، هنوز حتی یک ریال از اعتبارات موضوع بند الف تبصره ۱۸ را که برای اشتغالزایی و افزایش تولید است را پرداخت نکرده است.
خبرگزاری دولت نوشت: تعدادی اغتشاشگر در قهدریجان اصفهان که تعداد آن‌ها کمتر از ۱۰۰ نفر بود چهارشنبه شب سعی در برهم زدن نظم عمومی داشتند. این افراد با پرتاب ترقه و بمب‌های دست ساز باعث ایجاد صدا و مزاحمت برای مردم شدند. بر پایه گزارش ایرنا یکی از ترقه‌ها به یک مامور نیروی انتظامی برخورد کرده و باعث مصدومیت وی شده است.
فارس نوشت: همزمان شدن شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی و پرواز هلی‌کوپترها باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوءاستفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی درحال شلیک هستند!
تنها زمین گلف کره شمالی که در پیونگ یانگ پایتخت این کشور درحال فعالیت است، این هفته میزبان مسابقاتی برای علاقه مندان به این بازی بود. خبرگزاری دولتی کره شمالی روز جمعه گزارش داد که فینال مسابقات گلف پاییزی در روزهای 19 و 20 اکتبر در زمین گلف پیونگ یانگ برگزار شد و برندگان جوایز و گواهینامه دریافت کردند. این مسابقه آخرین نمونه از تبلیغ کره شمالی در طول همه گیری کووید-19 است، که از سال 2020 علیرغم بسته شدن مرزهای بین المللی، زمین گلف پیونگ یانگ را برای خارجی ها تبلیغ می کنند.
منابع خبری گزارش داده‌اند دولت کانادا ۶ فرد و چهار نهاد را به بهانه نقض حقوق بشر در ایران در فهرست تحریم قرار داده است.
ایرنا نوشت: به دنبال اتخاذ تدابیر انتظامی در اطراف دانشگاه شریف و عدم امکان خروج دانشجویان و اساتید از این دانشگاه، با دستور وزیر علوم چندین دستگاه خودرو برای خروج دانشجویان و اساتید از دانشگاه در نظر گرفته شد.
دانشگاه علامه نیز ظهر امروز شاهد تجمع جمعی از دانشجویان معترض بود. برخی دانشجویان در این تجمع که حدود یک ساعت طول کشید با سر دادن بعضی شعارهای تند سیاسی اعتراض خود را نشان دادند.
نیروهای انتظامی در میدان فردوسی، چهارراه تئاتر شهر، میدان و خیابان ولیعصر، میدان انقلاب، ابتدای خیابان حجاب، خیابان طالقانی و خیابان های اطراف میدان ولیعصر تا تئاتر شهر حضور دارند.
خبرگزاری رویترز با تشریح آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال تاکید کرد که کارلوس کی‌روش ۱۶ بازیکن از جام جهانی روسیه را مجددا به اردوی ایران دعوت کرده است.
خبرگزاری دولتی کوبا گزارش داده که رعد و برق به یک مخزن نفت اصابت کرده و بعد دومین مخزن نیز آتش گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ