سپاهان و زنیت تمامی درآمدهای حاصل از دیدار دوستانه در نقش جهان را به مردم آسیب دیده از زلزله خوی ارسال خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری دولت نوشت: اگر کل دارایی یک سلبریتی هنجار شکن یا مروج ولنگاری ۱۰۰ میلیارد تومان باشد تا ۱۰ درصد آن یعنی ۱۰ میلیارد تومان به عنوان جریمه خودکار از حساب سلبریتی خاطی کسر می‌شود.
یک منبع به نقل از خبرگزاری تاس مدعی شد که نویسنده مجروح است، اما هوشیار است و اطلاعات اولیه نشان می‌دهد که بمب در زیر خودرو کار گذاشته شده بود.
رئیس‌جمهور ایران قرار است روز چهارشنبه به دمشق سفر کند که نخستین سفر یک رئیس جمهور ایران از زمان آغاز جنگ داخلی در سوریه به شمار می‌آید و در حالی صورت می‌گیرد که تعاملات منطقه‌ای با این دو متحد دیرینه افزایش یافته است.
سمنان- در مراسم تقدیر از اعضای ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان سمنان، خبرگزاری مهر استان سمنان مورد تقدیر قرار گرفت.
پس از پایان دیدار ۲ تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر ایران، اخباری مبنی بر بازداشت مهدی عبدی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، توسط ماموران یگان ویژه تهران بزرگ منتشر شد. پیگیری‌ها نشان می‌دهد این موضوع صحت نداشته و مهدی عبدی توسط پلیس بازداشت نشده است.
خبرگزاری تاس به نقل از مقامات جمهوری دونتسک از کنترل کامل منطقه صنعتی شهر راهبردی باخموت توسط نظامیان روسیه خبر داد.
شاهرود- با اهدای لوح تقدیر سرپرست و خبرنگاران خبرگزاری مهر استان سمنان در جشن سالروز ثبت ملی شاهوار، مورد تقدیر قرار گرفتند.
فارس نوشت: کارشناسان و متخصصان تاکنون دو فرضیه را در این خصوص پررنگ‌تر می‌‌دانند یکی احتمال شیطنت نوجوانانه در داخل مدارس و دیگری ترس جمعی که متخصصانی مانند جهانپور سخنگوی اسبق وزارت بهداشت بر آن تاکید دارند.
خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع دیپلماتیک مدعی شد که رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی که قرار است به تهران سفر کند روز شنبه با ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران دیدار خواهد کرد.
یک منبع دیپلماتیک به خبرگزاری فرانسه گفته هدف از دیدار روز شنبه با رئیسی «آغاز مجدد گفت‌وگوها» با ایران در خصوص فعالیت‌های هسته‌ای این کشور است. این منبع اضافه کرد گروسی قصد دارد «روابط (با تهران) را در عالی‌ترین سطوح از نو آغاز کند.»
وزارت امور خارجه اتریش بدون اشاره به هویت این فرد و جزئیات اتهام وی اعلام کرد که سفیر این کشور از زمان بازداشت این مرد توانسته سه بار در زندان با وی ملاقات کند.
به گفته نماینده دادستان در دادگاه، علاوه بر مستندات و اقاریر موجود در پرونده از گوشی تلفن همراه محمد بروغنی تصاویری استخراج شده است که به وضوح به نقش لیدری وی در اغتشاشات پاکدشت دلالت دارد.
اظهارات این هفته مولوی عبدالحمید علاوه بر اینکه از نظر دینی بر آن اشکال وارد است و باید دید آیا وی فتوای جدیدی دراین‌باره دارد یا خیر، خلاف امنیت ملی کشور نیز بود.
خبرگزاری قوه قضائیه اعتصاب غذای فریده مرادخانی را تکذیب کرد.
ایرنا نوشت: مدیر یکی از مراکز درمانی تهران در این باره اظهار داشت: میرحسین موسوی به دلیل مشکل مزمن گوش میانی خود در برخی اوقات دچار سرگیجه و عدم تعادل می‌شود که شب گذشته نیز با بروز مجدد این حالات برای معاینه به این مرکز درمانی مراجعه کرده است.
غلامی، یکی از مدیران خبرگزاری فارس: گزارش صداوسیما در مورد بولتن‌های خبرگزاری فارس دروغ است و خانم ذبیح‌پور‌ دروغگو است
ایرنا، ساعاتی پیش با درج خبری از قول یک منبع آگاه نوشته بود: استعفای میرکاظمی از ریاست سازمان برنامه و بودجه به هیچ عنوان صحت ندارد و وی در حال تدوین برنامه هفتم و لایحه بودجه است.
خبرگزاری میزان نوشت: فردی به نام مسعود دولتشاهی در درگیری مسلحانه کشته شده است؛ بررسی سوابق مسعود دولتشاهی نشان می‌دهد وی دارای چندین فقره پرونده شرارت بوده است.
از ۶ مردادماه که کنسرت‌ها در کشور به دلیل آغاز ماه محرم تعطیل شد تا امروز که ۶ آذر است، هیچ کنسرتی در ایران برگزار نشده و این اتفاق، حداقل در ۲۵ سال اخیر که موسیقی کشور یک پوست‌اندازی اساسی داشته، بی‌سابقه بوده است.
خبرگزاری فارس برای چندین بار هک شد.
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: در این حادثه که شامگاه سه‌شنبه - ۲۴ آبان - رخ داده است، کارشناسان اورژانس پس از حضور در محل حادثه به رغم اینکه جوان ۲۲ ساله فاقد علایم حیاتی بود تحت اقدامات احیای قلبی ریوی تحویل اتاق احیای مرکز تروما دادند که متاسفانه اقدامات موثر نبود و فوتش تایید شد.
خبرگزاری میزان نوشت: وی با شرایط حاد جسمانی به بیمارستان منتقل نشده بوده و تصمیم اعزام به بیمارستان برای جلوگیری از وقوع هرگونه شرایط بالینی نامناسب صورت پذیرفته است؛ بنابراین گزارش حال عمومی رونقی خوب و کاملا پایدار است و وی به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود.
خبرگزاری میزان نوشت: متهم صیدی همراه خود سلاح گرم داشته و تیراندازی هم کرده است. همچنین این پرونده همچنان مفتوح بوده و حکمی در خصوص آن صادر نشده است
خبرگزاری رسمی دولت نوشت: اکنون که پیش‌بینی دولت درست از کار درآمده، برخی در مجلس از دولت انتقاد می‌کنند که چرا مصارف دیده‌شده را به طور ۱۰۰ درصد پرداخت نکرده است! از این رو برآورد غیر واقع‌بینانه نمایندگان از منابع درآمدی تبصره ۱۴ عامل اصلی عدم تحقق اهداف بودجه‌ای در حوزه اشتغال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ