گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر از حال و هوای تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در قطر را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس گزارش مرکز خبرنگاران افغانستان، در دو سال حاکمیت طالبان بیشتر از ۳۰۰ رویداد خشونت‌امیز علیه خبرنگاران به ثبت رسیده است.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: ۲ خانم خبرنگار بازداشتی ارتباطی با تهیه‌ گزارش از موضوع مهسا امینی ندارند و با آمریکا همکاری داشته‌اند.
مشهد- روایت ویدئویی خبرنگار مهر از محل وقوع آتش سوزی در بلوار بابا نظر مشهد را می‌بینید.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی امروز چهارشنبه موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر نساجی را شکست بدهد و به فینال این رقابت‌ها برسد.
در گزارش حضور رئیس جمهور عراق در تهران که توسط ذبیح پور از بیست و سی پخش شد، تصویر این خبرنگار با حلقه‌ای در دست چپ، توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی در برنامه صف اول، با اشاره به برگزاری برنامه روز ملی فناوری هسته ای، اظهار داشت: به خاطر شبهای قدر مراسم ۲۰ فروردین روز ملی به بعد از این شب ها موکول خواهد.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی در برنامه صف اول، با اشاره به برگزاری برنامه روز ملی فناوری هسته ای، اظهار داشت: به خاطر شبهای قدر مراسم ۲۰ فروردین روز ملی به بعد از این شب ها موکول خواهد.
به گزارش خبرنگار مهر، مهدی احمدکهنی در مسابقات ژیمناستیک جام جهانی آلمان در وسیله دارحلقه موفق به کسب مدال نقره شد که فیلم اجرای برنامه او را در ادامه می‌بینید.
لارنس نورمن، خبرنگار وال استریت به نقل از منابعی با اشاره به اینکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارش جداگانه درخصوص غنی‌سازی ۸۴ درصدی اورانیوم توسط ایران منتشر نمی‌کند در توییتی نوشت که به این مسئله در گزارش فصلی آژانس اتمی درخصوص ایران رسیدگی خواهد شد.
یک خبرنگار انگلیسی در حین تهیه گزارش از یکی از شهرهای تحت کنترل کی‌یف، تصاویری منتشر کرد که نشان می‌دهد ارتش اوکراین در ساختمان‌های مسکونی تسلیحات نظامی مخفی می‌کند.
یکی از خبرنگار حوزه ورزش در توییتی در رابطه با گزارش پر از هیجان جواد خیابانی در روزی که دربی سرد و حوصله سر بری را شاهد بودیم، واکنش نشان داد
گزارش تصویری خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر از حال و هوای طرفداران تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از بازی با تیم ملی فوتبال آمریکا را مشاهده می‌کنید.
گزارش تصویری خبرنگار اعزامی مهر به جام جهانی قطر از اتمسفر نشست خبری پس از مصاحبه کارلوس کی روش و کریم انصاریفرد را مشاهده می‌کنید.
گزارش تصویری از تمرین امروز تیم ملی فوتبال در کمپ الریان دوحه قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از مرکز رسانه‌ای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
لحظاتی از تمرین تیم ملی فوتبال در غیاب علیرضا بیرانوند را در قطر مشاهده می‌کنید.
تصاویری از حال و هوای طرفداران تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از بازی با انگلیس را در گزارش اختصاصی خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر به دوحه قطر را مشاهده می‌کنید.
گزارش اختصاصی خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر از مرکز رسانه ای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از امکانات ویژه فیفا برای خبرنگاران و عکاسان جام جهانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
به گزارش خبرنگار مهر، طلا در بازار جهانی در معاملات امروز با رشد خیره کننده 3 درصدی همراه شد.
خبرنگار صداوسیما از آخرین شرایط بندها و کارگاه خیاطی پس از آتش‌سوزی زندان اوین گزارش تهیه کرد.
علیرغم برخی تجمعات پراکنده در برخی از نقاط شهر تهران و فراخوان‌های متعدد شبکه‌های معاند و ضدانقلاب؛ تهران در امنیت و آرامش کامل بسر می‌برد.
مردم عزادار حسینی پس از طی کیلومترها پیاده‎‌روی در روز اربعین به کربلا رسیدند تا در این مراسم شرکت کنند.
گزارش‌ میدانی خبرنگار مهر حاکی از آن است که اختلال و قطعی شدید در پیامک‌های ارسالی سامانه همتا به خریداران تلفن همراه، موجب ضرر و زیان بسیاری از خریداران موبایل شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، اقدام به خودکشی شخصی بر روی پل پیروزی در نزدیکی بزرگراه امام علی با حضور به موقع عوامل پلیس پیشگیری پایتخت، ناموفق ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ