سحر به عشق میز کنسول به کلاس نجاری می‌رود، اما آنگاه تازه متوجه می‌شود تا چه میزان به این کار علاقه دارد. می‌گوید: من معلم ریاضی دبیرستان و پیش‌دانشگاهی بودم. نیاز مالی هم نداشتم. اما در ۳۷ سالگی فهمیدم نجاری شغلی است که به من آرامش می‌دهد و حال خوبی با آن دارم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سحر تاجبخش اظهار کرد: با توجه به روند تولید گاز‌های گلخانه‌ای در دنیا و عدم تلاش مشخص کشور‌ها برای کاهش این گاز‌ها می‌توانیم انتظار افزایش دما را داشته باشیم، اما میزان این افزایش کاملا به عملکرد کشور‌ها بستگی دارد.
ملی‌پوش سابق تیراندازی در مورد روزهای اوج و افول این رشته، مشکلات و سختی‌هایش و البته لوکس شدن این رشته سخن گفت.
ناپل، شهری با افراطی‌ترین باورها، بالاخره بر سحر و جادو غلبه کرده و خود را مهیای جشن قهرمانی اسکودتو پس از 33 سال می کند.
یک متخصص تغذیه با توجه به شروع ماه رمضان و با اشاره به اهمیت تغذیه سالم به معرفی مواد غذایی که مصرف آن‌ها به هنگام روزه داری سبب بروز مشکلات گوارشی می‌شود، پرداخت.
وعده سحری باید تامین‌کننده بیشتر انرژی بدن در طول روز باشد. در وعده سحری، مصرف غذا‌های سبک و مختصر شامل گروه‌های غذایی شیر و لبنیات (مانند شیر، ماست و پنیر)، میوه‌ها و سبزی‌ها، نان و غلات (مانند برنج و نان) توصیه می‌شود؛ غذا‌هایی مانند نان و پنیر و سبزی که یکی از عادات خوب غذایی ایرانیان در این ایام است.
سحر قریشی تولد شهربانو منصوریان را تبریک گفت.
مصاحبه ای از سعید سحر خیزان مهاجم تیم ملی جوانان و زننده گل دوم در بازی با ویتنام خواندیم که گفت؛ هدف ما قهرمانی در جام ملت هاست اما پله به پله پیش می رویم.
سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از آمادگی تیم های سحر برای اعزام به مناطق زلزله زده شهرستان خوی خبر داد.
رمال گفت: همسر مقتول از اقوام دور ما بود یک روز برای حل مشکلش به خانه ما آمد و گفت که با شوهرش اختلاف دارد از من خواست کمکش کنم.
تیم‌های سفیران حمایت‌های روانی و اجتماعی جمعیت هلال احمر ۶ استان در بوشهر پس از کارگاه آموزشی، تمرین کاربردی را برگزار کردند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از برگزاری دو‎ره‌ آموزشی فرماندهان تیم‌های سحر در بوشهر خبر داد.
سحر دولتشاهی با انتشار یک استوری به دیدار بازیکنان تیم ملی با ابراهیم رئیسی واکنش نشان داد.
مربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت هواداران در صورت صبوری نتایج خوبی از این تیم می‌بینند.
گروه بهمن از ثبت‌نام نقدی و نقدی-اعتباری مینی بوس سحر پلاس خبر داد.
روح‌الله اکبری کارگردان مستند «سوسن در سحر می‌شکفد» به ارایه توضیحاتی درباره این مستند پرداخت.
رئیس سازمان جوانان هلال احمر از خدمات رسانی این سازمان به ۱۴۳ هزار زائر پیاده اربعین حسینی در قالب تیم های سحر و سحاب خبر داد.
دختر‌های آبی فردا به ورزشگاه می‌روند و یاد و خاطره یک هوادار دو آتشه استقلال را گرامی می‌دارند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از اعزام دو تیم سحر سازمان جوانان هلال احمر به منطقه سیل زده امامزاده داوود(ع) خبر داد و گفت: دانش‌آموزان در طرح دادرس، هشت آیتم امدادی را فراگرفتند.
امام صادق می‌فرماید: «هر مؤمن روزه‌دار هنگام سحر و افطارش سوره قدر را بخواند، همانند كسى است كه در فاصله این دو وقت، خونش در راه خدا ریخته شده است‌».
«اورکا» نخستین فیلم سینمایی داستانی سحر مصیبی‌ست که با تهیه‌کنندگی مشترک ایران و قطر ساخته شده است. این فیلم پیش از این به طور غیر رسمی، در فستیوال اجیال دوحه و در بخش خارج از مسابقه نمایش داده شد و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را برد.
امام صادق می‌فرماید: «هر مؤمن روزه‌دار هنگام سحر و افطارش سوره قدر را بخواند، همانند كسى است كه در فاصله این دو وقت، خونش در راه خدا ریخته شده است‌.»
امام صادق می‌فرماید: «هر مؤمن روزه‌دار هنگام سحر و افطارش سوره قدر را بخواند، همانند كسى است كه در فاصله این دو وقت، خونش در راه خدا ریخته شده است‌.»
بنا به نقل، یکی از شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم، شب قدر است و در بین این سه شب، شب بیست و سوم احتمالش بیشتر است، چنان که امام صادق (ع) فرمود: «شب نوزدهم شب تقدیر است و شب بیست و یکم، شب بستن و تعیین و احکام است و شب بیست و سوم شب حتمی شدن و امضای آن است.»
نمایشنامه «کلفت‌ها» نوشته ژان ژنه، نویسنده شهیر فرانسوی‌ است و از مهم‌ترین آثار ادبیات نمایشی جهان به شمار می‌آید که تاکنون کارگردانان متعددی آن را روی صحنه برده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ