خبرگزاری دولتی کوبا گزارش داده که رعد و برق به یک مخزن نفت اصابت کرده و بعد دومین مخزن نیز آتش گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که بیشتر خبرنگاران معتبر اروپایی اخبار مربوط به جذب احتمالی طارمی توسط میلان را پوشش می‌دادند، در نهایت اختلاف قیمت بین دو باشگاه باعث شد تا یکی از بزرگترین انتقالهای تاریخ برای یک بازیکن ایرانی به وقوع نپیوندد.
قدم زدن در جنگل همیشه احساسی از راز و رمز را در خودش دارد؛ انگار در هر پیچ و خمی از کوره‌راه‌های جنگلی ممکن است رازی نهفته باشد. اما اگر بدانید که واقعا چه چیز‌های عجیبی تا به حال در جنگل‌ها کشف شده‌اند احتمالا این احساس را از این به بعد بیشتر و عمیق‌تر تجربه خواهید کرد.
باستان‌شناسان اداره‌ی حفاظت از بنا‌های تاریخی باواریا از کشف یک شمشیر عصر برنز در شهر نوردلینگن آلمان خبر دادند که به شکلی باورنکردنی سالم باقی مانده مانده است.
تصاویری از آتش‌سوزی و عملیات اطفا حریق انبار چسب در بازار تهران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: از دقایقی پیش یک انبار چسب در بازار سید، ولی خیابان پاچنار دچار آتش سوزی شده است. معاون سازمان اورژانس کشور هم گفته که حریق انبار چسب سه مصدوم داشته است.
مشهد- تصاویر اختصاصی خبرنگار مهر از دل آتش و دود در جریان حریق گسترده انبار لوازم خانگی در مشهد را می‌بینید.
صبح سه‌شنبه ۱۵ فروردین، سه انبار کارخانه تولید لوازم خانگی الکترواستیل مشهد، واقع در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) دچار آتش‌سوزی مهیب شد و ۱۰۰ نیروی آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر و در به اطفای حریق پرداختند.
با گذشت نزدیک به ۷۲ ساعت از سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، همچنان جزییات و ویدیو‌های این اتفاق تلخ در صدر اخبار قرار دارد.
با گذشت نزدیک به 72 ساعت از سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، همچنان جزییات و ویدیوهای این اتفاق تلخ در صدر اخبار قرار دارد.
صخرۀ النصله نمونه‌ای عالی از نیروی خارق‌العاده‌ی طبیعت است. این سنگ غول‌پیکر طوری شکافته شده که انگار یک موجود بیگانه با سلاح لیزری آن را به دو نیم کرده است.
قطعا علمی‌تر است که این یافتۀ شگفت‌انگیز را یک «فسیل دایناسور» بنامیم؛ اما اجزای ظاهری این دایناسور آنقدر سالم مانده‌اند و سیمای آن آنقدر شبیه موجودات افسانه‌ای است که انگار داریم به یک مومیایی ۱۱۰ میلیون سالۀ اژد‌ها نگاه می‌کنیم.
فیونا سادمن، علاقه‌مند به حیات وحش که این منظره هیجان‌انگیز را در پارک ملی کروگر از نزدیک شاهد بوده است، می‌گوید: از ناکجاآباد، یک عقاب قهوه‌ای بزرگ به سمت جاده جلوی خودرو من روی زمین نشست و آفتاب پرست را با دقت زیر نظر گرفت. انگار در حال فکر کردن و طرح یک نقشه بود.
تصاویری دیدنی از فروش انار در زمان قاجار باقی مانده است. در این تصاویر دوره‌گردان انار را با قاطر حمل می‌کردند./ منبع: همشهری آنلاین
کاربران در فضای مجازی، تصاویر لحظه قهرمانی مارادونا و مسی را با همدیگر مقایسه کردند.
بر اساس اخبار منتشر شده بیش از ۳۵۰۰ خبرنگار، تصویربردار و عکاس داخلی و خارجی مراسم ۱۳ آبان در سراسر کشور را پوشش خبری دادند.
برگزاری اجلاس کنگره حزب کمونیست چین یکی از مهم‌ترین رویداد‌های جهان در این روز‌ها به شمار می‌رود و به دلیل اهمیت آن، کشور‌های مختلف جهان از جمله غربی‌ها با حساسیت و دقت بالایی این رویداد مهم و اخبار مرتبط با آن را دبنال می‌کنند.
زن ۴۸ ساله‌ گفت: شب حادثه وقتی از بیرون به خانه بازگشتیم من ماجرای زن غریبه را دوباره پیش کشیدم و از همسرم توضیح خواستم، اما او مانند همیشه موضوع را انکار کرد. واتس اپ را در گوشی تلفن باز کردم و تصاویر را به او نشان دادم! «محمد جواد» که دیگر نمی‌توانست آن عکس‌ها را منکر شود رو به من کرد و با قیافه‌ای حق به جانب گفت: درست است! من آن زن را دوست دارم و تو را نمی‌خواهم! قصد دارم با آن زن برای چهارمین بار ازدواج کنم!
ایران چه زمانی با اخبار خوب و تصاویر مناسب از جاذبه های گردشگری سرتیتر اخبار رسانه های جهان می‌شود؟ این سوال فعالان گردشگری همزمان با روز جهانی گردشگری و درگیری‌های اخیر است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از اعزام چهار ایستگاه آتش‌نشانی به محل وقوع حریق در محدوده خیابان خیام خبر داد.
جدیدترین تصویر از میرحسین موسوی و همسرش زهرا رهنورد که چند روز پیش در انظار عمومی ثبت شده است./ صابرین نیوز
گروهی از هواداران دونالد ترامپ پس از انتشار اخبار مربوط به یورش اف‌بی‌آی به مارالاگو، در اطراف اقامتگاه او در فلوریدا تجمع کردند.
محمد بیرانوند جوان شایسته کشورمان امروز (یکشنبه) ۹ مرداد در روز دوم تراپ جوانان در مجموع ۵ راند امتیاز ۱۱۱ را کسب کرد و با قرار گرفتن در رده دوم جدول مقدماتی راهی فینال این رقابت‌ها شد
گذر سال‌ها نشان داد نام مارادونا نه تنها از شبکه‌های مختلف تلویزیون حذف نشد بلکه برخلاف دیدکاه افراطی مدیران وقت تلویزیون، نام و ‌تصویر این اسطوره فوتبال در سطحی گسترده در راس اخبار رسانه‌های جهان قرار گرفت! نمی‌دانم آیا مدیران تلویزیون از تجربه آن سال‌ها درس گرفتند که نمی‌توان به شکل دستوری و آمرانه، محبوبیت یک شخصیت را نفی کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ