یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما معتقد هستیم که باید در کشور بستر اعتراض فراهم شود و مردم در چهارچوب قانون بتوانند نظرات موافق و مخالف خود را در خصوص روش‌های اجرایی و مسائل مطرح کنند اما مطالبه مردمی با اغتشاش تفاوت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان / سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟ /کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
روایتگران و تصویرسازان از وقایع و رخدادها وظیفه مهمی بر دوش دارند. آن‌کسی که باید در دنیای امروز با همه پیشرفت‌ها، اخبار را تولید و تحلیل کند، یک انسان است و او باید اطمینان‌ساز و اعتمادساز باشد.
روایتگران و تصویرسازان از وقایع و رخدادها وظیفه مهمی بر دوش دارند. آن‌کسی که باید در دنیای امروز با همه پیشرفت‌ها اخبار را تولید و تحلیل کند یک انسان است و او باید اطمینان‌ساز و اعتمادساز باشد.
سخنگوی دولت به دلیل گرمای بی‌سابقه هوا طی دو روز پایانی هفته، از تعطیلی آن خبر داد و اکنون باید دید تکلیف برگزاری لیگ چه خواهد شد.
فرمانده سپاه تهران گفت: آموزش آحاد مردم در بستر آموزش و پرورش و توانمند کردن مدیران از نظر مدیریت بحران، دو مولفه بسیار مهم است که در پایتخت باید برای مقابله با بحران مدنظر قرار بگیرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: باید با رفع موانع پیش روی و ایجاد بستر مناسب حمل و نقل و مبادلات بانکی، زمینه را برای ایفای نقش هرچه بیشتر بخش خصوصی دو کشور در توسعه همکاریهای اقتصادی فراهم کنیم.
ایران در یک «بن بست سیاست خارجی» قرار دارد. چین و روسیه تصور می‌کنند، هر اقدامی که انجام دهند، حتی اگر به ضرر ایران باشد، ایران نمی‌تواند کار زیادی انجام دهد و با یک بیانیه و اعتراض لفظی، مسئله تمام می‌شود. درواقعیت نیز وقتی چین این رفتار مشابه را انجام داد و مالکیت جزایر سه گانه را متعلق به ما ندانست، اقدام خاصی انجام ندادیم. چرا این کار را کردیم؟ چون ما در تحریم شدید قرار داریم و بیشترین صادرات نفت را به چین انجام می‌دهیم و اغلب وارداتمان نیز از همین کشور است. روسیه نیز بیش از بحث تجاری در بعد نظامی و تسلیحاتی با ایران همکاری دارد.
نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات از وزارت کشور و شورای نگهبان با توجه به توصیه رهبر انقلاب باید بستر را برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم آورند.
نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات از وزارت کشور و شورای نگهبان با توجه به توصیه رهبر انقلاب باید بستر را برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم آورند.
سخنگوی صنعت آب گفت: اواخر هفته (چهارشنبه و پنج‌شنبه) سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود و هموطنان باید از بستر رودخانه‌ها فاصله بگیرند.
راسخ گفت: هر کسی که می خواهد به اتاق های بازرگانی وارد شود اولا باید به دنبال منافع ملی کشور باشد و در چارچوب منافع ملی، مدافع بخش خصوصی باشد. در حقیقت منافع ملی بالاتر همه مسائل باید باشد. دوم اینکه پرهیز از سیاسی کردن اتاق را سرلوحه قرار دهد.
این مقام مسئول در وزارت کشور در پاسخ به سوالی در ارتباط با اخبار منتشر شده در مورد تهیه بسته وحدت آفرین از سوی دولت خطاب به خبرنگار پرسش کننده گفت: در حال حاضر نمی‌دانم که منظور شما کدام بسته است، چنین بسته‌ای باید یک مجموعه جامع باشد و ابعاد مختلف از جمله ابعاد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را در بر داشته باشد.
احمد نادری نماینده تهران در مجلس گفت: فیلترینگ فعلی ربطی به صیانت ندارد؛ در چند ماه اخیر در بستر فضای مجازی تحرکاتی رخ داد که به واسطه آن شرایط کشور خاص شد پس در چنین وضعیتی نباید کسی انتظار داشته باشد که دسترسی به فضای مجازی همچون شرایط عادی باشد.
نخست وزیر عراق از مقر دستگاه مبارزه با تروریسم این کشور دیدار کرد و گفت: باید تلاش بیشتری برای نابودی کامل تروریستها به کار گرفت.
وزیر ارتباطات در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر این وزارتخانه، با تاکید بر اینکه پژوهش‌ها باید به حل مسئله‌ای در کشور منجر شود، خواستار تلاش مضاعف در این بخش شد.
درگاه ملی مجوز‌های کشور به عنوان یک بستر واحد برای صدور مجوز‌ها باید اجرایی شود تا مشکلات متقاضیان سامان داده شود. اینکه تا الان بعد از گذشت حدود ۱۰ ماه از ابلاغ این قانون هنوز وزارت اقتصاد آن را اجرایی نکرده است، قابل قبول نیست. شواهد نشان می‌دهد که وزارت اقتصاد توان اجرای این قانون را ندارد.
رئیس جمهور گفت: سیاسی بودن دانشگاه یعنی اینکه دانشگاه باید بیشتر و بهتر از هر بخش دیگری جامعه و نیازهای آن را بشناسد و برای خدمت به مردم اولویت‌هایش را با نظام مسائل کشور منطبق کند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما معتقدیم که باید قانون بر فضای مجازی حاکم باشد و هیچ فردی تایید نمی‌کند که در بستر این فضا در کشور اغتشاش و آشوب ایجاد شود.
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پرونده مسکن تا سال آینده به دستور رییس جمهور و تاکید وزیر راه و شهرسازی باید بسته شود.
غلامعباس ترکی معاون قضایی دادستان کل کشور در امور حقوق عامه گفت: رفع تصرف رستوران‌ها در بستر و حریم رودخانه کرج در اولویت قرار دارد و باید در زمان مقرر از بستر و حریم رودخانه کرج رفع تصرف کنند، در غیر این صورت با استفاده از ابزار‌های قانونی اقدامات قضایی این رفع تصرف صورت خواهد گرفت.
قائم مقام سازمان بازرسی گفت:ضرورت دارد این سازمان بستراعتماد لازم به‌ خصوص برای گزارشگران فساد را فراهم کند تا حداکثر بهره را از مشارکت مردمی در زمینه پیشگیری و کشف فساد اداری داشته باشد.
دوستان و متصدیان باید با عزمی راسخ در همه حوزه ها سعی در بالا بردن سطح ایمنی سفرها داشته باشند. و بستر لازم را برای نوسازی و بهسازی شبکه حمل و نقل کشور آماده کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ