قائم مقام سازمان بازرسی گفت:ضرورت دارد این سازمان بستراعتماد لازم به‌ خصوص برای گزارشگران فساد را فراهم کند تا حداکثر بهره را از مشارکت مردمی در زمینه پیشگیری و کشف فساد اداری داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان بازرسی کل کشور به بلوکه کردن بخشی از تسهیلات اعطایی به مشتریان، توسط بانک‌ها در قالب انواع سپرده ورود و اعلام کرد که این اقدام غیرقانونی و ممنوع است.
کمیته ویژه جهت راستی آزمایی و بررسی سقف بودجه ابلاغی در باشگاه‌های لیگ برتر به درخواست سازمان بازرسی کل کشور مستقر می‌شود.
بازرس سازمان بازرسی کل کشور معتقد است زمان پرداخت خسارت به بیمه شدگان از سازمان تأمین اجتماعی طولانی است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور می‌گوید این سازمان ۱۲۸ مشکل عمده و اولویت‌دار کشور را شناسایی کرده است.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: ۳۰ سامانه با هدف تسریع در انجام امور اداری در سازمان بازرسی کل کشور راه اندازی شد.
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه و رئیس سازمان بازرسی کل کشور
سازمان بازرسی کل کشور و سازمان لیگ به باشگاه‌ها اعلام کردند فعلا قرارداد جدیدی در نقل و انتقالات امضاء نکنند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور سیاست‌های ۱۹ گانه این سازمان را تشریح کرد.
بازرس‌کل امور ورزش سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه در برخی باشگاه‌ها قراردادهای نامتعارف بسته می‌شود، گفت: تمام قراردادهای بسته شده در فوتبال مورد رصد قرار می‌گیرد.
تذکر خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره استفاده نکردن از کارتخوان و قرارداد نداشتن بیمارستان‌ها و مطب‌ها با بیمه‌های پایه درمانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس کل سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی کل کشور در راستای شعار سال ۱۴۰۲ گلوگاه‌های اصلی فساد را در بخش‌های مختلف اقتصادی جامعه شناسایی کرده و در اختیار دولت قرار داده دولت نیز استقب
سازمان بازرسی کل کشور در راستای رعایت حقوق عامه در نامه‌ای هشداری به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، خواستار اعمال نظارت بیشتر بر فروش بلیت به نرخ‌های اعلامی شد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی هم بر اساس وظیفه قانونی به این موضوع مسمومیت سریال دانش آموزان ورود کرده است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی کل کشور هم یکی از دستگاه هایی است که در موضوع تغییر حال دانش آموزان که به مسمومیت سریالی مشهور شده بررسی هایی انجام خواهد داد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی در زمینه کمک به بخش صنعت کشور پای کار است و با ترک فعل‌ها قاطعانه برخورد می‌کند.
سازمان بازرسی کل کشور به‌منظور بررسی عملکرد کارگروه اضطرار آلودگی هوای پایتخت، هیأت بازرسی خود را در استانداری تهران مستقر کرد.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور خواستار راه اندازی سریع سامانه جامع انبارها به منظور انضباط بخشی و نظارت بر حوزه ورود و خروح کالاها شد.
با دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور، دبیرخانه دائمی شفافیت در مرکز آموزش و پژوهش‌های سلامت اداری و مبارزه با فساد این سازمان تشکیل شد.
رئیس قوه قضاییه گفت: اگر اجازه می‌دادیم دوربین‌ها محاکم و زندان‌های ما را ببینند وضعمان امروز بهتر بود./ در همه نامه‌های رییس بازرسی کل کشور نوشته می‌شود محرمانه. از کجا معلوم که این کار درست است؟/ در این دوره با دوربین به چند انبار تملیکی رفتیم. این بازدید صد برابر از گزارش‌های سازمان بازرسی موثرتر بود، چون به عیان مردم دیدند و کسی نمی‌توانست دفاع کند.
در جریان حضور در دانشگاه بیرجند، چند تن از دانشجویان از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف، در نهایت ادب و نزاکت و بدون لکنت زبان، مسائل، خواسته‌ها، نقدها و پیشنهادات و اعتراض خود را مطرح کردند و از جمله از مبارزه مجدانه با مفاسد در ساحت‌های گوناگون، مرزبندی با اغتشاشاگران، ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی و رفع مشکلات معیشتی مردم سخن گفتند.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت:سازمان بازرسی کل کشور با ورود به موضوعات کلان محور به دنبال آن است که بازرسی های کارآمد، موثر، اثربخش و فراگیری را در دستور کار قرار دهد.
اراک - رئیس سازمان بازرسی کل کشور دقایقی پیش با استقبال مسئولان دولتی و قضایی استان مرکزی وارد اراک شد.
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه طرح اخیر مجلس در ریزش اخیر بازار سهام اثر گذار بوده است، گفت: بورس از آینده‌ای مثبت برخوردار است و سهامداران نسبت به این بازار دید بلندمدت داشته باشند و با خودداری از رفتارهای هیجانی خود مانع از ایجاد ریزش بیشتر شاخص بورس در بازار شوند.
تخلف مرتبط با کوتاژ‌های صوری سامانه بازارگاه و تخلفات شرکت آریا تجارت سهیل، وزیر جهاد کشاورزی را مورد عتاب و خطاب نمایندگان مجلس قرار داد و از او و این وزارتخانه درباره ۱۱۰۰ میلیارد تومان نهاده فروخته شده به کشاورزان در سامانه بازارگاه بدون آنکه کالایی وجود داشته باشد، پاسخ خواسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ