این مقام مسئول در وزارت کشور در پاسخ به سوالی در ارتباط با اخبار منتشر شده در مورد تهیه بسته وحدت آفرین از سوی دولت خطاب به خبرنگار پرسش کننده گفت: در حال حاضر نمی‌دانم که منظور شما کدام بسته است، چنین بسته‌ای باید یک مجموعه جامع باشد و ابعاد مختلف از جمله ابعاد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را در بر داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرانک دی بوئر، سرمربی هلندی سرمربی الجزیره، از کسب پیروزی تیمش در دیدار خارج از خانه مقابل النصر ابراز خوشحالی کرد.
نیما نکیسا توسط مسئولان کارخانه ذوب‌آهن به عنوان مدیرعامل باشگاه معارفه شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: در یکی از شنبه‌های امید و افتخار شهرداری تهران ۲۷۷ میلیارد تومان برای ورود ۶۳۰ ون پرداخت کرد اما با گذشت ۵ ماه هنوز خودروها در اختیار شهرداری قرار نگرفته است.
تبریز- مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: فعالان روابط عمومی جهاد کشاورزی سنگرسازان بی سنگر هستند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال که این تیم را راهی جام جهانی کرد از شرایطش حتی برای قطع همکاری با این تیم اظهار بی اطلاعی می‌کند درحالی که نام مربی ترکیه‌ای به عنوان جایگزین او مطرح شده است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال که این تیم را راهی جام جهانی کرد از شرایطش حتی برای قطع همکاری با این تیم اظهار بی اطلاعی می‌کند درحالی که نام مربی ترکیه‌ای به عنوان جایگزین او مطرح شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: شورا از سفرهای خارجی مدیران شهرداری بی اطلاع است و حمل و نقل عمومی از وضعیت قرمز گذشته شده است.
سرانجام مصوبه‌ای ابلاغ گشت که در آن تاکید شده، «تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در سال ۱۴۰۲» در جلسه مورخ ۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ به تصویب رسیده است! مصوبه‌ای که به تاریخ ۲۹ فروردین ابلاغ گردیده، در ۳۱ فروردین در سایت دولت اطلاع رسانی شده، در یکم اردیبهشت توسط وزیر بهداشت رسانه‌ای شده و هنوز روند اجرای آن در بسیاری از مناطق کشور طی نشده است!
مربی تیم فوتبال استقلال از «عزیزبک آمانوف» هافبک ازبکستانی اظهار بی اطلاعی کرد.
جواد اوجی در اینستاگرام خود نوشت مردم عزیز و شریف ایران لطفاً جهت گزارش موارد مشکوک در مصرف بی رویه گاز برخی از ساکنان یا همسایگان را اطلاع رسانی کنند.
وزیر ورزش از ماموریت به معاون خود برای پیگیری انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خبر داد و گفت: از این که داخلی باشد یا خارجی بی اطلاعم و فدراسیون در جریان است.
در دوره‌های رونق بورس، عده‌ای با استفاده از بی اطلاعی سهامداران تازه وارد به بازار سهام با ایجاد کانال‌های سیگنال دهی در پی کسب سود خود هستند.
اردبیل- معاون حقوقی و پارلمانی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ثبت جهانی سبلان اظهار بی‌اطلاعی کامل کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: به عنوان اعضای شورای شهر اطلاع ریز و دقیقی درباره سامانه «من شهردارم» نداریم.
عضو شورای شهر تهران گفت: به عنوان اعضای شورای شهر اطلاع ریز و دقیقی درباره سامانه «من شهردارم» نداریم.
در فاصله 48 ساعت تا آغاز دربی در استادیوم آزادی هنوز داور آن مشخص نشده است!
متئو لکی نمی‌دانست که اگر گل پیروزی‌بخش را نمی‌زد، استرالیا از جام جهانی کنار می‌رفت.
در بیانیه وزارت خارجه لهستان آمده است: زبیگنیو راو، وزیر خارجه لهستان سرگئی آندریف، سفیر روسیه را به وزارت خارجه احضار و خواستار توضیحات فوری شد.
بسیاری از حقوقدان‌ها معتقدند که از آنجایی که تعریف مشخصی از بدحجابی نداریم نمی‌توانیم آن را جرم یا تخلف بدانیم. نعمت احمدی، حقوقدان به عنوان یکی از همین منتقدان در این زمینه می‌گوید: هنوز ما در مورد تعریف فرد بدحجاب ابهام داریم. این را باید تعریف کنند. در مرحله بعد، اگر فرد بدحجاب مجرم نیست و متخلف است، باید میزان جریمه را نسبت به حدود شدت تخلفی که مرتکب شده تعیین کرد.
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات با بیان اینکه سرعت اینترنت افزایش یافته است، ضمن اظهار بی اطلاعی از میزان دقیق این افزایش، آن را به طور متوسط حدود ۲۷ مگابیت بر ثانیه اعلام کرد.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: هیچ گونه اطلاعی از مصوبات سفر دولت به خوزستان نداریم و اصلاً نمی‌دانیم که ۳۶ هزار میلیارد تومان قرار است صرف چه کارهایی بشود.
رئیس شورای شهر تهران گفت: درباره بازداشت و دستگیری یکی از مدیران شهرداری اطلاعی ندارم.
وزیر انرژی امارات متحده عربی در اظهاراتی اعلام کرد تلاشهای تولیدکنندگان نفت اوپک پلاس برای افزایش تولید، دلگرم کننده نیست.
پایگاه اطلاع رسانی دولت، ساعت ۱۵:۲۹ امروز خبر تکذیب «دستور رئیس جمهور برای ساخت هواپیمای داخلی » را منتشر و سخنان رئیسی را فقط «طلب» او دانست اما همین پایگاه در ساعت ۱۶:۲۸ دقیقه دستور وزیر دفاع به مدیرعامل سازمان صنایع هوایی را منشر کرد که با استناد به «اوامر رئیس جمهور» ، دستور«حرکت جهادی بی درنگ» برای ساخت هواپیمای مسافربری را داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ