آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام، اخراج امرسون رویال را عامل اصلی شکست تیمش برابر آرسنال می داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنگه پوستکوگلو، مربی جدید تاتنهام به هواداران قول داد، این تیم نه تنها برای بردن جام مبارزه خواهد کرد، بلکه بازی زیبا را در دستور کار خود خواهد داشت.
ابراهیما کوناته، مدافع لیورپول از مدیران این باشگاه خواست چند بازیکن جدید بخرند. لیورپول در این تابستان چند بازیکن را از دست داده است.
آنتونیو کونته، سرمربی سابق تاتنهام، تاکید کرد با وجود اشتیاق بالای برای مربیگری بابت اینکه هنوز کار جدیدی پیدا نکرده استرس ندارد.
کار پیوستن انگولو کانته به الاتحاد تمام شده است و ستاره فرانسوی راهی فوتبال عربستان می شود.
روزنامه سان می‌گوید تاتنهام خواهان حفظ آنتونیو کونته تا پایان فصل بود ولی مربی ایتالیایی بعد از صحبتهای تندی که درباره مدیران و بازیکنان باشگاه داشت ادامه کار در این تیم را نپذیرفت.
سون هیونگ مین در حالی اینچئون را به مقصد لندن ترک کرد که یک چهره جدید در تیم باشگاهی او به سمت سرمربیگری رسیده است.
در پایان فصل قرارداد آنتونیو کونته با تاتنهام تمام می‌شود، اما بعید است او دیگر به کار خود در این باشگاه ادامه دهد و همه منتظر خبر برکناری‌اش هستند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، درحالی راهی ایتالیا شد که شایعات زیادی در خصوص برکناری زودهنگامش به گوش می رسد.
آنتونیو کونته از هواداران تاتنهام خواست که فردا فضای ورزشگاه را برای میلان جهنمی کنند و تیم را برای رفتن به دور بعد لیگ قهرمانان سوق دهند.
کونته معتقد است که تیمش بازی پایاپایی با میلان انجام داد و برنده کار طی یک حادثه تعیین شد.
آنتونیو کونته در آستانه بازی با میلان از دشواری های هدایت تیمش از راه دور طی هفته های اخیر خبر داد.
آینده کاری سرمربی ایتالیایی تاتنهام با توجه به عملکرد پرنوسان این تیم در فصل جاری زیر سوال رفته است.
سرمربی تیم تاتنهام با تمجید از آرسنال، این تیم و سیتی را شانس های قهرمانی این فصل لیگ برتر دانست.
راب پیج سرمربی تیم ملی ولز می گوید که آنها برای صعود به دور بعد کار سختی را در پیش دارند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بار دیگر در کنار زمین حاشیه‌ساز شد و به علت درگیری با نیمکت لیورپول از داور کارت زرد دریافت کرد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بار دیگر در کنار زمین حاشیه‌ساز شد و به علت درگیری با نیمکت لیورپول از داور کارت زرد دریافت کرد.
آلساندرو دل پیرو اسطوره بیانکونری معتقد است که آنتونیو کونته پروژه اش با تاتنهام را نیمه کاره رها نمی کند و به این راحتی راهی یوونتوس نخواهد شد.
آنتونیو کونته با حکم یوفا در بازی هفته بعد تاتنهام مقابل مارسی از همراهی تیمش محروم شد.
سرمربی تاتنهام در واکنش به تصمیم عجیب داور هلندی به شدت از کوره در رفت و جریمه او کارت قرمز بود.
آرسنال در یک بازی برتر موفق شد با گل های توماس پارتی، گابریل ژسوس و گرانیت ژاکا، تاتنهام را در دربی شمال لندن 3-1 شکست دهد. در این بازی تاتنهامی ها از دقیقه 61 با یک بازیکن کمتر به کار ادامه دادند.
دژان کولوسفسکی، ستاره سوئدی، کار زیر نظر آنتونیو کونته در تاتنهام را دنیایی متفاوت خواند. او گفت که برای کونته لذت از فوتبال معنایی ندارد.
سرمربیان مطرح دو تیم چلسی و تاتنهام در دربی امروز لندن که دو بر دو مساوی تمام شد، بارها با هم درگیر شدند اما اوج کار توخل و کونته شادی گل مربی آلمانی چلسی و واکنش سرمربی ایتالیایی تاتنهام بود
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و نهمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ