سرمربیان مطرح دو تیم چلسی و تاتنهام در دربی امروز لندن که دو بر دو مساوی تمام شد، بارها با هم درگیر شدند اما اوج کار توخل و کونته شادی گل مربی آلمانی چلسی و واکنش سرمربی ایتالیایی تاتنهام بود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمکت نشینان دو تیم ایران و فلسطین پس از گل تساوی آریا برزگر در واپسین ثانیه‌های مسابقه با یکدیگر درگیر شدند.
در مبارزه دوستانه و نمایشگاهی بین دو بوکسور مشهور جهان در فلوریدا، درگیری و جنجال بزرگی رخ داد.
تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس قبل از شروع فینال جام حذفی روی سکوهای ورزشگاه آزادی با هم درگیری لفظی پیدا کردند و علیرضا بیرانوند و ریکاردو ساپینتو به شدت تشویق شدند.
ویدیوی جدیدی از لحظه خشم کریستیانو رونالدو در جریان دیدار برابر الخلیج منتشر شده است که با بازیکن مصدوم حریف و خودروی حمل بازیکنان مصدوم درگیر می شود.
روس‌ها بر این باور بودند که شاتل به جای ارسال و رها کردن ماهواره‌های آمریکایی در فضا، می‌تواند بدون هیچ محموله‌ای وارد فضا شده و برای بازگرداندن ماهواره‌های حساس شوروی وارد عمل شود.
رئال مادرید در ورزشگاه میراندیا پیروزی آسانی را در مقابل کادیز با نتیجه دو بر صفر کسب کرد اما آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی با جنجال و درگیری از زمین خارج شد.
دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان بازی با ملوان با هم جرو بحث کردند.
مسابقات لیگ نونهالان کشور با یک درگیری عجیب همراه شد.
دقایق ابتدایی ال‌کلاسیکوی امشب بسیار ملتهب آغاز شد و درگیری های بسیاری در آن شاهد بودیم که یکی از آنها از بقیه جالب تر بود.
بعد از پایان بازی بایرلورکوزن و موناکو اتفاقات عجیبی در زمین رخ داد که سردار آزمون نیز در آن نقش داشت.
سرخیو راموس مدافع اسپانیایی پاریس سن ژرمن، پس از شکست شب گذشته برابر بایرن، با یک عکاس درگیر شد.
در اواسط نیمه اول مسابقه استقلال و تراکتور یک درگیری عجیب میان اعضای دو تیم پیش آمد.
درگیری تورس و ساویچ در دقایق پایانی بازی اتلتیکو و بارسلونا صحنه های عجیب و جالب توجهی به همراه داشت.
ساموئل اتوئو بعد از پایان بازی دیشب برزیل و کره جنوبی درگیری عجیبی با یک فیلمبردار داشته است.
با حضور دوباره کارلوس کی روش در تیم ملی قابل پیش بینی بود که مرتضی پورعلی گنجی به ترکیب اصلی تیم ملی بر گردد چرا که یکی از بازیکنان قابل اطمینان این مربی پرتغالی است.
دو مدافع تیم ملی پس از سه روز درگیری با مشکلی عجیبی که داشتند، حالا در پک و زیر نظر کارلوس کی‌روش آماده حضور در جام جهانی می‌شوند.
محمدحسین محمدیان به دلیل بیماری عفونی ای که از مسابقات جهانی درگیر آن شده بود، در بیمارستان بستری شد.
جالب ترین عکس مخابره شده از اتریش مربوط به درگیری هوایی سیدمجید حسینی و مهدی طارمی است.
معترضان در بیرون خانه خانم فرناندز در بوئنوس آیرس تجمع کردند و با از میان برداشتن موانعی که پلیس قرار داده بود با نیرو‌های امنیتی درگیر شدند.
درگیری رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد، با لوئیز دیاز در زمین توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
م. فوتبال زندگی من است و من با فوتبال نفس می‌کشم و عاشق فوتبال هستم. پرسپولیس الان زندگی من است، اما مُد و موسیقی را هم دوست دارم و انسان هستم؛ پس تو هم بنشین سر جات!
دلیل این درگیری شادی‌های تحریک‌آمیز این دو نفر پیش چشمان نیمکت‌نشینان تیم رقیب پس از به ثمر رساندن هر یک از گل‌های بازی بود که در نهایت باعث اخراج آن‌ها هم شد.
این بازی در شرایطی به انجام می‌رسید که آلف مانگا موردتوجه پرسپولیس قرار دارد و حتی گفته می‌شود که توافق با او و تیمش برای این انتقال انجام شده، اما با این حال اوضاع مانگا در سری آ برزیل تعریف چندانی ندارد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و نهمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ