آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بار دیگر در کنار زمین حاشیه‌ساز شد و به علت درگیری با نیمکت لیورپول از داور کارت زرد دریافت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارشاد در پایان در پاسخ به پرسشی درباره احکام صادره برای هنرمندان، توضیح داد: این احکام صادره برای دستگاه قضایی است و با تشخیص قاضی صورت می‌گیرد. نه من که رئیس قوه قضاییه هم نمی‌تواند به قاضی بگوید چه حکمی صادر کند؛ اما ما پیگیری می‌کنیم. برخی از احکامی هم که قبلا صادر شده بود و حاشیه‌هایی ایجاد کرده بود، دوستان پیگیری کردند.
یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران روز سه‌شنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۲) با ارایه گزارش تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ از حادثه منطقه خلازیر و انتخاب هیات رییسه جدید شورا برگزار شد. در این جلسه «مهدی چمران» با کسب ۲۱ رأی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر تهران ابقا شد.
متن سوال از قبل تنظیم شد و به انگلیسی نوشته شد، اما نکته این بود که صدای من خوب شنیده نشد و بعد از توضیحات من به مجری، رئیس جمهور محترم آذربایجان، استقبال خوبی از این اقدام ایرنا کرد.
سرمربی تیم ملی بوکس دلیل غیبت شاهین موسوی را به خاطر مسائل حاشیه‌ای رد کرد و گفت: او به خاطر مشغله شخصی فعلا در ترکیب تیم نیست.
سرمربی تیم ملی بوکس دلیل غیبت شاهین موسوی را به خاطر مسائل حاشیه‌ای رد کرد و گفت: او به خاطر مشغله شخصی فعلا در ترکیب تیم نیست.
باشگاه استقلال درباره حاشیه‌ای که گریبان این باشگاه را بعد از برگزاری مراسم معارفه جواد نکونام گرفته است، توضیحاتی ارائه کرد.
باشگاه استقلال درباره حاشیه‌ای که گریبان این باشگاه را بعد از برگزاری مراسم معارفه جواد نکونام گرفته است، توضیحاتی ارائه کرد.
مردی که سال گذشته برای ووشو در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور حاشیه ساز شده بود، این بار در سیستان و بلوچستان در اعتراض به شکست دختران خود اقدام به حاشیه‌سازی کرد.
بازیکن سابق استقلال و سرپرست دو فصل اخیر این تیم، پس از یک فصل جنجالی، امروز در گفت‌وگویی مفصل با خبرنگار ما درباره دلایل ناکامی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی صحبت کرد و همچنین نکات جالبی را در خصوص اعتراضات ریکاردو ساپینتو و حاشیه‌های پیرامون تیم تحت هدایت او به زبان آورد.
خدامراد صحرائی وزیر آموزش و پرورش که چند روزی است از مجلس رای اعتماد گرفته در اولین جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران پاسخ عجیبی درباره یک سوال حاشیه‌ای داد.
مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه پس از دیدار برابر هوادار و راهیابی سرخپوشان به فینال جام حذفی با سوالی درباره عکس جنجالی روز‌های اخیر مواجه شد.
مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره حاشیه‌های چند وقت اخیر که منجر به دوری او از کادرفنی تیم ملی شد و هک شدن صفحه اجتماعی‌اش گفت: شخصی بر اثر ناآگاهی و عدم اطلاع آن اتفاق را رقم زد اما گذشت زمان ثابت کرد که حق با من است.
اکبری با تاکید بر این که سازمان محیط‌زیست تلاش کرد که از همان ابتدا هیچ مساله‌ای را درباره «پیروز» کتمان نکند، گفت: به نظر می‌رسد یکی از عواملی که در ماجرای پیروز برای ما حاشیه درست کرد، اطلاع‌رسانی زیاد و مداوم درباره وضعیت این حیوان بود، البته این مساله توجه مردم را بیش از پیش به گونه یوزپلنگ جلب کرد، اما حاشیه‌هایی را به همراه داشت که چندان ضروری نبود.
در پی فرافکنی ها و جوسازی برخی از سایت های خبری معلوم الحال، گروه صنعتی ایران خودرو برای اولین بار از مسایل پشت پرده این سایت ها پرده برداشت و درباره نیات سوء و منفعت طلبی آنان افشاگری کرد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران درباره دریافت پول توسط پارکبانان هم گفت: پارکبابانان نباید بصورت نقدی از شهروند وجهی دریافت کنند؛ بلکه از طریق سیستم‌های هوشمند این مبلغ دریافت می‌شود به هیچ عنوان هیچ عاملی حق دریافت وجه به واسطه پارک حاشیه‌ای را ندارد و هر پرداختی سامانه‌ای است.
صحبت‌های نیکلاس تالیافیکو درباره یکی از اتفاقات حاشیه‌ای آرژانتین در جام جهانی قطر در دیدار این تیم مقابل هلند خبرساز شده است.
روزنامه جوان نوشت درباره حمید فرخ نژاد نوشت: رفتار‌های متناقض و سینوسی او، اما این روزها، برای این چهره جنجالی حاشیه‌های فراوانی ایجاد کرده است، به گونه‌ای که برخی او را مأمور نفوذی جمهوری اسلامی میان اپوزیسیون خارج از کشور می‌دانند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بار دیگر در کنار زمین حاشیه‌ساز شد و به علت درگیری با نیمکت لیورپول از داور کارت زرد دریافت کرد.
اخیرا یک حساب کاربری در توییتر با نام علی دایی شروع به فعالیت کرده و توییت‌هایی را درباره حوادث اخیر کشور منتشر می‌کند.
معاون بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره نحوه محاسبه هزینه‌ها در پارک حاشیه‌ای هوشمند گفت: سیستم پارک حاشیه‌ای هوشمند نظیر طرح ترافیک برحسب پلاک خوانی است. در صورت پارک خودرو، سیستم پلاک را رصد می‌کند و بدهی در سایت «تهران من» هر فرد طبق مدت زمان پارک خودرو، نشان داده می‌شود.
مدیرعامل پرسپولیس نسبت به دو خبر حاشیه‌ای در خصوص مهاجم اهل مالی این باشگاه توضیح داد.
علی کریمی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال موضع‌گیری کرد.
رسانه‌های معاند فارسی زبان در اقدامی قابل تامل نسبت به رفع تصرف از اراضی ملی حاشیه سازی کردند که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه لوازم خانگی گران نمی شود، گفت: قیمت ها باید به گونه ای باشد که کالاها قابلیت صادرات پیدا کنند؛ در صورت گرانی نه تنها بازار داخل بلکه بازار خارج هم از دست می رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ