آلساندرو دل پیرو اسطوره بیانکونری معتقد است که آنتونیو کونته پروژه اش با تاتنهام را نیمه کاره رها نمی کند و به این راحتی راهی یوونتوس نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سون هیونگ مین در حالی اینچئون را به مقصد لندن ترک کرد که یک چهره جدید در تیم باشگاهی او به سمت سرمربیگری رسیده است.
کریستین ویری می‌گوید آنتونیو کونته، سرمربی اخراج شده تاتنهام، شخصیتی تندخو دارد و دائما با اطرافیانش درگیر می‌شود. ویری معتقد است به همین دلیل از اخراج او متعجب نشده است.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، درحالی راهی ایتالیا شد که شایعات زیادی در خصوص برکناری زودهنگامش به گوش می رسد.
آنتونیو کونته از هواداران تاتنهام خواست که فردا فضای ورزشگاه را برای میلان جهنمی کنند و تیم را برای رفتن به دور بعد لیگ قهرمانان سوق دهند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، که امروز اعلام شد موقتا از نیمکت تاتنهام دور خواهد بود با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد برای به دست آوردن سلامتی کامل باید مدتی در ایتالیا بماند.
سرمربی تاتنهام که در جریان برد مقابل سیتی غایب بود، به صورت تلفنی رکوردشکنی کین را به او تبریک گفت.
ابراهیم کوناته به دلیل مصدومیت در بازی برابر برایتون، سه هفته دور از میادین خواهد ماند و بازی رفت برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست می دهد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، اعلام کرد به دلیل سوگواری بر درگذشت جان‌لوکا ویالی امروز عصر در کنفرانس خبری شرکت نمی‌کند و کمک او کریستین استلینی به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.
کوفته کشک یک از غذاهای اصیل ایرانی است که پیشینه آن به شهر اصفهان می‌رسد و به دلیل داشتن کشک بسیار خوشمزه و سرشار از خاصیت است.
مارکا می‌گوید با رسمی شدن غیبت پل پوگبا در جام جهانی به دلیل مصدومیت، حالا راه برای دعوت کاماوینگا، ستاره فرانسوی رئال مادرید، به تیم ملی کشورش باز شده است.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، علاوه بر یک جلسه تعلیق به دلیل اعتراض‌های شدید به داور مسابقه در دیدار دیشب تیمش با اسپورتینگ ما جریمه‌های بیشتری روبرو خواهد شد.
باشگاه چلسی دقایقی پیش رسما اعلام کرد که انگولو کانته به دلیل مصدومیت همسترینگ جراحی شده و دست‌کم چهار ماه از میادین دور خواهد بود.
باشگاه چلسی دقایقی پیش رسما اعلام کرد که انگولو کانته به دلیل مصدومیت همسترینگ جراحی شده و دست‌کم چهار ماه از میادین دور خواهد بود.
دیه‌گو کاستا پس از بازی ولورهمپتون و چلسی و استقبال گرمی که از هواداران چلسی دید، در مورد دلایل جدایی‌اش از این باشگاه در سال 2017 صحبت کرد و گفت که ثابت شد در چلسی محبوب بود.
دیه‌گو کاستا پس از بازی ولورهمپتون و چلسی و استقبال گرمی که از هواداران چلسی دید، در مورد دلایل جدایی‌اش از این باشگاه در سال 2017 صحبت کرد و گفت که ثابت شد در چلسی محبوب بود.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید عملکرد کمک داور ویدیویی در انگلیس باعث ناراحتی تمام افرادی است که در فوتبال این کشور دخیل هستند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید احضار او به کمیته انضباطی به دلیل درگیری با توماس توخل درست نیست و «اختلاف نظر» بین این دو مربی باز هم تکرار خواهد شد.
انگولو کانته، ستاره فرانسوی چلسی، به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در دیدار این تیم مقابل تاتنهام، به مدت یک ماه از میادین دور خواهد بود.
اتحادیه فوتبال انگلیس، توماس توخل و آنتونیو کونته را به دلیل اتفاقات دیدار چلسی و تاتنهام به کمیته انضباطی این اتحادیه فراخواند.
اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد به دلیل اظهارات توماس توخل، سرمربی چلسی، درباره داوری دیدار تیمش مقابل تاتنهام علیه او پرونده‌ای باز کرده و درباره صحبت‌هایش تحقیق خواهد کرد.
دلیل این درگیری شادی‌های تحریک‌آمیز این دو نفر پیش چشمان نیمکت‌نشینان تیم رقیب پس از به ثمر رساندن هر یک از گل‌های بازی بود که در نهایت باعث اخراج آن‌ها هم شد.
«توماس توخل» سرمربی چلسی، «آنتونی تیلور» داور و کمک‌داور‌های ویدئویی را به دلیل تصمیماتشان در تساوی ۲-۲ یکشنبه مقابل تاتنهام هاتسپر در لیگ برتر به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت که تیمش مستحق برد است.
در آستانه دیدار فردای لیورپول مقابل فولام اعلام شد مصدومیت آلیسون بکر، دروازه‌بان این تیم، برطرف شده و می‌تواند به میدان برود. اما ابراهیما کوناته به دلیل مصدومیت در این بازی غایب است.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، معتقد است که هزینه زیاد لزوما دلیلی بر پیروزی در زمین بازی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ