سرمربی تیم تاتنهام با تمجید از آرسنال، این تیم و سیتی را شانس های قهرمانی این فصل لیگ برتر دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمید احمدی، ستاره باتجربه تیم فوتسال مس سونگون، معتقد است که تیمش توان این را دارد که از پس هر کار سختی بربیاید.
نویسنده کتاب آناتومی تطبیقی گفت: ادبیات کتاب سهل و روان است و متخصصین طب ایرانی و دیگر متخصص‌ها فقط با داشتن کمی دانش ابتدایی در این حوزه این کتاب برایشان قابل فهم است.
نویسنده کتاب آناتومی تطبیقی گفت: ادبیات کتاب سهل و روان است و متخصصین طب ایرانی و دیگر متخصص‌ها فقط با داشتن کمی دانش ابتدایی در این حوزه این کتاب برایشان قابل فهم است.
ایلکای گوندوگان، بازیکن جدید بارسلونا می‌گوید از همکاری با ژاوی هرناندز هیجان زده است.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، تاکید کرد که تیمش با وجود داشتن فصل فوق العاده، قهرمانی در چمپیونزلیگ را کم دارد.
ادرسون، دروازه‌بان منچسترسیتی فاش کرد در طول فصل فقط یک لباس زیر می‌پوشد و این کار خرافی را از سال 2015 شروع کرده است.
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، تاکید کرد که سیتی مقابل این تیم نتوانست استفاده از برتری خود در مالکیت توپ بهره خاصی ببرد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در نشست خبری پیش از بازی با لاتزیو به شانس قهرمانی همزمان منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.
منچسترسیتی یازده بازی تا رکورد سه گانه فاصله دارد. رکوردی که تا کنون فقط منچستریونایتد در انگلیس به آن دست پیدا کرده است.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است فقط رئال مادرید قادر به شکست سیتی و ممانعت از کسب سه‌گانه توسط این تیم خواهد بود.
پپ گواردیولا معتقد است تنها با کسب 9 برد متوالی، سیتی شانس قهرمانی در لیگ برتر خواهد داشت و نباید حتی در یک دیدار هم بازنده شوند.
اولکساندر زینچنکو، مدافع آرسنال، می‌گوید تنها دلیلی که باعث شده با ترک منچسترسیتی موافقت کند حضور میکل آرتتا در تیم جدیدش بوده است.
پپ گواردیولا دوست ندارد عملکرد او در سیتی را با فتح لیگ قهرمانان بسنجند و تاکید کرد که فقط از مربی رئال هر سال می توان توقع فتح لیگ قهرمانان را داشت.
لایپزیش قصد دارد هفته آینده در دیدار مقابل سیتی در لیگ قهرمانان مراسم خداحافظی با رالف رانگنیک، سرمربی سابق خود را برگزار کند اما یوفا می‌گوید این باشگاه باید به مراسمی کوچک اکتفا کند.
فران سوریانو، مدیر اجرایی باشگاه منچسترسیتی، گفت با وجود اتهاماتی که به این باشگاه وارد شده جای نگرانی وجود ندارد و کادر فنی و بازیکنان باید فقط روی فوتبال تمرکز داشته باشند.
سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان معتقد است دیدار بسیار سختی با هوادار خواهند داشت.
مارکا ادعا می کند که جود بلینگام در حال حاضر نه علاقه ای به تمدید با دورتموند دارد و نه پیشنهاد منچسترسیتی را قبول خواهد کرد. او فقط رئال را می خواهد.
آرسنال امشب در خانه خود ورزشگاه اتحاد به مصاف منچستریونایتد رفت و موفق شد در یک بازی پرگل حریفش را 3-2 شکست دهد.
پپ گواردیولا دوست ندارد مثل سر الکس فرگوسن بیش از 20 سال در یک باشگاه مربیگری کند و گفت که اگر حس کند برای سیتی مربی مفیدی نیست، خواهد رفت.
سیتی در نیمه اول بازی با لیدزیونایتد 16 بار به سمت دروازه شوت زد و موقعیت های گل بسیار خوبی داشت ولی فقط یک گل زد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی تیمش مقابل برایتون از ارلینگ هالند ستایش کرد و گفت جاه‌طلبی او باعث پیروزی سیتی در این بازی شده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی تیمش مقابل برایتون از ارلینگ هالند ستایش کرد و گفت جاه‌طلبی او باعث پیروزی سیتی در این بازی شده است.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، مدعی شد عاشق بازی کردن در ترکیب این تیم است.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، مدعی شد لیگ برتر در این فصل مدعیان زیادی را به چشم خواهد دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ