آنتونیو کونته، سرمربی سابق تاتنهام، تاکید کرد با وجود اشتیاق بالای برای مربیگری بابت اینکه هنوز کار جدیدی پیدا نکرده استرس ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی لاریجانی در جمع گروهی از کارآفرینان استانی گفت: متمرکز اداره کردن کشور غلط است و باعث میشود نخبگان استانی احساس مشارکت نکنند. مصالح منطقه ای را مرکز نشینان به خوبی نمی دانند و مناطق بهتر می‌دانند.
علی لاریجانی گفت: در قانون اساسی چند وزراتخانه فقط نام برده شده که شامل وزارتخانه‌های اطلاعات، خارجه، دفاع و دادگستری است. اتفاقا این‌ها را نمی‌شود منطقه‌ای کرد. به نظرمن باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و یک قسم وزرای منطقه ای. وزرای منطقه‌ای مسئول چند استان می‌شوند، از مجلس هم رای اعتماد می‌گیرند.
جواد نکونام سرمربی استقلال بابت جذب بازیکنان جدید، روی حرف خودش ایستاد
بارسلونا آخرین پیشنهاد رسمی برای جذب ژوائو کانسلو، ستاره منچسترسیتی، را به این باشگاه ارسال کرده است.
زنیت روسیه آماده است تا با پرداخت دستمزد مناسبی مهاجم ایرانی بایرلورکوزن را به خدمت بگیرد.
شهریار مغانلو می‌گوید از بین چند پیشنهاد داخلی و یک پیشنهاد خوب خارجی تصمیم به ماندن در سپاهان گرفته است.
ماریانو دیاز دو پیشنهاد خوب باشگاه های عربستانی را به خاطر توقعات مالی بالایش رد کرده است.
ماریانو دیاز دو پیشنهاد خوب باشگاه های عربستانی را به خاطر توقعات مالی بالایش رد کرده است.
بایرن مونیخ آماده فروش لئون گورتسکا، در صورت دریافت پیشنهاد جدی برای این ملی‌پوش آلمانی است.
پدرو رودریگز، ستاره سابق بارسلونا و حال حاضر لاتزیو، پیشنهادی خوب از فوتبال عربستان دارد و احتمالا فصل بعد راهی لیگ حرفه ای این کشور خواهد شد.
یبلد امروز نوشت که تونی کروس با وجود داشتن پیشنهادی خوب از تیم های عربستانی ترجیح داد قراردادش با رئال را تمدید کند.
چند پیشنهاد مالی بسیار خوب هافبک پرسپولیس برای لژیونر شدن وسوسه کرده است.
متخصصان پیشنهاد می‌کنند که کودکان بین ۱ تا ۳ سال می‌توانند هر هفته یک الی ۲ وعده از بهترین انواع ماهی استفاده کنند. ماهی خوب و معمولی هم فقط باید یک بار در هفته استفاده شود؛ به طور مثال ماهی سالمون بهترین نوع ماهی است و می‌توانید دو بار در هفته از آن به کودک خود بدهید، زیرا سطح جیوه آن بسیار کم است؛ اما ماهیِ تن یک نوع ماهی خوب و معمولی محسوب می‌شود و به اندازه یک بار در هفته باید آن را محدود کنید. از طرفی نباید از ماهی‌های بزرگ به کودک خود بدهید، زیرا جیوه بالایی دارد.
موندودپورتیوو امروز نوشت که برای آنسو فاتی سه پیشنهاد خوب از منچستریونایتد، بایرن و تاتنهام رسیده ولی او همه آنها را رد کرده است.
مهاجم سابق رئال معتقد است فلورنتینو پرز از تصمیم کیلیان امباپه برای رد پیشنهاد رئال و تمدید با پی‌اس‌جی همچنان عصبانی است و ستاره فرانسوی را نخواهد بخشید.
مهدی تارتار می‌گوید برنامه گرفتن از مربیان ایرانی اقدام خوبی بوده است.
دتمار هامان، بازیکن سابق لیورپول، بار دیگر به انتقاد از تیاگو آلکانتارا پرداخت و گفت لیورپول با حضور این هافبک اسپانیایی در جمع خود، به اندازه کافی خوب نیست.
عبدی نوشت: عدم تحقق وعده ایجاد شغل ناشی از علل گوناگونی است، اولین و مهم‌ترین آن همان وزیر سابق بود که می‌خواست با یک میلیون تومان یک شغل درست کند و پس از ۸ ماه با کم کردن تعداد مشاغل و هزینه‌های فراوان، از وزارتخانه رفت یا برکنار شد. پس رکن اساسی برای تحقق این شعار آوردن نیرو‌هایی است که مساله را خوب بشناسند، سپس راه‌های مناسب را برای تحقق آن پیشنهاد کنند و در نهایت با سازماندهی موثر آن را اجرایی کنند. یقین بدانید با ادامه این وضع احتمال اینکه سال آینده بهتر از امسال باشد اندک است.
مارتین زوبیمندی که سخت مورد علاقه ژاوی و بارسلونا قرار دارد، پیشنهاد خوب باشگاه آرسنال را رد کرد و تا پایان فصل ماندنی خواهد بود.
مجید عشقی گفت: با پیگیری‌های انجام شده، منابع جدیدی از صندوق توسعه ملی به بازار سهام وارد شد و برای نخستین بار این صندوق با کد معاملاتی خود اقدام به خرید سهام کرده است؛ این اقدام خوبی برای دولت و بازار سهام محسوب می‌شود چراکه دارایی‌های ریالی این صندوق به نوعی تبدیل به دلار شده است.
بانک ملت با نماد وبملت در بازار اول معاملات بورس حضور دارد و به لحاظ سرمایه اسمی بزرگترین بانک بورسی می‌باشد. گزارش عملکرد مرداد و ۵ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۱ را در سامانه کدال منتشر کرده ؛ همچنین این نماد از پیشنهاد افزایش سرمایه خبر داده است.
طبق اخبار رسیده، رضایی در حال حاضر سه پیشنهاد لیگ برتری خوب دارد.
معاون فناوری اطلاعات شرکت سپرده گذاری مرکزی با بیان اینکه جاماندگان دریافت واریز قبلی سهام عدالت تا آخر هفته نسبت به ثبت شماره شبای خود اقدام کنند، گفت: واریز سود سهام عدالت در ۳۰ اردیبهشت خبر داد و گفت: زمان واریز بعدی سود سهام عدالت ۳۰ اردیبهشت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ