گلر سابق منچستریونایتد معتقد است که جود بلینگام در صورت پیوستن به سیتی، مثل جک گریلیش ناکام خواهد شد و باید یونایتد را ترجیح بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، به این باشگاه اعلام کرده که باید 17 میلیون یورو به او پرداخت کنند تا به جدایی رضایت دهد.
امیلیو آلوارز، احتمالا مهمترین نام حال حاضر نیمکت‌های لیگ برتر ایران که شاید او را نشناسید.
اولین مربی میسون مونت، ستاره جدید منچستریونایتد، از این بازیکن حمایت کرده است و گفته او ‌می‌تواند در حد بازیکنانی چون دیوید بکام، اریک کانتونا و کریستیانو رونالدو باشد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند اریک بایی، مدافع منچستریونایتد، در آستانه پیوستن به باشگاه‌های عربستانی قرار دارد و در تماسی با کریستیانو رونالدو با او در این مورد مشورت کرده است.
با تایید رومانو و دیوید اورنشتاین، کار انتقال آندره اونانا به منچستریونایتد تا 99 درصد نهایی شده و او را باید گلر جدید شیاطین سرخ دانست.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در اولین دیدارش با میسون مونت درخواست جالبی را از او مطرح کرد.
وین رونی،‌ اسطوره منچستریونایتد، تمجید ویژه‌ای از مهاجم نروژی تیم منچسترسیتی داشته و می‌گوید او باید برنده بعدی توپ طلا باشد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با ناتینگهام فارست به بازیکنان یونایتد هشدار داد و گفت او هیچ بهانه‌ای را نمی‌پذیرد و انتظار دارد همه بازیکنانش برای تیم از جان و دل مایه بگذارند.
پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، با اشاره به رفتارهای عجیب برونو فرناندز، او را لایق کاپیتانی شیاطین سرخ ندانست.
مهاجم برزیلی لیورپولی‌ها در شب درخشان مقابل منچستر یونایتد، یک گل وارد دروازه دخیا کرد تا او هم سهمی از نمایش فوق‌العاده داشته باشد.
ووت وخهورست، بازیکن هلندی جدید منچستریونایتد، در دیدار امشب مقابل لیدز عملکرد خوبی داشت ولی روی کین می‌گوید از او انتظار بیشتری دارد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، درباره تعویض‌های عجیب الخاندرو گارناچو و دو بار تعویض شدن او در جریان دیدار دیشب شیاطین سرخ توضیح داد.
بخش دوم مصاحبه کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با پیرس مورگان منتشر شد و او به شکل علنی به اریک تن‌هاخ و مالکان و مدیران منچستریونایتد حمله کرده است.
تدی شرینگهام، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه جنجالی خود باید در زمستان تیم دیگری برای ادامه فوتبالش پیدا کند.
تدی شرینگهام، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه جنجالی خود باید در زمستان تیم دیگری برای ادامه فوتبالش پیدا کند.
گری نویل همچنان معتقد است که جدایی رونالدو به سود خودش و منچستریونایتد است و از فوق ستاره پرتغالی خواست تا در مورد آینده‌اش حرف بزند.
گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید این باشگاه باید هر چه سریعتر رابطه‌اش با کریستیانو رونالدو را قطع کرده به دوران حضور او در اولدترافورد پایان دهد.
شاید برای بسیاری باورش سخت باشد اما کریستیانو رونالدو به پایان نزدیک و نزدیک تر می شود. باید به تماشای افول او در پیراهن پر زرق و برق منچستریونایتد و در لیگ اروپا عادت کنیم.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، از کریستیانو رونالدو خواست صبور باشد تا فرصت بازی در این تیم را پیدا کند.
پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد، ادعای اریک تن‌هاخ برای نیمکت نشین کردن رونالدو در دربی را احمقانه خواند. او معتقد است رونالدو با 50 درصد آمادگی هم باید در ترکیب ثابت یونایتد باشد.
کریستیانو رونالدو در دیدار منچستریونایتد و شریف مولداوی از روی نقطه پنالتی برای یونایتد گلزنی کرد تا اولین گل او در لیگ اروپا به ثمر برسد.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است تیمش شایسته پیروزی با گل های بیشتر برابر ساوتهمپتون بود. او در مورد شرایط رونالدو هم صحبت کرد.
ریو فردیناند، کاپیتان سابق منچستریونایتد، معتقد است انتقادات از رونالدو غیرمنصفانه است و او حق دارد از یونایتد برود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که کریستیانو رونالدو با سبک بازی او سازگار است اما اول باید خودش را ثابت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ