تدی شرینگهام، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه جنجالی خود باید در زمستان تیم دیگری برای ادامه فوتبالش پیدا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا منصوریان پس از مدت‌ها سکوت به حواشی و اختلافاتی که بین او و برخی از هواداران فولاد ایجاد شده، واکنش نشان داد.
مدیرعامل باشگاه استقلال با انتشار متنی در صفحه شخصی خود انتخاب سرمربی این تیم را به تاخیر انداخت؛ او با هواداران حرف زده است.
هواداران پاری‌سن‌ژرمن در آخرین بازی مسی برای این تیم هم به او رحم نکردند و لحظات نه چندان دوستانه‌ای برای این ستاره رقم زدند.
هواداران پاری‌سن‌ژرمن در آخرین بازی مسی برای این تیم هم به او رحم نکردند و لحظات نه چندان دوستانه ای برای این ستاره رقم زدند.
مسی در دو سالی که پیراهن پاری سن ژرمن را برتن کرد نتوانست انتظارات را برآورده کند و همین باعث شد تا اعتراض هواداران را هم از او به دنبال داشته باشد و در نهایت قرارداد او تمدید نشود.
ژوزه مورینیو در نشست خبری خود گفت پائولو دیبالا مصدوم است و به احتمال زیاد به فینال لیگ اروپا برابر سویا نخواهد رسید. او در این بین به تاتنهام هم کنایه زد.
تصاویر تازه منتشر شده‌ای از گرت بیل ستاره فوتبال تیم ملی ولز نشان می‌دهد که او پس از خداحافظی از دنیای فوتبال در حال آماده سازی تورنومنت گلف در کالیفرنیا است. جالب اینکه انتشار این تصاویر بعد از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده که هواداران این تیم، باز هم شاهزاده ولزی را مورد انتقادات تند خود قرار دهند.
حضور دروازه‌بان دهه ۶۰ پرسپولیس در تمرین تیم رقیب و صحبت‌های غیرمنتظره او آتش خشم هواداران را شعله‌ور کرد، تا جایی که برخی از پیشکسوتان و هم تیمی‌های سابق وحید قلیچ نیز به انتقاد از رفتار او پرداختند.
سرپرست مدیرعاملی استقلال می گوید که آنها بدهی کوین یامگا را پرداخت کرده اند و او باید به ایران بازگردد.
هواداران استقلال بشدت از رفتار‌های مدیر برنامه‌های آندره استراماچونی ناراحتند و بعد از اینکه از سوی مسئولان باشگاه استقلال فاش شد که سرمربی سابق ایتالیایی حتی از خیر دو روز دیرکرد حقوقش هم نگذشته به صفحه شخصی او حمله کردند.
خسرو حیدری، مربی استقلال امیدوار است روند خوبی که این تیم داشته در دربی هم ادامه پیدا کند و آبی ها یک گام دیگر به تکرار قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شوند.
هواداران بارسا امشب هم در دیدار تیم‌شان مقابل خیرونا مثل بازی قبلی بلوگرانا در دقیقه 10 نام لیونل مسی را صدا زدند تا یک بار دیگر خواهان بازگشت او به باشگاه کاتالان بشوند.
لوکا مودریچ در پاسخ به انتقادات اخیر و اینکه او و تونی کروس دیگر نباید کنار هم بازی کنند، پاسخی داد که باعث نگرانی رئالی ها شده است.
هواداران استقلال هر چقدر هم با خطای پنالتی سیاوش یزدانی کنار بیایند، خنده‌های او پس از این اتفاق را درک نمی‌کنند.
یک چهره ناشناس، کسی که شاید خیلی از هواداران پرسپولیس هم قیافه‌اش را به خاطر نسپرده باشند اما تیمشان را با درخشش او در صدر جدول می‌بینند.
ارسلان به دلیل اتفاق دیگری هم در این بازی مرکز توجه قرار گرفت؛ او بعد از گل‌زنی، نه‌تنها به دلیل اتفاق‌های اخیر در ایران خوشحالی نکرد، بلکه اشک هم از چشمانش جاری شد تا مورد سانسور صداوسیما هم واقع شود؛ صحنه‌ای که کارگردان تلویزیونی تلاش زیادی برای پنهان‌ماندن آن از روند دربی کرد. ارسلان که پیش‌تر با گیتارنوازی‌اش برای هواداران رقیب کری می‌خواند، شاید پس از گل‌زنی نت شادی برای نواختن نداشت.
یکی از هواداران برزیلی که قصد ورود به زمین در جریان بازی با کامرون را داشت زودتر از حد تصور به دام ماموران حاضر در ورزشگاه افتاد.
تدی شرینگهام، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه جنجالی خود باید در زمستان تیم دیگری برای ادامه فوتبالش پیدا کند.
امانوئل پتی، ستاره سابق آرسنال و تیم ملی فرانسه، معتقد است که رفتارهای رونالدو باعث شده تا هواداران یونایتد نیز دیگر از او خسته و ناامید شده باشند.
هواداران پرسپولیس، ۲ نگرانی بزرگ برای یورگن لوکادیا دارند. اول اینکه او درست مثل همیشه، یک شروع خوب را به یک پایان تلخ گره بزند. نگرانی دوم هم به شرایط جسمی او برمی‌گردد.
مسی با لائوتارو در تیم ملی آژانتین هم تیمی است و با او رفاقتی صمیمانه دارد، با این حال لایک او بازخوردی منفی در میان هواداران بارسا داشت.
حلقه‌ای که بازیکنان استقلال دور ساپینتو زدند حتی اجازه نداد او آرزوی خود را نیز به صورت کامل انجام بدهد و موقع فوت کردن شمع‌ها هم با انگشت‌های آغشته به کیک مواجه شد که تکه‌های خامه را روی صورتش می‌زدند!
روبرت لواندوفسکی تایید کرد که در یک مقطع با رئال مذاکراتی جدی داشت ولی دو طرف به نتیجه نرسیدند. او در مورد شعار کنایه‌آمیز هواداران بایرن هم صحبت کرد.
روبرت لواندوفسکی در مصاحبه جدید خود از هواداران بایرن مونیخ به دلیل شکل جدایی‌اش عذرخواهی کرد و گفت که اطمینان دارد بایرن بدون او هم بهترین نتایج را خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ