اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که کریستیانو رونالدو با سبک بازی او سازگار است اما اول باید خودش را ثابت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچستریونایتد خیلی زود به اولین قهرمانی خود با هدایت مرد هلندی رسید اما به نظر می‌رسد این تازه اول راه شیاطین سرخ و اریک تن هاخ باشد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید جدایی از این باشگاه انتخاب خود کریستیانو رونالدو بوده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید این باشگاه باید جانشینی برای کریستیانو رونالدو جذب کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تاکید دارد که این باشگاه دیگر هیچ صحبتی درباره کریستیانو رونالدو نخواهد کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که کریستیانو رونالدو می‌دانست که مصاحبه جنجالی‌اش واکنش این باشگاه را در پی دارد.
اریک تن‌هاخ همچنان به منچستریونایتد فشار می آورد تا کودی گاکپو را پس از بازی های جام جهانی به خدمت بگیرد.
بخش دوم مصاحبه کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با پیرس مورگان منتشر شد و او به شکل علنی به اریک تن‌هاخ و مالکان و مدیران منچستریونایتد حمله کرده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که کریستیانو رونالدو آمادگی درخشش دوباره در این تیم را دارد.
نونو لوژ، کارشناس پرتغالی، معتقد است که اریک تن‌هاخ با خودخواهی باعث شده تا شرایط رونالدو در آستانه جام جهانی در بدترین وضعیت خودش باشد.
اریک تن هاخ، مربی یونایتد، بار دیگر از رفتار رونالدو در دقایق پایانی بازی برابر تاتنهام انتقاد کرد و گفت که او باید عواقب کارش را بپذیرد.
در حالی که موج انتقادها از کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، شدت گرفته، به نظر نمی‌رسد که اریک تن‌هاخ هم در این اتفاقات بی‌تقصیر باشد.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، کریس رونالدو را از فهرست تیمش برای دیدار روز شنبه مقابل چلسی کنار گذاشت و باید به صورت انفرادی تمرین کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، به هیچ وجه از رفتار کریستیانو رونالدو در جریان بازی برابر تاتنهام راضی نیست.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار فردای این تیم مقابل تاتنهام در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، مدعی شد از شرایط فعلی کریستیانو رونالدو راضی است.
پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد، ادعای اریک تن‌هاخ برای نیمکت نشین کردن رونالدو در دربی را احمقانه خواند. او معتقد است رونالدو با 50 درصد آمادگی هم باید در ترکیب ثابت یونایتد باشد.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که کریس رونالدو می تواند بار دیگر به روزهای خوبش برگردد.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی تیمش مقابل شریف مولداوی، تایید کرد که کریس رونالدو نیاز داشت که هرچه زودتر گل بزند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل شریف مولداوی در یک مصاحبه شرکت کرد و درباره ترکیب شیاطین سرخ در این مسابقه توضیح داد.
اریک تن هاح انتظار نداشت که توماس توخل در ابتدای فصل از چلسی اخراج شود. او همچنین تایید کرد که رونالدو فردا می‌تواند برابر رئال سوسیداد در ترکیب ثابت باشد.
اریک تن هاح انتظار نداشت که توماس توخل در ابتدای فصل از چلسی اخراج شود. او همچنین تایید کرد که رونالدو فردا می تواند برابر رئال سوسیداد در ترکیب ثابت باشد.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است تیمش شایسته پیروزی با گل های بیشتر برابر ساوتهمپتون بود. او در مورد شرایط رونالدو هم صحبت کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در مصاحبه با شبکه اسکای‌ اسپورتس از کریستیانو رونالدو دفاع کرد و گفت از ستاره پرتغالی راضی است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از ادامه حضور کریستیانو رونالدو در این تیم مطمئن به نظر می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ