باشگاه پرسپولیس: طبق لیست یحیی گل‌محمدی، باشگاه در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر است و بدیهی است تا زمانی که توافق حاصل نشده، نمی‌توان در این زمینه اطلاع‌رسانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا تا 60 میلیون یوروی دیگر درآمدزایی نکند، نمی تواند قرارداد ایلکای گوندوگان و اینیگو مارتینز و حتی تمدیدی‌های خود را ثبت کند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، با بیان اینکه نمرات پایین و افت نمرات امتحان نهایی خردادماه امسال در بین دانش‌آموزان رشته انسانی بیشتر از سایر رشته‌ها بود، گفت: فعلا نمی‌توان درصدی برای تجدیدی‌ها و قبولی‌های امتحان نهایی امسال اعلام کرد چراکه ممکن است نمرات پایین امتحان نهایی دانش آموز با نمره مستمر جمع و دانش آموز در دروس خود قبول شود.
هافبک آلومینیوم اراک برای ادامه همکاری با این باشگاه به توافق نهایی دست یافت.
با نزدیک شدن به انتخابات اسفند تهدید‌ها و توجیه‌ها بالا گرفته است.
ادوارد رومئو، مدیر اقتصادی بارسا، اطمینان داد که باشگاه برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید و تمدیدی‌ها سفته‌ای 6 میلیون یورویی در اختیار لالیگا قرار خواهد داد.
ادوارد رومئو، مدیر اقتصادی بارسا، اطمینان داد که باشگاه برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید و تمدیدی‌ها سفته‌ای 6 میلیون یورویی در اختیار لالیگا قرار خواهد داد.
یحیی گل‌محمدی برای اولین بار بعد از شایعات جدایی گفتگویی را انجام داده است.
نماینده چابهار گفت: از رئیس دولت انتظار داشتیم که برنامه هفتم را با استفاده از اعداد و ارقام برای نمایندگان تشریح و اعلام کند که در چه شرایطی قرار داریم و در بازه زمانی ۵ ساله قرار است با توجه به شاخص‌ها و آمار‌ها به کجا برسیم. ما می‌دانیم که مشکلات جدی در برنامه هفتم وجود دارد؛ مثلا مباحث محیط‌زیست، بیابان‌زدایی و منابع طبیعی مهم هستند، اما مغفول مانده‌اند.
چه اتفاقاتی دریک سال اخیر باعث شده تا تردید‌ها در مورد حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال اوج بگیرد
الدلیمی درباره تردید‌ها در مورد مرگ صدام با حلق آویز کردن، گفت: اعدام او فراتر از حلق آویز کردن بود. او توضیح داد که «صدام در حین اعدام در واقع از گذاشتن کیسه روی صورتش خودداری کرد.»
سخنگوی فرماندهی بخش شرقی ارتش چین تاکید کرد، ارتش چین همواره در سطح هشدار بالا قرار دارد و تمامی اقدامات لازم را برای واکنش قاطع به تمامی تهدید‌ها و اقدامات تحریک آمیز خواهد داشت و قاطعانه از حق حاکمیت و امنیت و همچنین صلح و ثبات منطقه‌ای دفاع می‌کند.
رئیسی خطاب به بشار اسد گفت: دولت و ملت سوریه دشواری‌ها و مشکلات بزرگی را پشت سر گذاشتند، امروز می‌توانیم بگوییم که شما این مشکلات را پشت سر گذاشتید و با وجود تهدید‌ها و تحریم‌هایی که علیه شما تحمیل شد، توانستید پیروز شوید.
پمپئو با رد سخنان مکرون که آمریکا را مقصر افرایش تهدید‌ها علیه تایوان دانسته بود، گفت: مکرون همیشه از آمریکا متنفر بوده و مایه تاسف است که بایدن هنوز متوجه این موضوع نشده است.
گاتزتا دلو اسپورت صفحه نخست شماره امروز خود را به تمدید دو ستاره یوونتوس و میلان اختصاص داده است.
گروسی از حضورش در تهران خوشحال است و آن را به زبان می‌آورد و صراحتا اعلام می‌کند که باید شک و تردید‌ها در خصوص صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران را از بین ببریم. این اظهارات امیدبخش است، اما مسئله اصلی اینجاست که این بار نخست نیست که گروسی از خروجی مثبت دیدارش در ایران سخن می‌گوید.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست با محمد اسلامی گفت: باید شک‌ها و تردید‌ها را در خصوص صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران از بین ببریم و این کاری است که من و ایشان با هم انجام می‌دهیم.
کاملا طبیعی است که بیگانگان روی گسل‌های اجتماعی و سیاسی حساب بازکنند و مترصد موقعیت بمانند تاحداکثر استفاده را ببرند، آنکه نباید چنین اجازه‌ای بدهد مردمند و مردم درصورت حضور واقعی و موثر و اراده‌مند در سیاست‌های خرد و کلان توان خلع سلاح کامل اغیار را دارند. مردم مشروعیت‌سازند و مشروعیت ثبات و استحکام وقت‌دار می‌آورد. مخالفان واقعی استیلای بیگانه زمینه‌های رجوع به مردم و حاکمیت آن‌ها بر سرنوشت خود را فراهم می‌کنند. در غیبت حضور قانونی و جدی مردم در ساحت سیاست است که تهدید‌ها از هر سو فعال و گاهی کوچک‌ترین مسائل تبدیل به بحران می‌شوند.
با وجود رد فرجام‌خواهی بارسلونا علیه محرومیت از فعالیت در نقل و انتقالات به دلیل تخطی از فیرپلی مالی اما باشگاه کاتالان می‌تواند در این ماه قرارداد چند بازیکن خود را تمدید کند.
در هوای آلوده و در شرایطی که سلامت بدن در معرض انواع تهدید‌ها قرار دارد، می‌توان با نوشیدن برخی نوشیدنی‌ها به تقویت سیستم ایمندی بدن کمک کرد. مثل تهیه و نوشیدن چای به که نقش بسزایی در بهبود ایمنی بدن دارد.
تعریف و تمجید‌ها از ستاره خط دفاعی کرواسی بازی به بازی فزونی می‌گیرد.
کمپانی مجید برای جلوگیری از کپی شدن پیراهن های تیم ملی یک پیشنهاد جدید و پنج قیمت مختلف ارائه کرده است.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با بیان اینکه در طول این ۴۳ سال دشمنان انواع تحریم‌ها و تهدید‌ها را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند، افزود: جمهوری اسلامی با وجود تمامی تهدیدها، تحریم‌ها و فتنه‌ها مثل کوه ایستاده و از این بحران‌ها با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) عبور کرده‌ایم.
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه با وجود تحریم‌ها و تهدید‌ها دولت کار را با جدیت ادامه خواهد داد، گفت: با اعتقاد و اطلاع دقیق از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها می‌گویم که آینده برای کشور روشن است. امروز جنگ، جنگ اراده‌هاست و ملت ایران اراده کرده است بر دشمنان خود فائق آید.
مشاور تیم مذاکره‌کننده کشورمان گفت: به خاطر حقوق مردم و منافع بلندمدت کشور به تهدید‌ها و ضرب‌الاجل‌های توخالی بی‌اعتنایی شد تا امتیازات کلیدی به دست آوریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ