تیم ملی زنان والیبال ژاپن موفق شد یک پیروزی تاریخی مقابل برزیل کسب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل‌گهر سیرجان هفته اول رقابت‌های لیگ برتر را پیروز سه بر صفر برابر فولاد آغاز کرد.
هروه رنار به نخستین سرمربی تاریخ فوتبال تبدیل شد که هم در جام جهانی مردان و هم جام جهانی زنان به پیروزی دست یافته است.
با پیروزی 1-0 فیلیپین مقابل نیوزیلند وضعیت جدول گروه A جام جهانی 2023 زنان پیچیده شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
نماینده ایران با پیروزی برابر حریف چینی به جمع ۱۶ نفر برتر مسابقات قهرمانی جهانی اسنوکر راه یافت.
حسین وفایی نخستین پیروزی ورزشکاران اسنوکر ایران در سالن کروسیبیل را رقم زد و در جمع ۱۶ نفر برتر با رونی ا سالیوان روبه رو می‌شود.
آتالانتا با زدن هشت به سالرنیتانا، یکی از پرگل ترین بردهای تاریخ سری A را رقم زد.
محمدعلی صمدی پژوهشگر تاریخ معاصر و مطالعات جنگ در رابطه با لو رفتن عملیات عملیات کربلای چهار گفته است: من لو رفتن رو به لحاظ نظامی اصطلاح غلطی می‌دانم. چیزی که وجود دارد افزایش سطح هشیاری است که مثلاً اگر از ۶۰-۷۰ بالاتر برود می‌توان به زبان عامیانه به آن لو رفتن گفت. در همه عملیات‌ این مشکلات را داشتیم. برای مثال در والفجر ۸ شب عملیات آقای رشید ۷ علت لو رفتن عملیات را می‌گوید، اما آقای رضایی ۸ علت می‌آورد که عملیات لو نرفته و سر همان یک دلیل عملیات را انجام می‌دهند و ۱۰۰ درصد پیروزی حاصل می‌شود.
محمدعلی صمدی پژوهشگر تاریخ معاصر و مطالعات جنگ در رابطه با لو رفتن عملیات عملیات کربلای چهار گفته است: من لو رفتن رو به لحاظ نظامی اصطلاح غلطی می‌دانم. چیزی که وجود دارد افزایش سطح هوشیاری است که مثلاً اگر از ۶۰-۷۰ بالاتر برود می‌توان به زبان عامیانه به آن لو رفتن گفت. در همه عملیات‌ها این مشکلات را داشتیم. برای مثال در والفجر ۸ شب عملیات آقای رشید ۷ علت لو رفتن عملیات را می‌گوید اما آقای رضایی ۸ علت می‌آورد که عملیات لو نرفته و سر همان یک دلیل عملیات را انجام می‌دهند و ۱۰۰ درصد پیروزی حاصل می‌شود.
فیلم پیروزی تاریخی سوادکوهی مقابل جردن باروز
شاید جالب باشد بدانید که در فاصله‌ی کمتر از دو هفته، گل‌زنی مدافعان تیم ملی زنان و مردان ایران سبب اولین پیروزی تیم‌های ملی ایران مقابل یک تیم اروپایی شد.
ملیکا متولی مدافع تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش برابر بلاروس، از دلایل اولین پیروزی تاریخ ایران در برابر این تیم می‌گوید.
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به پیروزی تاریخی در ۲۱ سپتامبر، تاکید کرد که این پیروزی ملت یمن را نجات داد و این انقلاب از لحاظ دینی، اخلاقی و ملی به نفع مردم بود.
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به پیروزی تاریخی در ۲۱ سپتامبر، تاکید کرد که این پیروزی ملت یمن را نجات داد و این انقلاب از لحاظ دینی، اخلاقی و ملی به نفع مردم بود.
علم‌الهدی گفت: در مردسالاری معمولی شاید چند زن به اشکال مختلف مورد سوء استفاده قرار گیرند، اما در نوع امروزی مردسالاری رسانه‌ای، به طور کلی تصویری غیرواقعی از زن را پردازش و شبیه‌سازی کرده‌اند و به زنان گفته می‌شود که باید از این تصویر پیروی کنید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی مقابل مس با حضور تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی، از این اتفاقات به عنوان یک روز تاریخی یاد کرد.
این نخستین برد تیم ملی والیبال زنان ایران برابر کره جنوبی پس از پیروزی انقلاب است. تاکتیک الساندرا کمپدلی سرمربی خارجی تیم ایران در این مصاف، استفاده از سرویس‌های کوبنده و کم نقص بود که دریافت حریف قدرتمند آسیایی را با مشکل مواجه کرد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار آغازین خود در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا با نتیجه سه بر صفر نخستین پیروزی خود برابر کره‌جنوبی بعد از انقلاب اسلامی رقم زد.
این نخستین برد تیم ملی والیبال زنان ایران برابر کره‌جنوبی پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.
شاگردان عظیم جزیده در این مسابقه با اقتدار و در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 20 و 25 بر 11 به پیروزی رسیدند تا راهی دیدار نهایی شوند.
پشت پرده حملات به مدافعان صنعت خودرو
گروه خودروسازی سایپا، در سال جاری موفق شد، ۱۰۸ هزار و ۱۶۳ دستگاه خودرو را به متقاضیان محصولات این مجموعه تحویل دهد.
چند سوال در باره سرقت از بانک ملی!
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار از هفته دوم لیگ ملت‌ها از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه شب مقابل تیم قدرتمند و صدرنشین آمریکا به میدان رفت و با شکست دادن این حریف بدون باخت، شگفتی‌ساز شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ