گروه خودروسازی سایپا، در سال جاری موفق شد، ۱۰۸ هزار و ۱۶۳ دستگاه خودرو را به متقاضیان محصولات این مجموعه تحویل دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از رشد ۲۰ درصدی تولید دارو در هلال احمر خبر داد.
سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت: مجموع صادرات ۱۱ ماهه ایران به ۱۵ کشور همسایه حدود ۲۸میلیارد دلار بود که رشد ۲۰ درصدی داشت و تراز تجاری نیز مثبت دو میلیارد و ۵۲۰ میلیون دلار شد.
سخنگوی دولت در رابطه با افزایش حقوق ۲۰ درصدی کارمندان در بودجه ۱۴۰۲ گفت: پیشنهاد دولت افزایش پلکانی حقوق به نفع کسانی است که پایین‌ترین حقوق را دریافت می‌کنند. بودجه هنوز نهایی نشده و به نظر می‌رسد همچنان بتوان در روش سنتی که فاصله حداکثر و حداقل ایجاد کرده تغییر ایجاد کرد. حقوق برای سال آینده پیش بینی می‌شود. مجلس هم لازم است بودجه را غیر تورمی ببندد و هزینه‌های مازاد غیر ضرور به آن اضافه نکند. باید دید پس از اظهار نظر شورای نگهبان مجلس چه تصمیمات اصلاحی را اتخاذ می‌کند.
«اگر قرار باشد که بر اساس تورم این حقوق تعیین شود باید حداقل ۵۰ درصد رشد داشته باشد. اما همانطور که عرض کردم امکان پرداخت این میزان حقوق برای کارفرما‌ها امکان‌پذیر نیستم. از سوی دیگر با توجه به اوضاع اقتصادی و شرایط بنگاه‌ها باید یک افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی صورت بگیرد و این نیز برای کارگر مناسب نیست؛ بنابراین به نظر من درست‌ترین تصمیم این است که یک عددی انتخاب شود که بین همین ۲۰ دصد و ۵۰ درصد باشد.»
رشد ۲۰ درصدی تولید انواع خودروها
مدیرکل دفتر صنایع خودروی وزارت صمت ضمن تشریح آخرین وضعیت تولید خودرو و اشاره به رشد ۲۰ درصدی تولید، پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱.۲ میلوین دستگاه خودرو در کشور تولید شود.
رئیس جمهور ارتقای رفاه و معیشت مردم را از اهداف بودجه ۱۴۰۲ دانست و گفت: افزایش متوسط یا میانگین رشد ۲۰ درصد حقوق کارکنان و بازنشستگان و رعایت عدالت از طرق پرداخت‌های پلکانی صورت گرفته است.
لایحه بودجه ۱۴۰۲ در بخش افزایش حقوق رشد ۲۰ درصدی را برای کارمندان و بازنشستگان در نظر گرفته است.
بورس تهران امروز به روند صعودی خود ادامه داد و شاخص کل بورس طی روز جاری با رشد ۰.۷۱ درصدی همراه شد و در سمت مقابل شاخص هم‌وزن با ثبت عملکردی بهتر، افزایش ۰.۸ درصدی را به ثبت رساند. فردا بورس چگونه خواهد بود؟
مجری طرح پنبه کشور اعلام کرد: تاکنون حدود ۱۰۰ هزار هکتار از مزارع پنبه معادل ۸۸ درصد برداشت شده و پیش‌بینی رشد ۲۰ درصدی تولید این محصول قابل تحقق است.
خبر‌های دریافتی از لایحه بودجه ۱۴۰۲ که اواسط هفته قبل به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد، حاکی است، دولت رشد ۲۰ درصدی ضریب حقوق در حکم کارگزینی کارکنان را در نظر گرفته است.
بررسی آخرین آمار مربوط به صنعت فولادسازی نشان می‌دهد که در ۸ ماه نخست امسال، تولید فولاد رشد ۱۴ تا ۲۰ درصدی داشته و در مقابل صادرات اغلب محصولات فولادی کاهش یافته است.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن از رشد ۵۰ درصدی حمل مسافر در امسال و کاهش ۲۰ درصدی میانگین تاخیر قطارها نسبت به پارسال خبر داد.
طی نیمه نخست سال ۲۰۲۲ ایران ۲۷۲ میلیون تن کالا به ارزش حدود ۵۵۴ میلیون یورو به اتحادیه اروپا صادرات داشته که در مقایسه با مدت مشابه پارسال از نظر وزنی ۲۰ و از نظر ارزشی ۳۶ درصد رشد داشت.
طی نیمه نخست سال ۲۰۲۲ ایران ۲۷۲ میلیون تن کالا به ارزش حدود ۵۵۴ میلیون یورو به اتحادیه اروپا صادرات داشته که در مقایسه با مدت مشابه پارسال از نظر وزنی ۲۰ و از نظر ارزشی ۳۶ درصد رشد داشت.
در ۶ ماه نخست سال ۲۰۲۲ نشان می دهد که سهم ایران از کل واردات اتحادیه اروپا ۰.۰۵ درصد بوده در حالیکه ترکیه سهم ۳.۳ درصدی دارد؛ یعنی ترکیه ۸۹ برابر ایران به این منطقه صادرات داشته است.
در ۶ ماه نخست سال ۲۰۲۲ نشان می دهد که سهم ایران از کل واردات اتحادیه اروپا ۰.۰۵ درصد بوده در حالیکه ترکیه سهم ۳.۳ درصدی دارد؛ یعنی ترکیه ۸۹ برابر ایران به این منطقه صادرات داشته است.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به رشد ۳۶ درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در استان از ابتدای امسال تاکنون گفت: ۲۰ باند بزرگ توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شده است.
امروز در حالی معاملات بورس آغاز شد که یکی از نماد‌هایی که رشد خود را از ۲۰ شهریور آغاز کرده بود در همین ابتدای معاملات به دلیل رشد ۵۰ درصدی قیمت متوقف شد! موضوعی که دیگر کمتر در این دو سال اخیر شاهد آن بودیم.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این‌که تولید کامل در گروه صنعتی ایران‌خودرو ملاک عملکرد است، از افزایش ۴۷ درصدی تولید از ابتدای سال تا ۲۰ شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
عربستان سعودی پس از انتشار گزارش رشد اقتصادی ۹.۹ درصدی در سه ماهه نخست امسال برآورد کرده بود که این نرخ در سه ماهه دوم به ۱۱.۸ درصد افزایش خواهد یافت.
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به افزایش تولید گندم به ۱۱ میلیون تن از رشد ۲۷ درصدی تولید برنج و همچنین رشد ۲۰ درصدی تولید جو خبر داد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از فعالیت ۹۵ مرکز رشد فناور حوزه سلامت خبر داد و گفت: هدف امسال قرارگاه دانش بنیان افزایش ۲۰ درصدی شاخص های خروجی تبدیل تحقیقات به فناوری است.
بازار سهام در هفته پایانی سال ۱۴۰۰ اگرچه با فشار طبیعی عرضه‌ها روبه روست، اما میتواند با چالش جدیدی هم مواجه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ