اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم در هفته نخست لیگ برتر امروز چهارشنبه (۱۸ مرداد) برابر هم قرار گرفتند که با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.علی نعمتی (۳۸) برای سرخپوشان گل زد.
تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای جام ملت‌های آسیا آماده می کند در فینال کافا برابر ازبکستان به پیروزی رسید و قهرمان این تورنمنت شد.
تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای جام ملت‌های آسیا آماده می کند در فینال کافا برابر ازبکستان به پیروزی رسید و قهرمان این تورنمنت شد.
مستند «جوان‌مرگ» که به بررسی تولد و چرایی جوانمرگ شدن جهاد سازندگی در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته است.
فاینورد موفق شد با نتیجه ۳-۱ اوترخت را شکست دهد. یکی از سه گل فاینورد را علیرضا جهانبخش به ثمر رساند.
فیلم خوشحالی بازیکنان پرسیولیس پس از پیروزی در دربی صدم و عصبانیت ساپینتو مربی استقلال از داور مسابقه را مشاهده می‌کنید.
پیروزی طوفانی ۱۰ بر صفر «حسن یزدانی» در مسابقات جام باشگاه‌های جهان برابر کاکوشویلی از گرجستان را در این فیلم مشاهده می کنید.
تیم فوتبال استقلال فرصت نزدیک شدن به دو تیم مدعی صدرنشین را از دست نداد و با پیروزی برابر مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر به یک قدمی تیم های سپاهان و پرسپولیس در صدر جدول رسید.
حسن یزدانی در فینال مسابقات کشتی آزاد کرواسی برابر حریف ژاپنی خود به پیروزی ۱۳ بر ۲ رسید و صاحب مدال طلا شد.
به‌دنبال درگیری‌ها در فرانسه پس از پیروزی تیم ملی فوتبال این کشور برابر مراکش در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲، یک نوجوان ۱۴ ساله جان خود را از دست داد.
تیم ملی فوتبال فرانسه که قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود با پیروزی برابر مراکش در مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره این مسابقات به دیدار فینال صعود کرد تا حریف آرژانتین شود.
تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه توانست با نتیجه شیرین ۲ بر ۱ برابر تیم ملی فوتبال آمریکا به پیروزی برسد.
صحبت‌های عضو تیم کمپ الریان به نمایندگی از همکارانش بخاطر برد دیروز ایران برابر ولز و آرزوی موفقیت برای تیم ملی در بازی آینده در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تیم ملی فوتبال ولز یکبار و در سال ۱۳۵۷ موفق شد در بازی تدارکاتی برابر ایران به پیروزی برسد.
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دیدار مقابل آمریکا به پیروزی پرگل دست یافت و حریفش را ۶ بر ۴ شکست داد.
تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم بازی‌های لیگ برتر فوتبال توانست با تک گل محبی مقابل هوادار به پیروزی برسد.
امیرحسین فیروزپور در دیدار پایانی مسابقات کشتی امیدهای جهان با نتیجه ۱۰ بر صفر جاکوب کاردناس از آمریکا را شکست داد و شبی طلایی را برای ایران رقم زد.
امیررضا معصومی در این دیدار به مصاف سولومون ماناشویلی قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از گرجستان رفت و با نتیجه ۱۳ بر ۲ برابر این کشتی گیر به پیروزی رسید و قهرمان شد.
در آخرین دیدار از هفته نهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال با گل به خودی و دیرهنگام برابر ذوب آهن به پیروزی رسید تا به رقابت نزدیک خود با پرسپولیس در بالای جدول ادامه بدهد.
امیرحسین زارع در رده‌بندی وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل آمارور دِسی از کانادا با نتیجه ۸ بر ۰ به پیروزی رسید و صاحب گردن‌آویز برنز شد.
فیلم پیروزی جانانه زارع بر غول ۱۳۰کیلوی اوکراینی
اگر خودمان کار را برای خودمان سخت نمی‌کردیم احتمالا کم تر برای پیروزی بر آرژانتین استرس می کشیدیم.
اگر خودمان کار را برای خودمان سخت نمی‌کردیم احتمالا کم تر برای پیروزی بر آرژانتین استرس می کشیدیم.
در چارچوب مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی والیبال کشورمان توانست با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل آرژانتین به پیروزی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ