ملیکا متولی مدافع تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش برابر بلاروس، از دلایل اولین پیروزی تاریخ ایران در برابر این تیم می‌گوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارنستو والورده، مربی بیلبائو، غیبت کریم بنزما در بازی امشب را اتفاقی مثبت برای تیمش ارزیابی کرد.
مربی استقلال تهران از وظیفه خاصی که جواد نکونام در طول بازی به او محول کرده پرده برداشت.
مربی تیم ملی والیبال گفت: بازیکنان با غیرت بازی می‌کنند، کادر فنی تلاش می‌کند به تیم کمک کند اما دست‌مان برای تعویض بسته است.
قلعه‌نویی افزود: به غیر از نتیجه‌ای که به دست آمد ما امروز یک پیروزی دیگر هم کسب کردیم. وقتی بیرانوند و عزت اللهی مصدوم شدند به عزت‌اللهی گفتیم برای سلامتی‌ات تعویض‌ات کنیم اما او گفت که ادامه می‌دهم. وقتی شما چنین بازیکنانی دارید که با قلب‌شان برای تیم کشورشان بازی می‌کنند، شما مربی ثروتمندی هستید و من از بازیکنانم تشکر می‌کنم.
اوسمار می‌گوید غیبت هواداران در بازی نیمه نهایی باعث تأسف است.
مدافع مس کرمان بابت اشتباهی که به صورت غیر عمد در بازی با صنعت انجام داد عذرخواهی می کند.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، تیمش را در بازی روز شنبه برابر اوساسونا همراهی نخواهد کرد.
با وجود تساوی مس رفسنجان برابر نساجی، محمدحسین کریم‌زاده یکی از مهره‌های تاثیرگذار محمد ربیعی در این بازی بود.
زن جوان گفت: وقتی چشمانم را باز کردم در بیمارستان بودم و آنجا بود که فهمیدم ۱۵ روز در کما بوده و در یک قدمی مرگ پیش رفته‌ام. آنطور که متوجه شدم همسایه‌ها که از غیبت من نگران شده بودند وقتی دیدند در خانه‌ام نیمه باز است به کمکم آمدند و مرا به بیمارستان انتقال دادند، اما خبری از آذر، زن همسایه نبود. وقتی از بیمارستان مرخص شدم، فهمیدم آذر مرا با آبمیوه مسموم‌و بیهوش کرده و ۸ النگوی طلایی که در دستم بوده را قیچی و سرقت کرده است.
اصغر فرزین از اعضای جدای شده سازمان مجاهدین خلق با اشاره به خاطره‌ای از بازی ایران آمریکا در جام جهانی ۹۸بیان کرد: یکی از خاطرات من به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه باز می‌گرد. در اشرف بودیم آن روز‌ها مسابقات گرم بود و من قاچاقی از رادیوی ماشین نتایج مسابقات را دنبال می‌کردم قرار بر این بود که فقط فینال و نیمه نهایی را نشان دهند. توی آسایشگاه جدولی را درست کردم و نمونه آن را نیز در اتاق کار زدم. آقا بد نبینید پس از چند روز دیدم جدول نتایج من برداشته شده و گفتند: «چرا کار غیر تشکیلاتی انجام می‌دهی؟» گفتم: «چی شده؟» گفتند: «نتایج فوتبال. تا به حال رسم نبوده، از کی تا حالا.
این جملات منتشر شده در کیهان در حمایت از تیم ملی در حالی است که این روزنامه بعد از بازی ایران با انگلیس، این تیم را بی غیرت خواند و بعدا مجبورشد عذرخواهی کند.
یکی از بستگان مرد میانسال در تحقیقات گفت: رسول بیماری افسردگی داشت و حالش خوب نبود. یک شب بیرون بودیم، اما زمانی که برگشتیم متوجه شدیم او خودش را حلق‌آویز کرده است. طنابی را که رسول با آن خود را حلق آویز کرده بود باز کردیم و صحنه خودکشی را بهم زدیم. اگر جسد رسول به پزشکی قانونی منتقل می‌شد، ماجرای افسردگی و خودکشی او لو می‌رفت به همین دلیل در اوج ناراحتی که از مرگ ناگهانی او داشتیم، به دنبال راه حلی بودیم که بتوانیم این راز را مخفی نگهداریم.
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه ما به غیرت و همدلی بازیکنان کشورمان ایمان داریم، گفت: ملی پوشان فوتبال ایران در بازی با آمریکا هم اسیر حواشی نمی‌شوند.
سرمربی جوان و موفق فوتبال ایران معتقد است تیم ملی برای اولین بار به دور حذفی جام جهانی صعود خواهد کرد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان گفت: بازی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران امروز در مقابل تیم ولز نمایش غیرت یوزهای ایرانی بود.
سر دادن شعار «ایرانی با غیرت» توسط هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی با ولز را مشاهده می‌کنید.
کارلو آنچلوتی تاکید کرد که غیبت کریم بنزما در بازی های اخیر رئال ارتباطی به جام جهانی نداشته و او مصدومیتی دارد که مانع حضورش در میادین می شود.
کریم بنزما قطعا فردا شب رئال را در بازی حساس برابر کادیز همراهی نخواهد کرد.
کریم بنزما در بازی روز گذشته رئال برابر خیرونا هم غایب بود و رئال با تساوی 1-1 متوقف شد. در رادیو مارکا دلیل غیبت او را در پیش بودن جام جهانی می دانند.
از زمان اعلام بسیح عمومی توسط پوتین دست کم ۱۳۰۰ معترض به جنگ اوکراین بازداشت شده‌اند. با این وجود، بدتر از آن ملی گرایان راستگرا آشکارا از دولت روسیه انتقاد می‌کنند که این جنگ را با غیرت، نیروی انسانی و قدرت آتش بیش‌تر پیگیری نمی‌کند.
طبق ادعای مارکا، کریم بنزما با غیبت در تمرین گروهی امروز، تقریبا شانسی برای رسیدن به بازی حساس مقابل اتلتیکومادرید ندارد.
در روز مصدومیت کریم بنزما و غیبت این ستاره فرانسوی، رودریگو و وینیسیوس جونیور در خط حمله رئال مادرید عملکرد درخشانی داشته و عامل اصلی برتری ۱-۴ این تیم در برنابئو برابر مایورکا لقب گرفتند.
در روز مصدومیت کریم بنزما و غیبت این ستاره فرانسوی، رودریگو و وینیسیوس جونیور در خط حمله رئال مادرید عملکرد درخشانی داشته و عامل اصلی برتری ۱-۴ این تیم در برنابئو برابر مایورکا لقب گرفتند.
سرمربی استقلال ملاثانی می گوید طی اردوی کرج، اهدافمان را ترسیم کردیم و روی ساختار و تاکتیک تیم‌مان خیلی کار کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ