امیرعبداللهیان در توئیتر نوشت: با حضور در بیمارستان از روند درمانی کارکنان سفارت جمهوری آذربایجان مطلع شدم. همچنین در تماس تلفنی با همکارم «جیحون بایراموف» وزیر خارجه جمهوری آذربایجان پیام تسلیت دکتر رئیسی را منتقل کردم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به وجود ظرفیت‌های قابل توجه در استان برای ارتقای روابط با کشورهای مختلف از جمله اندونزی، گفت: آماده همکاری با تجار و بازرگانان کشور اندونزی هستیم.
وزیر خارجه پیشین چین و دیپلمات ارشد این کشور امروز در دیدار با دبیر شورای امنیت روسیه اعلام کرد: پکن آماده ادامه تقویت همکاری راهبردی با مسکو است.
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد این کشور با الجزایر در زمینه هسته‌ای و نظامی همکاری می‌کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتصاب علی‌اکبر احمدیان به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی و نماینده رهبر معظم انقلاب در این شورا را تبریک گفت.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بازار سرمایه این آمادگی را دارد که هم در قالب صندوق پروژه و هم در قالب ابزارهای مختلف بدهی در کمترین زمان ابزارها را در اختیار صنعت برق قرار بدهد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش از آمادگی کامل این نیرو برای همکاری با نیروی زمینی ارتش عمان در حوزه‌های مختلف خبر داد.
معاون اول رییس جمهور روابط ایران و عمان را تاریخی و صمیمانه توصیف کرد و گفت: تهران برای ایجاد تحول در مناسبات تجاری خود با مسقط و ارتقاء سطح همکاری های اقتصادی فیمابین آمادگی کامل دارد.
رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی از آمادگی همکاری با دستگاههای ذیربط برای به روزرسانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خبر داد.
معاون وزیر ارتباطات با سفر به مسکو ضمن بازدید از نمایشگاه فناوری اطلاعات روسیه موسوم به «سویاز ۲۰۲۳» با وزیر توسعه دیجیتال و ارتباطات جمعی روسیه دیدار کرد.
فرمانده سپاه گفت: سپاه آماده هرگونه همکاری برای تسریع در تعقیب ماجرای مسموم سازی کودکان و برخورد جدی با عوامل ایجاد ناامنی روانی نزد خانواده های ایرانی است.
معاون امور تسلیحاتی وزیر امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن همچنان آماده همکاری سازنده با روسیه به منظور اجرای معاهده استارت است.
رئیس جمهور سوریه در دیدار با هیئت سازمان جهانی بهداشت گفت که دمشق آماده همکاری با این سازمان است و هدف از سفر این هیئت باید ارزیابی واقعیت های بخش درمان و جبران کمبودها در این کشور باشد.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه آمادگی کامل دارد همکاری‌های هم افزا ادامه یابد و ما هر جا که نیاز به همکاری و توان افزایی باشد.
فرمانده کل سپاه با تأکید بر اهمیت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی سوریه و ایران گفت: آماده هستیم در ابعاد و زمینه‌های مورد نیاز به نیروهای مسلح سوریه کمک کنیم.
وزیر صنایع زیمباوه گفت: آماده همکاری با ایران در زمینه انرژی های تجدیدپذیر، تولید خودرو، تولید تنباکو و به طور کلی توسعه همکاری های صنعتی و معدنی و ... هستیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی به سردار رادان گفت: آماده همکاری همه‌جانبه برای ارتقای همکاری‌های فی‌مابین در راستای تحقق ماموریت‌های فراجا و سپاه پاسداران هستیم.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پیش بینی ما این است که ترافیک عصرگاهی نیز از حوالی ساعت ۱۶ آغاز شود و ماموران پلیس راهور در آماده باش کامل برای روان سازی ترافیک قرار دارند، اما لازم است شهروندان نیز همکاری لازم را با پلیس داشته و ضمن پرهیز از انجام سفر‌های غیرضروری در ساعات پیک ترافیک تا حد ممکن از ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت:برای ساخت سکوهای فشارافزایی باید از همه ظرفیت‌های کشور از جمله قرارگاه و شرکت صدرا استفاده شود و مذاکراتی برای این منظور انجام شده است.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد نشست بعدی آژانس و ایران باید با هدف شفاف سازی مسائل باقی مانده صورت گیرد.
وزیر خارجه چین اعلام کرد که همکاری با روسیه در راستای ایجاد جهان چند قطبی ادامه می یابد.
معاون سیاسی وزیر خارجه در دیدار با رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس مجارستان، گفت: ایران آماده همکاری برای پایان دادن به جنگ در اروپا است.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز پنجشنبه در آغاز دومین روز سفر خود به ازبکستان، در هتل محل اقامت خود، در دیدار «ژانگ مینگ» دبیرکل سازمان همکاری شانگهای، با تشریح روند اقدامات جمهوری اسلامی ایران برای عضویت در این سازمان، ظرفیت‌های گسترده جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های سیاسی، فناوری، اقتصادی و ترانزیتی را تبیین کرد.
رئیس جمهور از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با سازمان همکاری شانگهای و کشورهای عضو در عرصه‌های مختلف خبر داد.
نماینده سازمان ملل در یمن با بیان اینکه آماده همکاری و تلاش برای کاستن از درد و رنج ملت یمن هستیم، افزود: یک بحران واقعی درباره تأمین نیازهای سوختی شهروندان یمنی وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ