شاهرود- استاندار سمنان گفت: ۱۰۰ درصد اعتبارات سفر رئیس جمهور جذب و این استان آماده دور دوم سفر استانی حجت الاسلام رئیسی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک شرکت نروژی تایرهایی می سازد که ۱۰۰ درصد قابل بازیافت هستند و برای این منظور از الاستومرهای ترموپلاستیک استفاده می کند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: ۱۰۰ درصد مساحت استان های البرز، یزد و سمنان با خشکسالی مواجه اند.
بارش‌های ۸ ماه اخیر بارش سال زراعی در ۶ استان کشور را به صورت ۱۰۰ درصدی تامین کرد.
پیشاهنگ گفت:درسال گذشته۱۰۰هزارقطعه نیروگاهی داخلی سازی شد و این قطعات ضمن تأمین نیازهای داخلی به کشورهای منطقه نیز صادر شدند.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از پرداخت ۱۰۰ درصدی مطالبات پنبه‌کاران با قیمت حمایتی خبر داد.
در حالی که در طول دو دهه اخیر هیچ‌گاه ۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی مصوب بودجه پرداخت نشده، اما در سال ۱۴۰۱ رقمی بالغ بر ۱۰۵.۲ درصد از بودجه مصوب در بخش عمرانی تامین شده است.
اهواز- مدیرکل راهداری خوزستان گفت: در بحث اعتبارات ملی موفق شدیم رشد چشمگیری داشته باشیم و اعتباراتمان را ۱۰۰ درصد افزایش دهیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سال آینده ۱۰۰ درصد خدمات دولت به صورت الکترونیکی و ۲۰ درصد آنها به‌صورت هوشمند ارائه می شود.
دولت مکلف شد پس از پرداخت اعتبار حقوق و مزایای کارکنان شاغل و بازنشسته، پرداخت اعتبارات ردیف‌های بنیه دفاعی را در اولویت قرار داده و ۱۰۰ درصد منابع تقویت بنیه دفاعی را پرداخت کند.
مشهد ـ دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: در پایان سال ۱۴۰۱ رسیدگی به نزدیک ۱۰۰ درصد کسانی که بدهکار بانکی بوده‌اند انجام شده است.
مشهد ـ دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: در پایان سال ۱۴۰۱ رسیدگی به نزدیک ۱۰۰ درصد کسانی که بدهکار بانکی بوده‌اند انجام شده است.
مشهد ـ دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: در پایان سال ۱۴۰۱ رسیدگی به نزدیک ۱۰۰ درصد کسانی که بدهکار بانکی بوده‌اند انجام شده است.
ایرانشهر- مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر گفت: با تلاش و همکاران نهادهای مرتبط، کل گندمزارهای این شهرستان، در پوشش کشت قراردادی قرار گرفت.
سرپرست بانک مسکن گفت: در یک سال اخیر و از ابتدای سال، بیش از ۱۰۰ هزار میلیار تومان تسهیلات پرداخت شده است که این اعتبارات پرداختی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷۰درصد رشد داشته است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر تحقق ۱۰۰ درصدی منابع بودجه سال جاری واکنش نشان داد.
مدیرکل دفتر تجارت جهاد کشاورزی گفت: تعرفه صادراتی پیاز از ۵۰ درصد قیمت پایه صادراتی به ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید داور دیدار تیمش برابر مس رفسنجان پنالتی این تیم را نگرفت.
تبریز- رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: ۱۰۰ درصد اعتبارات احیای دریاچه ارومیه محقق شده است.
درسال زراعی جاری پیش بینی شده است حدود ۲۷میلیون رأس دام، بیش از یک میلیارد و ۴۰۰میلیون قطعه طیور معادل تقریباً ۱۰۰درصد و حدود دومیلیارد و ۷۰۰میلیون قطعه آبزی زیرپوشش بیمه کشاورزی قرار گیرند.
زارع‌پور با بیان اینکه تمام سرور‌ها و خدمات داخلی کشور به صورت ۱۰۰ درصدی در حال فعالیت است، گفت: ما ظرفیت‌های داخلی بسیار خوبی در همه بخش‌ها داریم، در حالیکه پلتفرم‌های آمریکایی در بسیاری از کشور‌های اروپایی، موضوعات خرید و فروش، جابه جایی مسافر و... را در برگرفته‌اند. ما امروز ظرفیت‌های بومی خودمان را داریم که در حال کار هستند.
اراک - مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مالکیت ۱۰۰ درصد اراضی ملی و دولتی استان مرکزی تثبیت و بیش از ۹۹ درصد منجر به صدور سند مالکیت شده است.
ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی تاکید کرد که هنوز ابتدایی لیگ است و از کادر فنی تیمش حمایت خواهد کرد.
به نظر می‌رسد حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر ۱۰۰ درصدی شده است و باشگاه‌ها دیگر با مشکل محدودیت برای فروش بلیط به تماشاگران مواجه نیستند.
رمانداری الیگودرز گفت: از جمله آسیب‌های سیل اخیر، تخریب ۱۰۰ درصدی شبکه آبرسانی منطقه عشایری خلیل آباد الیگودرز است که هر چه سریع‌تر تامین اعتبار و وارد مرحله بازسازی و احیا می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ