آمار ضعیف کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در زمینه ارسال پاس گل نگرانی‌هایی را به همراه داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میامی- مدیرکل محیط زیست استان سمنان گفت: ایجاد روگذر به شکلی که بر طبق فنس‌کشی یوزپلنگ ها از مسیر آن‌ها هدایت شوند، بهترین گزینه ایمن سازی کریدور میاندشت میامی محسوب می شود.
در تابستان داغ نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، گزینه های جذاب و آشنایی روی میز جواد نکونام قرار دارند و استقلالی ها به دنبال جذب آنها هستند.
پیروز حناچی گفت: دستگاه‌های نظارتی بیرون به آن‌ها (مسئولین بیدود) فشار آوردند، برای همین آن‌ها با نرم‌افزار بیدود کاری کردند که اگر شما گزینه «من زن هستم» را انتخاب می‌کردید نرم‌افزار شما را نمی‌پذیرفت.
محمدرضا گرایی ملی‌پوش 67 کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات جهانی 2023 بلگراد است، اما در خصوص نماینده این وزن ایران در بازی‌های آسیایی، سه گزینه پیش روی کادرفنی است که یکی از بین آنها به هانگژو خواهد رفت.
شاگردان روبرتو مانچینی در ادامه ناکامی‌های سریالی فوتبال ایتالیا در مراحل پایانی رقابت‌های مختلف امشب مغلوب اسپانیا در نیمه نهایی لیگ ملت‌ها شدند.
واتس‌اپ امسال صاحب ویژگی‌های جدیدی شده که اکثر آنها حول کارکردش به عنوان یک ابزار پیام‌رسانی بوده، اما جدیدترین ویژگی که برای گروهی از کاربران این اپلیکیشن عرضه شده، هدف متفاوت‌تری را دنبال کرده است.با توجه به این که "کانال‌های" واتس‌اپ برای ارتباط دو طرفه طراحی نشده اند، متا تصمیم گرفته که فاقد رمزنگاری نقطه به نقطه باشند. این شرکت، رمزنگاری نقطه به نقطه را به عنوان یک گزینه آتی برای استفاده در موارد خاص در نظر گرفته است.
ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل بار دیگر تایید کرد که کارلو آنچلوتی گزینه اول آن‌ها برای انتخاب جانشین تیته است.
گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال، از راهکار عجیب این تیم برای جذب بازیکن یا سرمربی خارجی و پرداخت مبلغ قرارداد آنها خبر داد.
رئیس جزیره تایوان مدعی شد که این جزیره نسبت به حفظ صلح و ثبات در تنگه تایوان متعهد بوده و جنگ «گزینه آنها نیست.»
گل‌محمدی می‌گوید حتی اگر گزینه سرمربیگری تیم ملی بود هم به این درخواست پاسخ منفی می‌داد.
معماهای ریاضی گزینه خوبی برای به چالش کشیدن مغز انسان هستند. برخی از آنها شبیه به معماهایی منطقی هستند و حل کردنشان نیازمند کشف الگویی خاص یا استدلالی منطقی است.
فدراسیون فوتبال 7 گزینه داخلی را برای هدایت تیم ملی انتخاب کرده اما از هیچ یک از آنها برنامه نگرفته است.
فدراسیون فوتبال روز گذشته با ارسال نامه‌ای محرمانه به ۵ مربی از آن‌ها برای حضور در تیم ملی برنامه خواست.
طنز ماجرا اینجاست که رونالدو از زمان ورود به النصر 7 امتیاز برای این تیم کسب کرده که النصر را صدرنشین کرده است؛ آنها بدون رونالدو نمی‌توانستند گزینه اول قهرمانی باشند.
معماهای ریاضی گزینه خوبی برای به چالش کشیدن و درگیر کردن مغز انسان محسوب می شوند. برخی معماهای ریاضی شبیه به معماهایی منطقی هستند و حل کردن آنها نیازمند کشف الگویی خاص یا استدلالی منطقی است.
رئیس فدراسیون فوتبال قطر به مذاکره این کشور با کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران واکنش نشان داد و گفت: ما چند گزینه مدنظر داریم که یکی از آنها کی‌روش است.
به نظر می‌رسد دو گزینه جدید به کادرفنی تیم ملی فرنگی جوانان اضافه خواهند شد که یکی از آنها مربی پیشین تیم ملی بزرگسالان است.
عضو هیئت مدیره استقلال می گوید که آنها در تابستان امسال و برای انتخاب سرمربی، به سراغ امیر قلعه‌نویی نیز رفته‌اند.
پیشکسوت استقلال و تیم ملی معتقد است باید از کی‌روش و برانکو عبور کنیم چرا که آنها هرچیزی برای اضافه‌کردن به فوتبال ایران داشتند، ارائه کردند.
مدیرروستا عضو سابق کمیته فنی فدراسیون می گوید آنها قبلا حضور کی روش در تیم ملی را رد کرده بودند و چند گزینه دیگر را مدنظر قرار داشتند.
رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا از توسعه دهندگان اپ پرسیده اند آیا تهدید گوگل به حذف اپلیکیشن ها به دلیل استفاده از گزینه های پرداخت جایگزین به کسب وکار آنها لطمه زده است یا خیر.
ایزدیان، عضو هیئت مدیره فولاد اکسین خوزستان با اشاره به ۴۵ روز خاموشی برق در سال گذشته گفت: این خاموشی ها فقط برای یک سال ۳۰۰ میلیارد تومان به شرکت زیان زد.
اگر جواد نکونام پاسخ پیشنهاد استقلال را تا 48 ساعت دیگر ندهد از لیست گزینه‌های این تیم خارج خواهد شد. نکونام تنها گزینه مدیران استقلال نیست و آنها چند گزینه دیگر هم دارند
مروز صهیونیست ها گاهی که از پریشان حالی به حرف می آیند، می گویند ما گزینه نظامی را هم روی میز داریم که در جواب آنها باید بگوییم بزرگتر و قدرتمندتر از شما، آمریکا و اتحادیه جماهیر شوروی بود که تمام امکانات خود را در اختیار رژیم بعث عراق قرار دادند اما شهدای ما آبروی همه آنها را حتی در بعد نظامی بردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ