به نظر می‌رسد دو گزینه جدید به کادرفنی تیم ملی فرنگی جوانان اضافه خواهند شد که یکی از آنها مربی پیشین تیم ملی بزرگسالان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد محمدی برای اولین بار بعد از جدایی از پرسپولیس گفتگوی رسانه‌ای انجام داد.
امروز خبری در خصوص مذاکره یکی از داوران باسابقه با پرسپوليس برای سمت معاونت و جانشینی محمد محمدی منتشر شد که رد شد.
محمد موسوی، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران رسما به عضویت باشگاه فولاد سیرجان در آمد.
مشاور امنیت ملی عراق و سفیر ایران در بغداد در جریان دیداری بر ضرورت تداوم همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم تاکید کردند.
محمد محمدی به همکاری خود با این باشگاه به دلایل شخصی پایان داد.
محمد محبی و مهدی قایدی دو ستاره این فصل استقلال هستند که بنا بر قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران کار دشوارتری برای ادامه همکاری با باشگاه خود دارند.
محمد محبی و مهدی قایدی دو ستاره این فصل استقلال هستند که بنا بر قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران کار دشوارتری برای ادامه همکاری با باشگاه خود دارند.
دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی، پس از جنگ جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه شد؛ یعنی جانشین علی شمخانی فرمانده وقت این نیرو. آن‌ها تا سال ۱۳۷۶ و زمانی که شمخانی برای تصدی وزارت دفاع به کابینه محمد خاتمی رفت، با یکدیگر همکار بودند. در آن سال، احمدیان با حکم رهبری به فرماندهی نیروی دریایی سپاه منصوب شد. احمدیان تا تابستان ۱۳۷۹ در همین مسوولیت ماند و آن زمان تا سال ۱۳۸۶ رییس ستاد مشترک سپاه پاسداران شد.
محمد مخبر و نخست وزیر قزاقستان مهر ماه سال گذشته نیز در حاشیه دومین مجمع اقتصادی خزر در مسکو دیدار و با اعلام آمادگی برای توسعه روابط و گسترش همکاری‌های تهران- آستانه، بر ارتقای سطح مبادلات تجاری فیمابین و رسیدن به رقم ۳میلیارد دلار در سال تاکید کردند.
محمد مخبر و نخست وزیر قزاقستان مهر ماه سال گذشته نیز در حاشیه دومین مجمع اقتصادی خزر در مسکو دیدار و با اعلام آمادگی برای توسعه روابط و گسترش همکاری‌های تهران- آستانه، بر ارتقاء سطح مبادلات تجاری فیمابین و رسیدن به رقم ۳میلیارد دلار در سال تاکید کردند.
شاگردان مورایس سرانجام در ثانیه‌های پایانی مسابقه مزد بازی برتر خودشان را در ورزشگاه آزادی با گل محمد کریمی گرفتند.
مدیر شبکه پنج سیما درباره نبود مجریان چالشی مثل دلاوری روی آنتن گفت: محمد دلاوری در تابستان خواهش کرد فاصله‌ای از آنتن بگیرد. کسالتی داشت و می‌خواست استراحتی کند. با این حال او مجری خوب ماست و ان‌شالله به‌زودی هم همکاری داشته باشیم.
پدر محمد بروغنی گفت: از مسوولان خواهش می‌کنم تا جایی که می‌توانند با این جوان‌ها همکاری کنند. حرف‌های‌شان را بشنوند و خواسته‌های‌شان را برآورده کنند. نه فقط محمد من، به همه جوان‌ها رحم کنند و حرف‌شان را بشنوند. [بغض حسین آقا می‌شکند]با این جوان‌ها پدرانه برخورد کنند. خدا کند محمد من هم از این وضع خارج بشود، ما هم از این شب سیاه بیرون بیاییم.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با محمد الحلبوسی، رئیس مجلس عراق، ضمن بررسی آخرین وضعیت روابط دو کشور، همکاری های منطقه ای تهران - بغداد را پر شتاب و اثر گذار دانست.
یک فعال سیاسی گفت: اگر آقای رئیس‌جمهور به فکر بقای قدرت خود است باید ایده دور هم جمع کردن نخبگان را انجام دهد. به نظر بهترین کسی که می‌تواند این کار را انجام دهد آقای رئیسی است. البته قبول دارم ممکن است آن چهره‌ها حرف آقای رئیسی را قبول نکنند تا جمع شوند، ولی ایشان باید خواهش کنند حتی اگر آنها هم نیامدند ایشان بروند و به نحوی بتواند آن چهره‌ها را جذب به همکاری کند.
سفیر سوریه در عراق با نخست وزیر این کشور دیدار و درباره روابط و همکاری های دوجانبه گفتگو کرد.
نخست وزیر عراق و محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات تلفنی با یکدیگر گفتگو کردند.
همچنین محمد زیار، مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا از ایران و میخائیل سیلانتیف، مدیرعامل شرکت دولتی پرومسی ریوایمپورت روسیه نیز تفاهم‌نامه همکاری برای اجرای پروژه‌های EPC خطوط لوله انتقال فرآورده منعقد کردند.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی رأی اعتماد پارلمان عراق به کابینه جدید این کشور به محمد شیاع السودانی تبریک گفت.
در جریان سفر محمد بن زاید، رئیس امارات به عمان، ۱۶ توافقنامه و یادداشت تفاهم بین امارات و عمان امضا شد.
منابع اماراتی از رایزنی محمد بن زاید با نخست وزیر قزاقستان درباره موضوعات مختلف خبر دادند.
محمد صادق مبرهن، دبیر اجرایی شورای هماهنگی و همکاری فعالان اقتصادی مناطق آزاد گفت: یک هفته از پخش شایعه‌ای می‌گذرد که مربوط به برکناری سعید محمد است؛ اما کسی نمی‌داند که این خبر چقدر صحت دارد؟ این تصمیمات در راس قوه مجریه و توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی اتخاد می‌شود.
بنا در گروه واتس‌اپی تیم ملی ضمن حلالیت طلبیدن از شاگردانش، با آن‌ها خداحافظی کرده و به نظر می‌رسد این به معنای خداحافظی بنا با تیم ملی فرنگی باشد.
مراسم انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه میان بانک شهر و گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس جهت تامین منابع مالی مورد نیاز بابت پیشبرد طرح‌های در دست احداث و پروژه‌های پایین دستی این گروه، با حضور دکتر سید محمد مهدی احمدی و دکتر علی عسکری و مدیران ارشد دو مجموعه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ