فدراسیون فوتبال 7 گزینه داخلی را برای هدایت تیم ملی انتخاب کرده اما از هیچ یک از آنها برنامه نگرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخلاف برخی ادعاهای مطرح شده، استقلال هیچ برنامه ای برای جذب بازیکن خارجی ندارد.
سیدضیاء مرتضوی درباره یادداشت سید محمد خاتمی نوشت: با تأسف و تأثر، به جای استقبال از این اقدام دین‌مدارانه و خیرخواهانه که می‌تواند کمکی به برون‌رفت از معضل کنونی به شمار رود، یا حتی به جای نقد منصفانه آن، شاهدیم که از سوی برخی رسانه‌ها، رفتاری هتاکانه و فرسنگ‌ها دور از اخلاق و شرع و انسانیت پیش گرفته می‌شود.
شرکت تسلا تا کنون مجبور به تاخیر در اجرای این طرح بلندپروازانه شده بود که دلیل آن، اعتراضات گسترده ساکنان محلی بویژه به دلیل اثرات زیست محیطی فعالیت کارخانه و مصرف بالای آب توسط آن بوده است.
باشگاه سپاهان از احضار شهریار مغانلو به کمیته انضباطی باشگاه خبر داده است.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: تهدید پرسپولیس تاثیری در عدم تغییر برنامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر نداشت.
به دلیل اعلام عدم امکان برگزاری مسابقات به صورت همزمان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر از سوی نهادهای ذی ربط، مسابقات این هفته طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار می شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:به دلیل تغییر رئیس سازمن برناه و بودجه و قرار داشتن یک طرح و لایحه در دستورکار مجلس، لایحه برنامه تیر ماه به مجلس ارسال می‌شود.
رییس جمهور ضمن انتقاد از نحوه پوشش رسانه‌ای تغییر رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: اگر ناراحتی قلبی میرکاظمی به نقطه‌ای برسد که همکاری با وی را دچار مشکل نکند، به طور حتم از تجربیات او در دولت استفاده خواهیم کرد.
مشاور اقتصادی دو مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که رقابت با تیم های صنعتی و جذب بازیکنان مطرح باعث افزایش رقم قرارداد آبی پوشان شد.
با نهایی شدن احکام رتبه‌بندی فرهنگیان، قرار بود معوقات مربوط به رتبه‌بندی برای فرهنگیان مشمول، واریز شود، اما شمار بسیاری از فرهنگیان اعلام کرده اند، در آخرین لحظات سال ۱۴۰۱ حقوق اسفند و معوقات رتبه‌بندی برای آن‌ها واریز نشده یا با تاخیر پرداخت شده است، به طوری که در آخرین روز اسفند هم برخی از آنان چشم انتظار پرداخت حقوق هستند.
با توجه به تداخل برنامه بازی‌های نمایندگان بسکتبال ایران در رقابت‌های غرب آسیا، سازمان لیگ برنامه بازی لیگ را دستخوش تغییرات کرد.
یک منبع مطلع در وزارت خارجه گفت:با توجه به‌ برنامه پر اهمیت دیگری که در تهران در دستور کار قرار دارد، موضوع سفر با هدف شرکت در نشست مذکور از دستور کار خارج شد.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال فعلا برنامه ای برای محاسبه وقت های اضافه به صورت دقیق در لیگ برتر ندارد.
خیابانی گزارشگر فوتبال در برنامه ای گفت: دلیل برد عربستان حمایت ملی از این تیم بود و دلیل باخت ایران عدم حمایت از تیم ملی بود.
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای کامل قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار گفت:مجلس و وزارت اقتصاد پیگیر دلیل عدم اجرای قانون تسهیل صدور مجوزها هستند.
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که تهدیدهای کی‌یف درباره پیگیری برنامه هسته‌ای این کشور، عمده دلیل عملیات نظامی مسکو در اوکراین بوده است.
تیم کشتی صربستان به دلیل ابتلای چند کشتی گیرش به ویروس کرونا در جام جهانی کشتی فرنگی حضور نخواهد داشت.
مهاجم اهل مالی پرسپولیس که به تازگی با این تیم قرارداد بسته است به دلیل دوری از مسابقات شرایط جسمانی مناسبی ندارد. از این رو در تهران مانده است تا تمرینات خود را پشت سر بگذارد.
مدیر برنامه مهدی طارمی شرایط این بازیکن بعد از اخراج در دیدار مقابل اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا را تشریح کرد و گفت: طارمی ناراحت است، چون نمی‌تواند پورتو را در بازی بعد همراهی کند.
با یک برنامه ریزی درست و اصولی، از مدت ها پیش کار رئال در نقل و انتقالات تمام شده و این تیم در روز پایانی، نه دغدغه خرید بازیکن دارد و نه نگران جدایی بازیکنانش است.
در شرایطی که پرسپولیس در مسیر جذب مهاجم دوم مدنظر خود، گام مثبتی برداشته بود، این موضوع گفته می‌شود به دلیل برخی دخالت‌ها تا این لحظه بی نتیجه مانده است.
معاون طرح و برنامه وزارت صمت در دولت دوازدهم ضمن تشریح ضرورت های تشکیل وزارت بازرگانی، تاکید کرد که باید با ابزار صادرات، تحرک در تولید و اشتغال را سامان دهیم.
سازمان برنامه و بودجه علت تفاوت میانگین قیمت هر متر خانه در شهر تهران توسط مرکز آمار و بانک مرکزی را تفاوت در شیوه میانگین گیری عنوان کرد.
سسک فابرگاس، ستاره پرافتخار فوتبال اسپانیا برنامه های بزرگی برای درخشش در لیگ دوی ایتالیا دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ