ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل بار دیگر تایید کرد که کارلو آنچلوتی گزینه اول آن‌ها برای انتخاب جانشین تیته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال برزیل یک بار دیگر ادعا کرد که کارلو آنچلوتی سال بعد هدایت سلسائو را عهده‌دار خواهد بود.
در خلال برگزاری نشست هیات رییسه فدراسیون انجمنهای ورزشی از سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا کشور تقدیر و تجلیل شد.
اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی - محلی به علیرضا پسندیده برای ریاست چهارساله این فدراسیون رای دادند.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که به دلیل ناآمادگی چند استادیوم احتمال تاخیر در شروع لیگ برتر وجود دارد.
آرش میراسماعیلی که چند هفته قبل به دنبال ابهامات مالی به وجود آمده بود با حکم وزارت ورزش موقتا از مسئولیتش کنار رفته بود، با رفع تعلیق از سوی دادگاه در آستانه بازگشت به فدراسیون قرار گرفت.
آرش میراسماعیلی که به دلیل حواشی متعدد به صورت موقت از ریاست فدراسیون جودو کنار رفته بود، به اتاق خود در مجموعه ورزشی شهید شیرودی بازخواهد گشت.
روبرتو کارلوس اطمینان دارد که کارلو آنچلوتی هیچ قراردادی با تیم ملی برزیل امضا نکرده و ادعای رئیس فدراسیون این کشور دروغ بوده است.
رئیس فدراسیون فوتبال برزیل پیراهن ویژه مشکی‌رنگ تیم ملی این کشور که نام وینیسیوس بر پشت آن حک شده را به رئیس جمهور این کشور هدیه داد.
رئیس فدراسیون فوتبال برزیل پیراهن ویژه مشکی‌رنگ تیم ملی این کشور که نام وینیسیوس بر پشت آن حک شده را به رئیس جمهور این کشور هدیه داد.
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: رئیس فدراسیون قول داد که تیم ملی در تورنمنت برزیل شرکت می‌کند.
تعریف و تمجید رئیس فدراسیون فوتبال برزیل از ژوزه مورینیو به شایعاتی درباره تبدیل شدن آقای خاص به نامزد هدایت سلسائو دامن زده است.
رئیس فدراسیون برزیل می‌گوید از تلاش برای به خدمت گرفتن کارلو آنچلوتی برای هدایت تیم ملی این کشور منصرف نشده و او را مناسب‌ترین گزینه برای هدایت برزیل می‌داند.
رئیس فدراسیون فوتبال برزیل یک بار دیگر تایید کرد که کارلو آنچلوتی گزینه اول هدایت سلسائو است. در حالی که کارلتو بارها تاکید کرده که فصل بعد نیز در رئال خواهد ماند.
رئیس فدراسیون فوتبال برزیل تایید کرد کارلو آنچلوتی گزینه اول سرمربی‌گری تیم ملی این کشور است.
ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، مطمئن است که کارلو آنچلوتی سرمربی بعدی سلسائو خواهد شد.
ادنالدو رودریگس، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، کارلو آنچلوتی را مربی‌ای عنوان کرد که به راحتی می تواند فشار مربیگری در هر باشگاه و تیم ملی بزرگی را مدیریت کند.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد که با فدراسیون‌های عضو فیفا برای نامگذاری استادیوم‌های هر کشور به نام «پله» اسطوره برزیلی رایزنی می‌کند.
با اعلام سخنگوی فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال، تیم‌های ملی فوتسال ایران و برزیل بازی تدارکاتی انجام می‌دهند.
تیم والیبال پیکان با بدرقه رئیس فدراسیون یعنی محمدرضا داورزنی راهی جام باشگاه های جهان و برزیل می شود.
رئیس جمهور در پیامی انتخاب لوئیس ایناسیو لولا دا سیلوا را به ریاست جمهوری فدراتیو برزیل تبریک گفت.
رئیس فدراسیون والیبال در صحبت با ملی پوشان تاکید کرد که به پیروزی تیم ملی ایران برابر برزیل اطمینان دارد و بازیکنان باید با تمام توان به مصاف این تیم مدعی بروند.
جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، زمانی که مدال برنز را به بازیکنان تیم ملی برزیل در جام جهانی فوتبال زنان زیر ۲۰ سال اهدا کرد، با موقعیتی خنده دار مواجه شد. برخی از آنها پس از دریافت مدال دست خود را دراز کردند تا سر طاس اینفانتینو را لمس کنند، چالشی که خنده رئیس فیفا را به دنبال داشت.
قاتل مرد طلافروش به دار مجازات آویخته شد
فدراسیون فوتبال، دعوا بین رئیس موقت و سرمربی تیم ملی را دروغ خواند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ