رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا از توسعه دهندگان اپ پرسیده اند آیا تهدید گوگل به حذف اپلیکیشن ها به دلیل استفاده از گزینه های پرداخت جایگزین به کسب وکار آنها لطمه زده است یا خیر.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری گفت: متن این تحقیق و تفحص در حال نهایی شدن است و تا پایان تابستان در صحن قرائت خواهد شد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از کلید خوردن تحقیق و تفحص برای فیلترشکن‌های پولی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
تاردیگراد‌ها یا خرس‌های آبی جانوران آبزی کوچک با هشت پا می‌توانند در محیط‌های شدید زنده بمانند، اما نتیجه مطالعه‌ای انجام شده نشان داد که این موجودات تخریب ناپذیر نیستند.
دوست داشتن یا متنفر بودن از دیگران خیلی پیش‌پا افتاده اتفاق می‌افتد. می‌توان از کسی فقط به خاطر اینکه همان موسیقی مورد علاقه شما را می‌پسندد خوشتان بیاید و یا بر عکس می‌توان از کسی تنها به خاطر دیدگاهش در مورد شکل زمین متنفر بود.
نماینده مردم بافق در مجلس گفت: علی رغم آنکه طرح تحقیق و تفحص از تقسیمات کشوری رأی آورد، اما جلسات آن تشکیل نشده است و باید پیگیری شود.
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از شستا جزئیاتی از تخلفات صورت گرفته در شرکت‌های زیرمجموعه شستا در بازه سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰ بیان کرد.
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در مجلس از ارائه گزارش کار هیئت متبوعش به کمیسیون برنامه و بودجه خبر داد و گفت: احتمالاً این گزارش تا چند هفته دیگر در صحن مجلس قرائت می‌شود.
رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، طراحی شورای راهبردی تحقیقات کشاورزی برای اتصال بین تحقیق و اجرا را موثر دانست و بر ضرورت برقراری سازوکاری آن تاکید کرد.
برنلی به دلیل استفاده از ترکیبی کاملا متفاوت و بسیار ضعیف‌تر در دیدار برابر ردینگ با اتهاماتی روبرو شده است.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هیئت رئیسه مجلس باید هر چه زودتر طرح تحقیق و تفحص از راه آهن را در دستور کار قرار دهد.
عضو شورای شهر تهران گفت: باید تیم تفحص شکل بگیرد تا بتوان جایگاه شهرداری تهران را بازیابی کرد.
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: هدف اصلی در درمان شخصی شده را روی سرطان معده منعطف کردیم که عوارض کمتری برای بیمار داشته باشد و بتواند در درمان و بهبودی تقریباً کامل تر و بهتر باشد.
کمیسیونر حریم خصوصی کانادا اعلام کرد این کشور تصمیم دارد یک تحقیق مشترک فدرال و ایالتی درباره تیک تاک انجام دهد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: معاونت نظارت مجلس گزارش تحقیق و تفحص هایی را که به دستگاه قضا ارسال شده است، به مجلس ارائه کند.
فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرده که قصد دارد تحقیقاتی را درباره توهین یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، به داور بازی برابر مونشن گلادباخ انجام دهد.
دکتر دیتر کونتس، متخصص در کلینیک خواب در بیمارستان سنت هدویگ آلمان که هدایت این تحقیق را برعهده داشت، در این باره می‌گوید: «فصلی بودن در همه موجودات زنده این سیاره وجود دارد. اگرچه ما انسان‌ها در طول زمستان تغییر ملموسی را به ظاهر مشاهده نمی‌کنیم، اما فیزیولوژی انسان با احساس 'از نفس افتادگی یا خالی شدن از انرژی' در ماه‌های فوریه یا مارس (اسفند و فروردین) از نو تنظیم می‌شود».
نمایندگان مجلس شورای اسلامی گزارش نهایی کمیسیون اقتصادی درباره تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم را جهت رسیدگی به قوه قضائیه ارجاع دادند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی شروع شده و به زودی به صحن علنی مجلس فرستاده می‌شود، ازاین رو دانشجویان و کارمندان این دانشگاه شکایات و مطالب خود را به مجلس بفرستند.
مصوبه تحقیق و تفحص ازعملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی مورد تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا گستره تحقیق شان درباره کسب و کار تبلیغات دیجیتال گوگل را وسیع تر کرده اند. آنها تحقیق ناظر رقابت پرتغال درباره همین موضوع را نیز برعهده گرفته اند.
نماینده مردم کاشمر گفت: تعداد امضا‌های نمایندگان درخواست‌کننده این تحقیق و تفحص از ۳۰ عبور کرده و همچنان در حال افزایش است.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس کمیسیون اقتصادی هرچه سریع‌تر گزارش تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم را به هیئت رئیسه ارسال و مسئول تحقیق و تفحص در هیئت رئیسه آن را پیگیری کند.
دستور کار جلسات کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در هفته جاری مشخص شد و کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست، تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه را بررسی خواهد کرد.
دو نماینده کنگره آمریکا که ریاست کمیته‌های فرعی نظارت بر ایمنی خودروها را بر عهده دارند، از رگولاتوری آمریکا خواسته‌اند تا در مورد تصادفات خودروهای الکتریکی تسلا تحقیق کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ