ایزدیان، عضو هیئت مدیره فولاد اکسین خوزستان با اشاره به ۴۵ روز خاموشی برق در سال گذشته گفت: این خاموشی ها فقط برای یک سال ۳۰۰ میلیارد تومان به شرکت زیان زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ضربان قلب فرد مورد آزمایش به طور قابل توجهی افزایش یافته و در دمای ۴۰ درجه سانتی گراد یک لیتر خون اضافی در دقیقه نسبت به دمای ۲۱ درجه سانتی گراد در بدن اش پمپاژ می‌شود. این فشار اضافی بر قلب دلیل افزایش مرگ و میر ناشی از حملات قلبی و سکته در هنگام افزایش دما است.
مشکلات ریتم قلب به ضربان‌های غیرنرمال قلب گفته می‌شود از جمله ضربان خیلی تند یا خیلی کُند قلب یا ضربان قلب با الگویی نامنظم. شایع‌ترین عارضه مربوط به ریتم قلب در بچه‌ها تاکی‌کاردی نام دارد که زمانی است که قلب خیلی تند می‌زند و نمی‌تواند پیش از انقباض، با خون پُر شود. علائم مرتبط با تاکی‌کاردی شامل تپش قلب، ضربان تند قلب، درد در قفسه سینه و سرگیجه‌هایی می‌شود که گاهی هستند و گاهی نه. اما این مسئله می‌تواند منجر به عارضه‌ای کُشنده به نام ایست ناگهانی قلب شود.
اگر تمایل دارید به سنگ کیسه صفرا، ضربان قلب نامنظم، افسردگی و خستگی مزمن دچار شوید، رژیم HCG را امتحان کنید! سازمان غذا و داروی امریکا توصیه می‌کند که به هیچ وجه از رژیم HCG برای کاهش وزن استفاده نکنید، چرا که بدن را در معرض خطر مشکلات جدی قرار می‌دهد.
فیروز نادری در پی افت ناگهانی ضربان قلب از حال رفته و به دلیل برخورد سرش به دیوار و جابجایی مهره گردن، نخاعش آسیب دیده است که باعث شده از گردن به پایین فلج شود.
به تازگی یک حلقه به قیمت ۴۰۰ پوند ابداع شده که به فرد اجازه می دهد با دو بار ضربه زدن روی آن صدای قلب همسرش را بشنود!
این استادیار دانشگاه با اشاره به اثرات کافئین بر بدن گفت: کافئین، مدر یا ادرارآور است؛ بنابراین نوشیدن چای پررنگ، باعث اتلاف آب بدن شده و فرد را با مشکل یبوست مواجه می‌کند.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که چرت روزانه بیش از نیم ساعت خطر ابتلا به ضربان قلب نامنظم را در افراد دو برابر افزایش می‌دهد.
بر اساس یک مطالعه جدید که نشان می‌دهد نابینایی، توانایی فرد را در احساس سیگنال‌های درونی بدن افزایش می‌دهد، افرادی که نابینا هستند در تشخیص ضربان قلب خود بهتر عمل می‌کنند.
براساس مطالعه‌ای جدید روی موش‌ها که نشان می‌دهد چگونه علامت‌های درون بدن روی رفتار‌های عاطفی تاثیر می‌گذارد، تپش سریع قلب رفتاری شبه‌اضطرابی ایجاد می‌کند.
اخترشناس موسسه فناوری نیوجرسی گفت: این یک کشف غیرمنتظره است. این الگوی ضربان برای درک چگونگی آزاد شدن انرژی و اتلاف آن در جو خورشید طی بروز انفجار‌های فوق‌العاده قوی در خورشید مهم است.
محققان می‌گویند حدود ۲۰ درصد از افرادی که از سکته ایسکمیک جان سالم به در می‌برند، دچار ریتم نامنظم قلبی می‌شوند که می‌تواند منجر به سکته دیگری شود.
وظیفه پتاسیم در بدن انسان برقرار کردن تعادل آب در بین سلول‌ها است. کمبود پتاسیم در بدن می‌تواند با علائم و نشانه‌هایی همراه باشد که می‌توان به ضعف ماهیچه‌ای، تکرر ادرار، خستگی، احساس نفخ در شکم، یبوست، مورمور شدن بدن، فشار خون بالا، مشکلات تنفسی، ضربان قلب نامنظم و فلج عضلانی اشاره کرد.
نرخ ضربان قلب (تعداد دفعاتی که قلب در یک دقیقه می‌زند) تحت تاثیر عوامل بسیار، از جمله رژیم غذایی، مقدار تحرک، حالت ذهنی و احساسی و دارو‌های مصرفی است.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که سطح بالای اسید اوریک در میانسالی ممکن است به طور قابل توجهی خطر ابتلا به نوع جدی ضربان نامنظم قلب را در دهه‌های بعدی عمر افزایش دهد.
یک متخصص تغذیه کافئین را موجب افزایش ضربان قلب و فشار خون برشمرد و خاطرنشان کرد: نوشیدن چای پررنگ باعث سوزش در ناحیه قفسه سینه و قلب فرد می‌شود.
مصرف زیاد دارچین باعث افزایش ضربان قلب می‌شود و به همین دلیل برای کسانی که مشکلات قلبی دارند خطرناک است. ما روغن دارچین را هم در غذا‌های زیادی مصرف می‌کنیم. روغن دارچین اگر رقیق نشده باشد می‌تواند به بالا رفتن ضربان قلب به ویژه در کودکان منجر شود. مصرف محلول ۲ درصد روغن دارچین برای همگان بی خطر است.
قطعا ضربان نبض بازیکنانی که در اردوی اخیر تیم ملی ایران حضور داشتند تا قبل از اعلام لیست نهایی مسافران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به بالاترین حد خود رسید تا از فهرست این تیم رونمایی شود.
نتایج تحقیق جدید نشان می‌دهد که مصرف نوشیدنی‌های انرژی‌زا می‌تواند افراد جوان و سالم را در معرض خطر افزایش ضربان قلب نامنظم و بیماری‌های قلبی کشنده همچنین فشار خون بالا قرار دهد.
محققان یک دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب ابداع کرده اند که شامل چهار ساختار گلبرگ شکل است که با نور کار می کند و این عضو را در بر می گیرند و بدون درد، ضربان را تنظیم می کنند.
ویدئویی جالب توجه از فعالیت یک قلب پیش از پیوند زدن به بدن یک فرد نیازمند منتشر شده است.
محققان یک استوتسکوپ الکترونیکی روی موبایل هوشمند ابداع کرده اند در حقیقت یک اپلیکیشن است که به پزشکان کمک می کند ضربان قلب بیمار را از راه دور رصد کنند.
محققان آکادمی ایدن (Eden) به تازگی حسگری ارزان قیمت جدیدی را برای نظارت بر تنفس، ضربان قلب و آمونیاک در تی‌شرت‌ها و ماسک‌های صورت طراحی کرده اند.
پدر حسن یزدانی با کنایه‌هایی تند خطاب به رییس فدراسیون کشتی، گلایه‌های شدیدش از واکنش دبیر به شکست یزدانی را عنوان کرد.
یکی از روش‌های معیار برای تشخیص ضربان قلب نرمال در افراد محاسبه حداکثر میزان ضربان قلب است که تا مدت‌ها برای زنان و مردان به صورت یکسان بکار گرفته می‌شد؛ اما تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد که این معیار نمی‌تواند برای مردان و زنان یکسان باشد.
بالش هوشمند جدید شیائومی قادر است از طریق سنسور پیزوالکتریک خود ضربان قلب، خروپف، حرکت بدن و تنفس را به دقت ثبت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ