محمد محبی با انتشار یک استوری از آخرین وضعیت خود برای فصل بعد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک خبرنگار بلژیکی مدعی شده که مهدی طارمی با میلان برای قرارداد چهار ساله به توافق نرسیده است.
بر اساس گزارش‌ها در اروپا و تایید فابریتزیو رومانو باشگاه منچستریونایتد با آندره اونانا برای امضای یک قرارداد بلندمدت به توافق رسیده است.
روزنامه الیوم مدعی شد که الهلال با پائولو فونسکا به تمامی توافقات لازم دست یافته است.
کریستوف گالتیه، سرمربی سابق پی‌اس‌جی، با دریافت 6 میلیون یورو از شکایت از باشگاه صرفنظر کرد. به این ترتیب آخرین مانع قانونی برای استخدام لوئیس انریکه برداشته شد.
صبح امروز چهار دستور در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی که یک جلسه داخلی بود مطرح شد.در این جلسه موضوعاتی مهمی مانند مسمومیت دانش آموزان و توافق با عربستان به بحث و بررسی گذاشته شد
صبح امروز چهار دستور در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی که یک جلسه داخلی بود مطرح شد.در این جلسه موضوعاتی مهمی مانند مسمومیت دانش آموزان و توافق با عربستان به بحث و بررسی گذاشته شد
باشگاه منچستریونایتد برای امضای قرارداد جدید تا سال 2028 با الخاندرو گارناچو، پدیده آرژانتینی، به توافق رسید.
برخلاف اعتراض‌هایی که استقلالی‌ها به قضاوت کاظمی داشتند، کارشناس‌ها تمامی تصمیمات اصلی داور را صحیح اعلام کردند تا شکست دوم ساپینتو برای او گران تمام شود و در آستانه ترک باشگاه قرار بگیرد.
جزئیات توافق طارمی و پورتو تا سال ۲۰۲۷
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پانزدهمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
حسین مرعشی گفت: تقریبا معلوم بود در انتخابات ۱۴۰۰ معلوم بود که قرار نیست انتخابات حداکثری برگزار شود، بلکه یک انتخابات حداقلی در دستور کار بود. چرا اجازه ندادید آقای دکتر روحانی برجام را تمام کند و بعد دولت را تحویل آقای رئیسی دهد؟ می شد تا آخر دوره به آقای روحانی انواع تهمت ها و افتراها را زد، ولی منافع توافق با غرب را داشته باشید. چرا اینکار را نکردید؟
«ما باید یاد بگیریم که در سیاست کشور‌ها حرف اول و آخر را منافع میزند نه اخلاق. چین هم مانند هر کشوری سعی دارد منافع خود را تامین کند. حالا این تامین منافع با رابطه با عربستان و توافقات پشت پرده با غربی‌ها انجام شود یا با ایران. فرقی نمی‌کند. هر سو که بتواند منافع ملی آن‌ها را تامین کند، به همان طرف می‌روند؛ بنابراین ما هم باید به فکر یک سیاست جدید و یارگیری تازه باشیم. به نظر من سیاست غربی‌ها این است که بعد از جدا کردن ایران از چین و روسیه که حق وتو دارند، به این سمت خواهد رفت که دوباره ایران را ذیل بند ۷ منشور سازمان ملل قرار دهند. به همین دلیل است که می‌گویم باید مقامات ایرانی این اتفاق را یک زنگ خطر بدانند.»
در بخشی از صحبت های محمد مرندی مشاور تیم مذاکره کننده ایران می خوانیم: در آخر مذاکرات، علت اینکه به توافق نرسیدیم این بود که آمریکایی‌ها به‌دلیل مسائل داخلی ایالات متحده دغدغه‌مند بودند. بایدن و گروه بایدن نگران انتخابات بودند و نگران این بودند که مخالفانشان بگویند که او در برابر ایران امتیاز زیادی داده است، بنابراین مذاکرات به‌دلیل انتخابات آمریکا متوقف شد. اکنون که انتخابات آمریکا تمام‌شده است باید ببینیم که آمریکا چه کار خواهد کرد. البته وقتی در داخل کشور آشوب یا ناآرامی وجود داشته باشد، آمریکایی‌ها طمع و تعلل می‌کنند. اما ایران نشان داده که حقوق خود را می‌داند و اجازه نمی‌دهد که توافقی صورت بگیرد تا آمریکا بتواند دوباره تقلب کند.
دکتر امیرعبداللهیان همچنین با تاکید بر جدیت جمهوری اسلامی ایران از زمان ورود به مذاکرات لغو تحریم‌ها برای حصول به توافقی خوب، قوی و پایدار از تلاش‌های عمان در این مسیر قدردانی کرد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دیگر در مسئله برجام جایی برای مذاکره نیست، در مورد آنچه که لازم بوده توافق ضمنی و نهایی انجام شده و در چارچوب اعلامیه طرفین انشا‌الله انجام خواهد شد.
مشاور تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین با تاکید بر اینکه واشنگتن نباید تاریخ را تکرار کند خاطرنشان کرد که اگر آمریکا صادق باشد طی ۲ الی ۳ روز به توافق می رسیم.
کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی روز جمعه گزارش داد که وزارت امورخارجه اسرائیل ارزیابی کرده است که علی‌رغم موضع واشنگتن مبنی بر غیر سازنده بودن نظرات اخیر جمهوری اسلامی درخصوص متن پیش‌نویس توافق احیای برجام، ایران و آمریکا تنها چند هفته تا حصول توافق نهایی فاصله دارند.
استاد دانشگاه مک‌مستر کانادا درباره احیای برجام گفت: من فکر می‌کنم که این توافق تا ماه اکتبر (مهر) می‌تواند روی کاغذ به نتیجه برسد و حداقل تأثیر خود بر نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا را داشته باشد.
فراموش نکنیم که حتی در صورت امضای توافق هسته‌ای، اجرایی شدن آن مشروط به بسته شدن (مختومه شدن) پرونده‌های ادعایی واهی آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه کشورمان خواهد بود. موضوعی که بستگی به اراده واقعی گروسی و همراهانش در آژانس خواهد داشت.
نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در توییتر از رئیس‌جمهور آمریکا خواست تا توافق جدیدی با ایران را جهت احیای برجام امضا نکند.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین امروز اعلام کرد: زمان آن است تا توافق برجام بدون تاخیر بیشتر جمع‌بندی شود.
وزیر امور خارجه گفت: تا در مورد همه چیز توافق نشود نمی‌توانیم با قطعیت از رسیدن به توافق خوب و پایدار سخن بگوییم.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تأکید مجلس آن است که انتفاع اقتصادی به مردم در مذاکرات لحاظ شود و ما هنوز تا یک توافق خوب فاصله داریم.
باشگاه پرسپوليس در مذاکره با طرف برزیلی توافق نهایی در خصوص جذب آلف مانگا را صورت داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ