محمد ربیعی تاکید کرد که در پایان این فصل به همکاری خود با مس رفسجان خاتمه خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد ربیعی می‌گوید تیم فوتبال ذوب‌آهن برای دستیابی به شرایط ایده‌آل و کیفیت مطلوب نیاز به زمان خواهد داشت.
سروش رفیعی در آخرین دیدار تدارکاتی پرسپولیس با ظاهری متفاوت در زمین حاضر شد.
هافبک پرسپولیس با ظاهری متفاوت در زمین فوتبال حاضر شد.
ادبیات ربیعی در مورد برجام توهین‌آمیز است که برجام را زندگی آدمیزادی توصیف می‌کند و یعنی بدون برجام، زندگی ایرانی‌ها زندگی مثل آدمیزاد نبوده و نیست! البته این ادبیات شاذ و توهین‌آمیز از سوی روحانی و دولتمردانش در مدح برجام و تخطئه منتقدان برجام اتفاق جدیدی نیست و از همان زمان مذاکرات برای به نتیجه رسیدن برجام شروع شد و تمام هم نمی‌شود! آن‌ها مثل آدمیزاد زندگی کردن را زندگی کردن در سایه کدخدا می‌دانستند و لاغیر!
محمد ربیعی پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر تاکید کرد این تیم بدون اشتباهات داوری می‌توانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.
اهواز - مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر گل گون کفن شهید نظم و امنیت ستوان یکم «سعید ربیعی» در شهرستان‌ اهواز برگزار خواهد شد.
سروش رفیعی نبض میانه زمین دربی صدم را در دست داشت و چهره‌ای متفاوت از خود نشان داد.
محمد ربیعی می‌گوید ممکن است مس رفسنجان نیز در اثر بی توجهی‌ها در آینده به سرنوشت نفت تهران و صبای قم دچار شود.
یحیی گل‌محمدی با آوردن سروش رفیعی به زمین مسابقه، جریان بازی را به نفع پرسپولیس عوض کرد.
سرمربی مس رفسنجان در کنفرانس مطبوعاتی خود مشکلات زیاد تیمش را به زبان آورد.
ربیعی نوشت: در تحلیل ابعاد اقتصادی ناآرامی‌های اخیر توجه به چندبعدی بودن آثار ضروری است. بعد زمانی آثار، بعد مقیاس و بعد جامعیت. یافته‌های حاصل از گفتگو با تعدادی از کنشگران اقتصادی نشان می‌دهد از منظر بعد زمانی، برخی آثار اقتصادی این بحران اجتماعی، آثار کوتاه‌مدت بوده است که به سرعت و در روز‌های پس از بحران قابل رویت بوده در حالی که برخی آثار میان و بلندمدت است و در لایه‌های پایین‌تر و با فاصله زمانی مشخص می‌شود.
سروش رفیعی در اولین لمس توپ پس از ورود به زمین، برای امید عالیشاه گل ساخت.
هافبک خستگی‌ناپذیر مس رفسنجان روز گذشته در یک رقابت فامیلی تیمش را برنده از زمین خارج کرد.
محمد ربیعی می‌گوید قصد دارد تیمش را در جلوی زمین تقویت کند و از هماهنگی سایر خطوط رضایت دارد.
زمانی که لوکادیا در فرودگاه بود تا مشکل خروج از کشورش حل شود، سروش رفیعی که ارتباط خوبی با این بازیکن داشت، در تماسی با او خواست که در تصمیمش تجدید نظر کند و در ایران بماند چراکه ترک ایران آن هم دو روز مانده داربی از نظر رفیعی کاری به دور از اخلاق بود
استقلال و مس علاوه بر نتیجه بازی در تعداد بازیکنان برزیلی درون زمین هم با هم برابر شدند.
استقلال و مس علاوه بر نتیجه بازی در تعداد بازیکنان برزیلی درون زمین هم با هم برابر شدند.
علی ربیعی نوشت: مطالعه بحران‌های اجتماعی، شورش‌های تغییرخواهانه و جنبش‌های اعتراضی نشان می‌دهد، بهترین زمان برای آغاز اصلاحات، در زمان فروکش کردن اعتراضات است. در تئوری‌های انقلاب، زمان و نوع اصلاح بسیار مهم و حیاتی قلمداد شده است. بنابراین زمان اصلاحات همین امروز است، فردا دیر است.
قایدی که در طول مسابقه چالش‌های زیادی با رامتین سلیمان‌زاده و سایر مهره‌های تدافعی محمد ربیعی داشت، امیدوار بود با استفاده از تکنیک خودش روی زمین، مدافعان بلندقامت مس را غافلگیر کند و در چند صحنه هم در این کار موفق بود، اما در نهایت، بخت با او و یارانش برای گلزنی یار نبود.
حسن مرادی‌فرد معتقد است سروش رفیعی باید را تکلی که روی پای او انجام داد کارت زرد اول را می‌گرفت و پس از آن هم از زمین بازی اخراج می‌شد.
ربیع خواه که جز بازیکنان کم حاشیه و آرام فوتبال محسوب می‌شود، حال در سمتی متفاوت قرار گرفته و باید دید آیا خودش را در ترکیب اصلی تیم قرار خواهد داد یا از کنار زمین تیم دریا بابل را هدایت می‌کند؟
سروش رفیعی بازیکن تیم پرسپولیس تلاش می‌کند به کسب و کار‌های زیان دیده در ماجرای قطعی اینترنت رونق ببخشد.
مهدی رفیعی بهابادی می‌گوید اگرچه شمار قابل توجهی از مردم در شرایط کنونی عصبانی هستند، اما نیمی از مردم هم معتقدند اعتراض‌ها نفعی ندارد. دلایلشان هم متعدد است؛ یکی اینکه به اعتراض‌ها توجهی نمی‌شود. به نظرم همین یک عامل دلیل روشنی بر این است که هر بار اعتراض‌ها خشن­‌تر می‌­شود.
سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان یک زن از اتفاق پیش آمده عمیقا ناراحتم و خود را کنار خانواده مرحوم می‌دانیم. همچنین در قامت یک نماینده مجلس با استفاده از ظرفیت کمیسیون اصل نود و فراکسیون زنان از وزارت کشور و نیروی انتظامی توضیحات دقیق نسبت به این حادثه را مطالبه خواهیم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ