بحرین که به مدت چند صد سال تحت حاکمیت ایران قرار داشت، در زمان حکومت پهلوی به یک کشور مستقل تبدیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرایش حزبی و گروهی در انتخابات مجلس دوازدهم چه شکل و شمایلی دارد و کدامین احزاب، جبهه‌ها، طیف‌ها و جناح‌ها تا به امروز در انتخابات اعلام حضور کرده و برای این آوردگاه مهم برنامه‌ریزی کرده‌اند؟ پس از رخداد‌های اعتراضی تابستان و پاییز ۱۴۰۱ و شکل‌گیری انتقادات و تجمعات فراوان، بسیاری از تحلیلگران و فعالان سیاسی تصور می‌کردند، اصلاحاتی در روند کلی تصمیم‌سازی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها به نفع مطالبات مردم شکل بگیرد.
علی خطیر که از صبح یکشنبه کارش را در استقلال آغاز کرده، امروز دیدار گرمی با سرمربی و بازیکنان تیم داشت.
با رسمی‌شدن حضور حسین پورحمیدی در تراکتور، محمدرضا اخباری در فهرست بازیکنان جداشده سرخپوشان تبریزی خواهد بود.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌گوید با توجه به شرایط مالی این باشگاه باید اولویت‌بندی در خریدهای آنها صورت بگیرد.
وزیر اقتصاد گفت: در سال ۱۴۰۱ هماهنگی با بازیگران مهم صورت گرفت و از رشد سرمایه گذاری منفی ۵ به رشد ۷.۷ درصد سال گذشته رسیدیم. بر این اساس از سیاه چاله رشد منفی سرمایه گذاری خارج شدیم.
با دستور معاون اول رئیس‌جمهور و ابلاغ وزارت ورزش به کمیته ملی المپیک، پارالمپیک و فدراسیون‌ها، عقد قرارداد دلاری با ورزشکاران و مربیان خارجی ممنوع شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از بازیکنان این تیم خواست که کارشان را در این فصل تمام شده ندانند و به فکر کسب دومین جام باشند.
باشگاه پرسپولیس پاداش پیروزی مقابل گل‌گهر را به حساب بازیکنان واریز کرد.
بازیکنان تیم فوتبال پیکان در فاصله چند روز تا دیدار با پرسپولیس ممنوع‌المصاحبه شدند.
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان توضیحاتی را در خصوص شرایط این تیم ارائه کرد.
سرمربی تراکتور گفت که مطابق خواسته ما به چمن آب نداده بودند و اگر از شرایط میزبانی بهره نبریم، بهتر است اینجا بازی نکنیم.
پایگاه آکسیوس گزارش داد جارت بلانک قرار است در وزارت انرژی روی موضوعات مرتبط با سیاست هسته‌ای کار کند. این رسانه با طرح این سوال که چرا این تغییر مهم است، می‌نویسد: خروج بلانک نشانه دیگری مبنی بر این است که دولت بایدن معتقد است در حال حاضر هیچ راهی برای بازگشت به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ با ایران وجود ندارد. آکسیوس بلانک را یکی از بازیگران اصلی مذاکرات غیرمستقیم کاخ سفید با ایران بر سر برنامه هسته‌ای این کشور در دو سال گذشته ارزیابی کرده است.
سیر اخبار و تحولات میدانی- دیپلماتیک حاکم بر یمن حاکی از تمایل بازیگران فعال در این بحران برای کاهش تنش و کنترل درگیری‌ها است.
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر با انتشار پستی اینستاگرامی، به تهییج بازیکنانش پرداخت.
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر با انتشار پستی اینستاگرامی، به تهییج بازیکنانش پرداخت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره رقم خوردن یک شکست تلخ دیگر به نامش پس از ناکامی با مصر و کلمبیا توضیحات جالب توجهی داشت و از بازیکنان تیمش دفاع کرد.
یکی از کنفرانس‌های سرنوشت‌ساز تاریخ فوتبال شروع شده است؛ جایی که کی‌روش لیست نهایی بازیکنان و البته برنامه‌اش برای حضور در جام جهانی را اعلام می‌کند.
پاشینیان چندی پیش در یک تماس تلفنی با مقام های کشورمان گفته بود جمهوری اسلامی ایران همواره در رفع تنش‌ها و بحران‌های منطقه نقشی سازنده و تاثیرگذار داشته است.
نخست وزیر ارمنستان امروز در مصاحبه با تلویزیون دولتی این کشور اعلام کرد: ایران بازیگر بسیار مهمی در مسائل منطقه‌ای و بین‌ المللی به شمار می آید.
ریکاردو ساپینتو با سرمربی پرتغالی تیم ملی توافق کرده است تا بازیکنانش را بعد از سوپرجام در اختیار کی‌روش قرار دهد.
سرمربی تیم ملی آمریکا نیز به مانند کارلوس کی‌روش، مینی کمپی را با حضور 9 نفر از بازیکنان داخلی تشکیل داده است.
استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان، شرایط تیمش پیش از دیدار با دینامو زاگرب را خوب توصیف کرده است.
اگر می‌خواهیم یک سیستم غذایی منطقه‌ای کارآمد بسازیم که به ویژه با عمیق‌تر شدن تغییرات آب و هوایی ما را از تجارت کشاورزی دور کند باید روی آن چه مهم است متمرکز بمانیم: نه نجات بازیگران در سیستم غذایی فعلی بلکه بر روی تغذیه مردم. این امر می‌تواند به معنای سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و جنگل‌ها باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ