سفیر روسیه در واشنگتن گفت که مسکو کسی را تهدید نمی‌کند اما اگر مجبور به استفاده از سلاح اتمی بشود، آمریکا نمی‌تواند پشت اقیانوس پناه بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که واشنگتن در حال فرو رفتن در اعماق جنگ با روسیه است و انتظار دارد که جنگ اوکراین مدت زمانی طولانی ادامه پیدا کند.
سفیر روسیه در آمریکا، دور جدید تحریم‌های واشنگتن علیه مسکو را مهر تاییدی بر شکست سیاست تحریمی کاخ سفید توصیف کرد.
سفیر روسیه در واشنگتن می‌گوید آمریکا به جای تلاش برای برقرای صلح در منطقه قفقاز به دنبال تشدید تنش‌ها در این منطقه ا ست.
سفیر روسیه در واشنگتن اعلام کرد که ارسال تسلیحات نظامی آمریکا به اوکراین تنها به مرگ انسان‌های بیشتر منجر می‌شود.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که تصمیم واشنگتن برای ارسال مهمات خوشه‌ای به اوکراین، مؤید آن است که این کشور می‌خواهد از اوکراین برای خلاص شدن از سلاح‌های قدیمی‌اش استفاده کند.
سفیر روسیه در آمریکا معتقد است که واشنگتن با چشم‌پوشی علنی از حمله پهپادی اخیر به مسکو، عملا به اوکراین «مجوز» می‌دهد تا جنگ با روسیه را ادامه دهد.
سفیر روسیه در آمریکا بر این باور است که موافقت واشنگتن با حمله اوکراین به شبه‌جزیره کریمه با استفاده از سلاح‌های غربی، مهر تاییدی بر بی‌میلی آمریکا به صلح است.
سفیر روسیه در واشنگتن اعلام کرد که آمریکا اهتمام خود را صرف ترساندن دیگر کشورها از تجارت با روسیه کرده است.
سفیر آمریکا در آفریقای جنوبی بابت اظهاراتش مبنی بر اینکه واشنگتن اطمینان دارد که آفریقای جنوبی به روسیه سلاح می‌دهد، عذرخواهی کرد.
بر اساس اعلام سفارت آمریکا در مسکو، سفیر واشنگتن با روزنامه‌نگار بازداشت شده آمریکایی در روسیه دیدار کرد.
پس از برخورد جنگنده سوخوی روسیه با پهپاد آمریکایی، سفیر روسیه در واشنگتن خواستار توقف پروازهای شناسایی آمریکا در نزدیکی مرزهای این کشور شد.
سفیر روسیه در آمریکا درباره بسته جدید کمک واشنگتن به اوکراین گفت: «کمک‌های آمریکا تنها به طولانی‌تر کردن عذاب رژیم کیف کمک می‌کند.»
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که واشنگتن در تلاش است تا فعالیت‌های مخرب خود در بحران اوکراین را با وارد کردن اتهام جنایت علیه بشریت به روسیه و شیطان‌ ساختن از مسکو، توجیه کند.
سفیر روسیه در واشنگتن گفت که مسکو هرگز دشمن ایالات متحده نبوده و تمام آن چیزی که می خواهد برقراری روابط طبیعی و نظم جهانی مبتنی بر امنیت مشترک و برابری است.
سفیر روسیه در آمریکا از رویکرد ضد روسی دولت واشنگتن در قبال مسکو انتقاد کرد.
سفیر روسیه در آمریکا گفت: آمریکا عامدانه می‌کوشد تا یک شکست استراتژیک را به روسیه تحمیل کرده و به استفاده از کمک‌های واشنگتن در شبه‌جزیره کریمه چراغ سبز نشان می‌دهد.
سفیر روسیه در واشنگتن می‌گوید ارسال تانک‌های آمریکایی به اوکراین اقدامی تحریک‌آمیز علیه مسکو است و مقامات کاخ سفید نمی‌توانند آن را با استدلالِ «اقدامی دفاعی» توجیه کنند.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که واشنگتن در روابطش با روسیه، همچنان تحت تاثیر ذهنیت «جنگ سرد» است.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید واشنگتن نمی‌تواند از مسئولیت تداوم جنگ اوکراین و کشتن افراد بی‌گناه شانه خالی کند.
سفیر روسیه در آمریکا از واشنگتن خواست تا سلاح‌های اتمی که به کشورهای دیگر گسیل داده و در نزدیکی مرز روسیه مستقر کرده را به خاک آمریکا بازگرداند.
سفیر روسیه در واشنگتن گفت که آمریکا و روسیه تماس و ارتباطی برای کاهش تنش ها بین دو طرف ندارند.
سفیر روسیه در واشنگتن هشدار داد اگر آمریکا موشک های دوربرد در اختیار اوکراین قرار دهد، این کار به منزله ورود مستقیم به جنگ با روسیه خواهد بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اعلام حضور سفیر روسیه در واشنگتن در این وزارتخانه، مدعی شد که به وی درباره تشدید جنگ در اوکراین هشدار داده شده است.
سفیر روسیه در واشنگتن فرافکنی آمریکا درباره بحران جهانی غذا را مورد انتقاد قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ