سفیر روسیه در کانادا اعلام کرد طرح اتهام جنایات ضد بشری علیه مسکو به شکلی هدفمند در آستانه مجمع عمومی سازمان ملل صورت می گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیهان نوشت:سفیر ژاپن در تهران گفته روسیه کشور متجاوز است. جمهوری اسلامی در کنار مردم اوکراین بایستد!
کاخ سفید اکنون به دنبال کنترل اوضاع تا یک زمان خاص، یعنی انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر ۲۰۲۴ است. تا آن زمان، هدف این است که اطمینان حاصل شود شرایط بحرانی نمی‌شود. با این تفاهم، تهران به سمت تولید سلاح هسته‌ای نمی‌رود و احتمال حمله اسرائیل به ایران نیز به شدت کاهش می‌یابد. واشنگتن امیدوار است از این زمان برای تمرکز بر دو جبهه‌ای که به نظرش جبهه‌های اصلی است، یعنی چین و جنگ روسیه-اوکراین، استفاده کند. انتظار اولیه آمریکا از اسرائیل این است که مداخله‌ای نکند.
سفیر روسیه در آمریکا معتقد است که واشنگتن با چشم‌پوشی علنی از حمله پهپادی اخیر به مسکو، عملا به اوکراین «مجوز» می‌دهد تا جنگ با روسیه را ادامه دهد.
سفیر اوکراین در لندن اعلام کرد: اگر کی‌یف آمار تلفات پس از درگیری مسلحانه با روسیه را فاش کند، این عدد وحشتناک خواهد بود.
سفیر روسیه در آمریکا درباره بسته جدید کمک واشنگتن به اوکراین گفت: «کمک‌های آمریکا تنها به طولانی‌تر کردن عذاب رژیم کیف کمک می‌کند.»
سفیر روسیه در منامه می گوید دو کشور در تلاش هستند تا دامنه همکاری های اقتصادی خود را گسترش دهند.
سفیر روسیه در واشنگتن می‌گوید ارسال تانک‌های آمریکایی به اوکراین اقدامی تحریک‌آمیز علیه مسکو است و مقامات کاخ سفید نمی‌توانند آن را با استدلالِ «اقدامی دفاعی» توجیه کنند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه سفر رئیس جمهور اوکراین را به آمریکا مورد انتقاد قرار داد.
سفیر رژیم صهیونیستی در اوکراین گفت که هیچ کابینه ای در این رژیم منافع اسرائیل با روسیه را بخاطر اوکراین به خطر نخواهد انداخت.
سفیر روسیه در واشنگتن اعلام کرد دولت اوکراین نه تنها برای به‌دست‌آوردن تسلیحات نظامی به واشنگتن التماس می‌کند، بلکه تلاش دارد درگیری نظامی مستقیم بین ناتو و روسیه رخ دهند.
وزارت امور خارجه لهستان از احضار سفیر روسیه در ورشو درپی اصابت موشک به خاک لهستان در نزدیکی مرزهای اوکراین خبر داد.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید واشنگتن نمی‌تواند از مسئولیت تداوم جنگ اوکراین و کشتن افراد بی‌گناه شانه خالی کند.
سفیر روسیه در لندن از شواهدی سخن گفت که بر دست داشتن مستقیم دولت انگلیس در نبرد اوکراین صحه می گذارد.
سفیر روسیه در فلسطین اشغالی گفت که هرگونه ارسال سلاح توسط اسرائیل به اوکراین، از سوی مسکو اقدامی غیردوستانه تلقی خواهد شد.
سفیر روسیه در انگلیس می گوید کیف برای جلب توجه دست به اقدامات تحریک آمیز خواهد زد.
اختلاف نظر بین یکی از مقامات ارشد ناتو و سفیر چین در ایسلند درباره عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین، به تنش لفظی بین آنها منجر شد.
سفیر روسیه در آمریکا در واکنش به تازه‌ترین وعده بایدن برای ارسال تجهیزات جدید به کی‌یف گفت پمپاژ سلاح‌های مرگبار به اوکراین ثابت کرد آمریکا یکی از طرف‌های درگیری است.
وزارت امور خارجه روسیه از احضار سفیر فرانسه در مسکو به دلیل تجهیز اوکراین به تجهیزات و تسلیحات نظامی خبر داد.
طبق اعلام وزارت امور خارجه آلمان، نیچایف روز یکشنبه به دلیل همه پرسی‌هایی که روسیه در دونباس در شرق اوکراین برگزار کرد، احضار گردید.
سخنگوی وزارت خارجه اوکراین در توییتر نوشت: «در واکنش به اقدام ایران در عرضه سلاح به روسیه در جنگ علیه اوکراین، امروز ما ابطال اعتبارنامه سفیر ایران در کی‌یف را اعلام کردیم.»
سفیر آمریکا در سازمان ملل امروز در ۷۷مین نشست مجمع عمومی این سازمان ادعا کرد: روسیه را برای اقداماتش در اوکراین پاسخگو خواهیم کرد!
سفیر روسیه در واشنگتن هشدار داد اگر آمریکا موشک های دوربرد در اختیار اوکراین قرار دهد، این کار به منزله ورود مستقیم به جنگ با روسیه خواهد بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اعلام حضور سفیر روسیه در واشنگتن در این وزارتخانه، مدعی شد که به وی درباره تشدید جنگ در اوکراین هشدار داده شده است.
یک مقام کاخ سفید مدعی شد که روسیه در تلاش است تا از ایران پهپاد نظامی برای استفاده در جنگ اوکراین خریداری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ