بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری تجهیزات و سامانه‌های آتش‌نشانی با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان ارتقا می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه بر ضرورت ارتقای همکاری‌های دو کشور در حوزه های مختلف، خصوصا سازوکار مشارکت شرکت‌های ژاپنی در بخش دارو و تجهیزات پزشکی را مورد تاکید قرار داد.
سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور فراجا با تاکید بر اینکه متاسفانه در سال‌های اخیر دولت چندان موضوع کاهش تصادفات را جدی نگرفته است، گفت: در طول سال‌های اخیر بسیاری از کار‌های اساسی نظیر نوسازی ناوگان، تجهیزات و امکانات پلیس، هلال احمر، اورژانس و ... صورت نگرفته است و با وجود تاکیدات مکرر پلیس، توجه لازم به رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها نشده و هیچ اقدامی برای ارتقای ایمنی خودرو‌های داخلی انجام نشده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: جمهوری اسلامی ایران طی ۱۰ ساله اخیر با هدف ارتقای روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه به موفقیت‌های چشمگیری در زمینه تکمیل کریدور شمال- جنوب دست یافته است‌.
رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی از رونمایی «بسته حمایتی طراحی شده ویژه صنعت سلامت در زیرگروه تجهیزات پزشکی» با هدف نفوذ فناوری در صنایع نوآور و ارتقای ظرفیت نوزایی خبر داد.
وضعیت ایران در گزارش ۲۰۲۳ جهانی شاخص تاب آوری اقتصادی نسبت به سال گذشته ۳ رتبه و در مقایسه با دو سال قبل ۲۰ رتبه علی رغم شرایط تحریمی ارتقاء یافته است.
هیئت پذیرش شرکت فرابورس ایران، با درخواست بانک سامان برای پذیرش «نماد سامان» در این بازار موافقت کرد.
جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تولید موشک‌های دوربرد و دقیق پدافند هوایی تهدیدی جدی برای بیگانگان است که هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود.
معاون اول رئیس جمهور دیپلماسی فعال و توسعه روابط اقتصادی با کشورهای جهان را نقطه قوت دولت سیزدهم خواند و گفت: ارتقا روابط اقتصادی پشتوانه روابط سیاسی ما با دنیاستم.
تجهیزات پزشکی شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در راستای ارتقا همکاری‌های فناورانه دو کشور ایران و اندونزی در این کشور معرفی می‌شوند.
تانک‌ها و تمام قوای تجهیزاتی و تسلیحاتی ایران که در جنگ مورد استفاده قرار می‌گرفتند برای اینکه امکان استفاده مجدد را داشته باشند باید اورهال و بازآماد می‌شدند. ایران بخشی از تجهیزات خود مانند جنگنده‌ها و تجهیزات زرهی را اورهال کرد، اما متخصصان صنایع دفاعی ایران به این فکر افتادند که با استفاده از تجربه خود در اورهال تجهیزات نظامی و تسلیحات، تجهیزات نظامی جدیدی را طراحی کنند و یا اینکه تجهیزات قدیمی را به کلاس تجهیزات جدید ارتقا دهند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره بر ارتقا توان اطلاعاتی و عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی، از تمرکز بر اولویت انهدام شبکه‌های سازمان یافته قاچاق و جرایم اقتصادی خبر داد.
رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه یکی از موضوعات این توافق‌ها، ارتقای کیفیت موتور و تجهیزات خودرو با همکاری مشترک برند‌های بزرگ و بروز چینی است، گفت: در خصوص تولید مشترک خودرو با شرکت‌های چینی قرار بر آن شد تا دو ماه آینده شرکت‌های خودروساز داخلی و چینی برنامه‌ریزی جامع و مشخصی را انجام دهند و فرایند همکاری تولید مشترک خودرو در ایران را طراحی نمایند؛ بنابراین در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم محصولات باکیفیت و دارای فناوری بالا را در کشور مورداستفاده قرار دهیم.
رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه یکی از موضوعات این توافق‌ها، ارتقای کیفیت موتور و تجهیزات خودرو با همکاری مشترک برند‌های بزرگ و بروز چینی است، گفت: در خصوص تولید مشترک خودرو با شرکت‌های چینی قرار بر آن شد تا دو ماه آینده شرکت‌های خودروساز داخلی و چینی برنامه‌ریزی جامع و مشخصی را انجام دهند و فرایند همکاری تولید مشترک خودرو در ایران را طراحی نمایند؛ بنابراین در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم محصولات باکیفیت و دارای فناوری بالا را در کشور مورداستفاده قرار دهیم.
رئیس پژوهش و فناوری مجتمع گاز پارس جنوبی از امکان ارتقای تا ۳۰ درصدی مقدار تولید گاز این مجموعه از طریق تجهیزات دانش‌بنیان و از مسیر بهینه‌سازی خبر داد.
السودانی گفت: تمایل کشورمان به تحکیم همکاری‌های نظامی و امنیتی با طرف فرانسوی با هدف ما برای ارتقای توان رزمی نیرو‌های امنیتی مطابقت دارد و اکنون در حال دستیابی به این هدف است که باعث می‌شود عراق نیازی به نیرو‌های نظامی خارجی نداشته باشد بلکه به نیرو‌های مستشاری برای پاسخگویی به نیاز‌های ارتش از نظر آموزشی و تجهیزاتی نیاز است
اصفهان- معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ارتقا گردشگری در حوزه هوایی یک هدف مهم برای توسعه و امنیت کشور بوده و لازم است دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع موجود همکاری کنند.
در پایان سال میلادی ۲۰۲۲، کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی اسامی داوران بین‌المللی خود را اعلام کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت:شکل گیری غول های فناوری در صنعت پتروشیمی راهکاری موثر برای ارتقای ارزش افزوده این صنعت است.
در این دیدار که به مناسبت ۷ آذر روز نیروی دریایی برگزار شد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ارتقاء همه‌جانبه توان رزمی و تجهیزات دفاعی در نیروی دریایی و استمرار اقداماتی همچون دریانوردی در آب‌های دوردست و بین‌المللی را لازم دانستند و گفتند: تقویت ارتباط نیرو‌های مسلح با دولت و سایر قوا به تفاهم و همکاری و پیشرفت کار‌ها کمک خواهد کرد.
مشهد ـ مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: بامشارکت خیرین مدرسه ساز، سرانه فضای آموزشی مشهد ارتقا می‌یابد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ارتقای توان رزم نیروی دریایی در حوزه پهپاد موجب افزایش اقتدار دریایی ایران شده است، تجهیز انواع شناورهای سطحی و زیرسطحی به انواع پهپادها ظرفیت بسیار قابل توجهی
سلسله نشست‌های ارتقا تاب‌آوری و رقابت‌پذیری زنجیره ارزش با محوریت تجهیزات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی شهریور برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ