اصفهان- معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ارتقا گردشگری در حوزه هوایی یک هدف مهم برای توسعه و امنیت کشور بوده و لازم است دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع موجود همکاری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر فرهنگ و ورزش قزاقستان بر تمایل کشورش برای ارتقای همکاری با امارات متحده عربی به ویژه در پروژه‌های سرمایه‌گذاری مشترک و بخش گردشگری تاکید کرده است.
معاون گردشگری به استفاده از ظرفیت فرابورس و حمایت خیرین در ارتقای وضع موجود سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی اشاره کرد و گفت: می توان برای کسب حمایت های مردمی اعلام عمومی کرد.
همدان- میزبانی جهان شهر ملایر از جشنواره ملی «مبل و منبت» روندی است که می‌تواند حوزه گردشگری و صادرات صنایع دستی استان همدان به ویژه ملایر را ارتقا دهد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: جمهوری اسلامی ایران طی ۱۰ ساله اخیر با هدف ارتقای روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه به موفقیت‌های چشمگیری در زمینه تکمیل کریدور شمال- جنوب دست یافته است‌.
تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان وزارت میراث‌فرهنگی و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به منظور برنامه‌ریزی، راهبری و نظارت بر مجموعه اقدامات مشترک جهت ارتقای شاخص‌های حوزه گردشگری امضا شد.
وضعیت ایران در گزارش ۲۰۲۳ جهانی شاخص تاب آوری اقتصادی نسبت به سال گذشته ۳ رتبه و در مقایسه با دو سال قبل ۲۰ رتبه علی رغم شرایط تحریمی ارتقاء یافته است.
هیئت پذیرش شرکت فرابورس ایران، با درخواست بانک سامان برای پذیرش «نماد سامان» در این بازار موافقت کرد.
رئیس جمهور دوم خرداد سال گذشته در صدر هیأتی عالی‌رتبه و به دعوت پادشاه عمان و با هدف ارتقای روابط در حوزه‌های تجارت، حمل و نقل، انرژی، گردشگری و به ویژه گردشگری سلامت عمان سفر کرد.
معاون اول رئیس جمهور دیپلماسی فعال و توسعه روابط اقتصادی با کشورهای جهان را نقطه قوت دولت سیزدهم خواند و گفت: ارتقا روابط اقتصادی پشتوانه روابط سیاسی ما با دنیاستم.
نسخه ارتقا یافته سامانه خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان (سخا) با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر و سایر مسئولان ارشد جمعیت رونمایی شد.
نسبت کفایت سرمایه بانک گردشگری در حال حاضر بیش از 5/2 درصد است که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، تا پایان سال جاری به حدود 5 درصد ارتقا می یابد.
اصفهان-دبیر هفته فرهنگی اصفهان از برگزاری نشست «سفر در رسانه» با هدف ارتقای مهارت‌ها و سواد رسانه‌ای شهروندان در حوزه گردشگری اصفهان خبرداد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره بر ارتقا توان اطلاعاتی و عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی، از تمرکز بر اولویت انهدام شبکه‌های سازمان یافته قاچاق و جرایم اقتصادی خبر داد.
تعدادی از هلدینگ ها و شرکت های تابعه گروه مالی گردشگری در همایش شرکت های برتر ایران در سال 1401 با چند پله صعود نسبت به دوره قبل حائز رتبه‌های برتر شدند.
اصفهان- معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ارتقای گردشگری در حوزه هوایی یک هدف مهم برای توسعه و امنیت کشور بوده و لازم است دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع موجود همکاری کنند.
در پایان سال میلادی ۲۰۲۲، کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی اسامی داوران بین‌المللی خود را اعلام کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت:شکل گیری غول های فناوری در صنعت پتروشیمی راهکاری موثر برای ارتقای ارزش افزوده این صنعت است.
جام جهانی قطر نه تنها جایگاه قطر را در نقشه جهانی به عنوان مرکز گردشگری بین‌المللی و فعالیت‌های تجاری ترسیم می‌کند، بلکه رونق بزرگی برای اقتصاد این کشور به همراه خواهد داشت و با وجود مبالغ هنگفتی که قطر برای ارتقای زیرساخت‌ها، بخش گردشگری، تولید برق، مخابرات و اینترنت ۵G و حمل و نقل هزینه کرده است، از همین حالا این کشور را باید برنده بزرگ جام جهانی خواند؛ چراکه در سال‌های آتی نتیجه سرمایه‌گذاری خود در بخش گردشگری را خواهد دید.
مشهد ـ مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: بامشارکت خیرین مدرسه ساز، سرانه فضای آموزشی مشهد ارتقا می‌یابد.
دبیر میز ملی گردشگری دسترس‌پذیر با بیان اینکه برای نخستین بار وزارت میراث‌فرهنگی، فعالیت در زمینه معلولان را به افراد توان‌یاب سپرده، از آغاز آموزش و ارتقای دانش راهنمایان گردشگری خبر داد.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری تجهیزات و سامانه‌های آتش‌نشانی با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان ارتقا می‌یابد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ارتقای توان رزم نیروی دریایی در حوزه پهپاد موجب افزایش اقتدار دریایی ایران شده است، تجهیز انواع شناورهای سطحی و زیرسطحی به انواع پهپادها ظرفیت بسیار قابل توجهی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ