معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت:شکل گیری غول های فناوری در صنعت پتروشیمی راهکاری موثر برای ارتقای ارزش افزوده این صنعت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس حوزه علم و فناوری گفت: هدف از اصلاحات حوزه نظام ارزیابی و همچنین تغییر نظام حمایتی مبتنی بر قانون جدید جهش تولید دانش‌بنیان، ایجاد پویایی بیشتر در نظام پشتیبانی شرکت های دانش بنیان برای توسعه و آماده سازی آنها برای تبدیل شدن به بازوی اصلی تحقیق و توسعه و و توسعه فناوری در صنعت است.
سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، گفت: انواع پهپادهای نیروی هوایی ارتش مجهز به بمب‌های هوشمند، نقطه‌زن و ارتقا یافته، مواضع و اهداف مهم را منهدم کردند.
اگرچه سرویس جدید کوپایلوت قیمت بالایی دارد، اما مجموعه ابزار‌های هوش مصنوعی این شرکت را ارتقا می‌دهد و به‌خصوص برای کاربران تجاری کاربرد‌های بسیاری خواهد داشت. همین قیمت بالا می‌تواند در صورت استقبال، به جریان درآمد بزرگی برای این شرکت تبدیل شود.
فرمانده کل ارتش گفت: با اشراف اطلاعاتی به تهدیدات و متناسب با رشد فناوری، توان و آمادگی رزمی خود را ارتقا می‌دهیم.
فرمانده کل ارتش گفت: با اشراف اطلاعاتی به تهدیدات و متناسب با رشد فناوری، توان و آمادگی رزمی خود را ارتقا می‌دهیم.
معاون علمی رئیس جمهور با اشاره به همکاری ایران و آفریقا در حوزه‌های سلامت، منابع‌ و کشاورزی گفت: کمک ایران به این کشورها در راستای تکمیل زنجیره‌های ارزش و ارتقای تاب آوری فناورانه است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ائتلاف دریایی امروز یکی از اولویت‌های منطقه است و با شکل گیری آن حتماً سطح امنیت در منطقه به میزان قابل توجهی ارتقا خواهد یافت.
مدیر برنامه ملی توسعه شهرک‌های گلخانه و شیلاتی معاونت علمی از توسعه و ارتقاء عملکرد زنجیره ارزش دانش‌بنیان به منظور تولید محصولات گلخانه‍ای و شیلاتی خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به دریانوردی ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش گفت: این اقدام، امید را نزد دولت ها‌ی دوست و مستقل ارتقا داد و بر عزت ملی جمهوری اسلامی بیش از گذشته افزود.
تانک‌ها و تمام قوای تجهیزاتی و تسلیحاتی ایران که در جنگ مورد استفاده قرار می‌گرفتند برای اینکه امکان استفاده مجدد را داشته باشند باید اورهال و بازآماد می‌شدند. ایران بخشی از تجهیزات خود مانند جنگنده‌ها و تجهیزات زرهی را اورهال کرد، اما متخصصان صنایع دفاعی ایران به این فکر افتادند که با استفاده از تجربه خود در اورهال تجهیزات نظامی و تسلیحات، تجهیزات نظامی جدیدی را طراحی کنند و یا اینکه تجهیزات قدیمی را به کلاس تجهیزات جدید ارتقا دهند.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: در سال ۲۰۲۲ ارزش مبادلات ایران و قزاقستان به ۵۲۸ میلیون دلار ارتقا یافته که سهم صادرات ایران حدود ۲۱۰ میلیون دلار بوده است.
امیر موسوی گفت: در عرصه‌های زمینی، دریایی، موشکی، پهپادی، هوایی و پدافندی شما شاهد رشد و ارتقا نیرو‌های ارتش به نحوی هستید که قابل مقایسه با دوران دفاع مقدس و چند سال قبل نیست. طبیعتا تهدیدات هم متغیر خواهند بود و در آینده با وضعیتی که در جهان ایجاد می‌شود، ممکن است تهدیدات ما شدیدتر هم باشد و ما باید خودمان را برای مقابله با هرگونه تهدیدی آماده کنیم.
منابع انسانی محور ارتقاع ارزش سازمانی در ایران خودرو/ رضایت کارکنان اولویت عظیمی فشی
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: حجم زیادی از تقاضا به بازار خودرو به علت سفته‌بازی و ناشی از افزایش قیمت ارز و تورم موجود است.
شورای پول و اعتبار در جلسه ۱۱ بهمن ماه، مصوبه پیشین خود در خصوص بازار متشکل معاملات ارزی را اصلاح و آن بازار را در سطح توسعه‌یافته‌ای به عنوان «مرکز مبادله ارز و طلای ایران» ارتقا داد.
محسن رضایی گفت: تولیدی که بتواند بازار داخلی را به دست گیرد و صادرات داشته باشد، می‌تواند ارزش پول داخلی را ارتقا دهد و قیمت ارز را پایین آورد، لذا سرمایه گذاری و تولید و گسترش بازار رمز موفقیت ایران است.
محسن رضایی گفت: تولیدی که بتواند بازار داخلی را به دست گیرد و صادرات داشته باشد می تواند ارزش پول داخلی را ارتقا دهد و قیمت ارز را پایین آورد، لذا سرمایه گذاری و تولید و گسترش بازار رمز موفقیت ایران است.
سخنگوی ارتش گفت: طرح برگزاری جشنواره فرهنگی رسانه‌ای نیروهای مسلح تصویب شد، مهمترین هدف این جشنواره که با مشارکت همه نیروهای مسلح برگزار می‌شود، ارتقا تولیدات فرهنگی و تبیین فداکاری‌ها است.
سخنگوی ارتش گفت: طرح برگزاری جشنواره فرهنگی رسانه‌ای نیروهای مسلح تصویب شد، مهمترین هدف این جشنواره که با مشارکت همه نیروهای مسلح برگزار می‌شود، ارتقا تولیدات فرهنگی و تبیین فداکاری‌ها است
رئیس اطلاعات ارتش رژیم اسرائیل طی مواضعی بی‌اساس مدعی شد که ایران احتمالاً به‌زودی غنی‌‌سازی اورانیوم را دست‌کم تا سطح ۹۰ درصدی مورد کاربرد در تسلیحات هسته‌ای ارتقاء خواهد داد.
فرمانده کل ارتش گفت: امروز نیروی دریایی ارتش در مسیر توسعه و ارتقای توانمندی‌ و آمادگی‌های خود حرکت‌ می‌کند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ارتقای توان رزم نیروی دریایی در حوزه پهپاد موجب افزایش اقتدار دریایی ایران شده است، تجهیز انواع شناورهای سطحی و زیرسطحی به انواع پهپادها ظرفیت بسیار قابل توجهی
سلسله نشست‌های ارتقا تاب‌آوری و رقابت‌پذیری زنجیره ارزش با محوریت تجهیزات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی شهریور برگزار می‌شود.
دو اثر «شاعر نشسته» پرویز تناولی به قیمت ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ‏تومان و اثر منیر فرمانفرماییان با نام «شیراز» به قیمت ۱۳ میلیارد تومان رکورد گرانترین آثار به فروش رسیده در ادوار گذشته حراج تهران را ارتقا دادند. ۳۵ اثر با ارزش بیش از یک میلیارد تومان برآورد قیمت به مجموعه‌داران ایرانی پیشنهاد شدند که در نهایت ۳۸ اثر، یعنی نیمی از آثار دوره پانزدهم با قیمت میلیاردی چکش خوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ